موسسه حقوقی ثبت شرکت کارا

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس021-88880006

موسسه حقوقی ثبت شرکت کارا با هدف ارائه خدمات تخصصی در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند به صورت حرفه ای به کلیه موکلین توسط جمعی از متخصصان و وکلای برجسته پایه یک دادگستری راه اندازی گردید. مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه برای رسیدن به هدف متقاضیان ثبت شرکت در اولویت ماست.

این مجموعه با بیش از 12 سال سابقه فعالیت حرفه ای، آمادگی جهت ارائه مشاوره در زمینه های ثبت و تغییرات شرکت، تنظیم قراردادهای حقوقی، ثبت صورتجلسات شرکت ها، ثبت علائم و نامهای تجاری را دارد. 88880006-021

از آنجاییکه در دنیای پر سرعت امروزه، زمان یکی از گرانبهاترین منابع هر شرکت و سازمانی است، گروه ثبت شرکت کارا تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف متقاضیان گرامی بکار گرفته و خود را متعهد به ارائه بهترین خدمات و ارائه سرویس ها با حداکثر کیفیت و سرعت می داند تا پاسخگوی اعتماد شما باشد.

در پایگاه اینترنتی https://kararegister.com موسسه حقوقی کارا سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران، وکلا، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان، اطلاعات مناسبی به صورت رایگان برای استفاده ی صاحبان شرکت و کسب و کارها قرار دهیم.

فایده کلی ثبت شرکت:
جوهر تمامی اشکال متنوع مشارکت ها احساس نیاز به قدرت و توانایی اقتصادی بیشتر است. این نیاز گاه برای به دست آوردن سود بیشتر است مانند اینکه یکپارچه شدن دو قطعه مساوی زمین کشاورزی سهم هر مالک از سود را افزایش می دهد زیرا در زمین بزرگتر استفاده از ماشین آلات کشاورزی و کارگر با بازده بیشتر و قیمت کمتر ممکن می گردد. متقابلاً در مورد بسیاری از فعالیت های بزرگ اقتصادی توسل به نهاد شرکت پیش از آنکه برای کسب سود بیشتر باشد یک ضرورت مسلم است زیرا سرمایه و امکانات مورد نیاز معمولاً در اختیار شخص واحد قرار ندارد. به عنوان مثال به سختی می توان تصور نمود که سرمایه گذاری جهت تولید خودرو بدون اجتماع سرمایه اشخاص متعدد امکان پذیر باشد.

آدرس موسسه برای مشاوره حضوری: میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 5

شناسه آگهی : 5705ece1881a6b1c

نظرات