خرید و فروش رایگان در سایت Sellfree

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس021-22071810

رقابت فشرده ای که در در همه زمان ها بین مشاغل و کسب و کارها وجود داشته است نیازی را برای مدیران ایجاد کرده که به اینترنت نیز رو بیاورند و کالاها و خدمات خود را در اینترنت نیز ارائه کنند تا وسعت و تعداد افرادی که می توانند آنها را پیدا کنند بیشتر شود. خصوصاً در حال حاضر که بیماری کرونا باعث تعطیلی کسب و کارهای فیزیکی شده، اینترنت بستر بسیاری مناسبی را برای مشاغل فیزیکی ایجاد کرده که آنها نیز به اینترنت رو بیاورند.

به همین دلیل امروزه فروشگاه های اینترنتی نیز بوجود آمده اند که می توان برای مثال به سایت دیجی کالا و … اشاره کرد. برخی از کسب کارها نیاز پیدا کرده اند که برای ارائه ی محصولات تولیدی خود، اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی کنند.

ضمن این خدمات، صاحبان وبسایت ها یا کسب و کارها توسط آگهی رایگان و ویژه اینترنتی، اقدام به معرفی و فروش محصولات یا خدمات خود به روش تبلیغات اینترنتی از طریق سایت های نیازمندی و آگهی می کنند. از طرفی با درج لینک سایت خود در این آگهی ها باعث بالا بردن بازدید و رتبه ی سایت خود در موتورهای جستجو مانند گوگل نیز می کنند. در واقع با یک تیر دو نشان می زنند؛ هم محصول خود را برای خرید و فروش تبلیغ می کنند و خریدار را جذب می کنند و از طرفی بازدید کننده ی سایتشان را بالا می برند.

همچنین امروزه امکان فروش وسایل نو یا دست دوم که به صورت مازاد و بلا استفاده در منزل هستند، از طریق اینترنت به خوبی امکان پذیر شده است. به این صورت مردم با مراجعه به وبسایت های نیازمندی مانند دیوار و شیپور، اقدام به فروش این کالاها می کنند.

حال، شرکت طراحی سایت دارکوب اقدام به ارائه ی خدماتی دیگر در کنار خدمات اصلی خود (طراحی سایت و بهینه سازی و هاستینگ و …) کرده است که نه تنها تمام این موارد یعنی بازاریابی اینترنتی از طریق ثبت آگهی رایگان و ویژه برای صاحبان کسب و کار و فروش کالاهای دسته دوم برای مردم را در خود گنجانده است، بلکه امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان برای صاحبان مشاغل را در یک سایت فراهم کرده است.

حتی مدیران همین مشاغل که به دنبال استخدام نیرو هستند نیز می توانند از طریق همین سایت اقدام نمایند و احتیاجی نیست که برای هر اقدام در رابطه به کسب و کارشان به یک سایت جدا مراجعه کنند.

سایت نیازمندیها “رایگان بفروش” به آدرس https://sellfree.ir تمام این امکانات را یکجا برای استفاده ی سهل و ارزانتر در خود جای داده است. با ثبت نام رایگان در این سایت شما می توانید به صورت رایگان، آگهی درج کنید و کالاها و محصولات خود را برای فروش ارائه کنید و فروشگاه اینترنتی شخصی برای خود به جهت خرید و فروش راه اندازی کنید.

همچنین قابلیت پشتیبانی آنلاین 24 ساعته در هفت روز هفته حتی در ایام تعطیل نیز در این سایت فراهم است.

شناسه آگهی : 7715ece50d2688b9

نظرات