کابینت آشپزخانه آی لکس چوب

 

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس

شماره تماس۰۹۱۲۵۰۳۶۳۱۴

خرید اینترنتی کابینت

جهت خرید اینترنتی کابینت آشپزخانه از طریق سایت آی لکس می توانید اقدام کنید. خرید اینترنتی در وقت و هزینه تان صرفه جویی می کند. آی لکس چوب واحد نمونه ساخت کابینت آشپزخانه – طراحی و تولید، لوکس، جدید و سفارشی با تحویل فوری . جهت خرید و سفارش آنلاین به هر سلیقه و رنگی که میخواهید با طراحان شرکت آی لکس تماس بگیرید. تحویل فوری و خوش قولی شرکت آی لکس باعث جذب مشتری های بیشتر به این شرکت شده.

سفارش آنلاین کابینت

برای خرید ابتدا به گالری مراجعه کرده و مدل های مختلف را مشاهده نمایید. خرید اقساطی کابینت آشپزخانه نیز امکان پذیر است و سبب شده است با هر بودجه ای قادر به خرید  باشید. سایت ما محصولاتی با کیفیت و متنوع را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا رضایت آن ها را جلب نماید.

طراحی سه بعدی کابینت

در شرکت آی لکس بعد از اندازه گیری و انتخاب طرح و رنگ توسط شما ،ابتدا طرح سه بعدی سفارش خود را میبینید ، در صورت تائید شروع به ساخت خواهیم کرد و در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تحویل شما داده خواهد شد.

مدیریت فضا

برای مدیریت بهتر فضای آشپزخانه با توجه به مثلث کار و با توجه به شرایط خاص استفاده‌کننده، از کابینت استفاده می‌شود. طراحی صحیح کابینت در آشپزخانه، موجب می‌شود تا فضای مفید و قابل استفاده آن آشپزخانه و سطح رفاه کاربر جهت پخت‌وپز و شست‌وشوی ظروف افزایش یابد.

انواع کابینت

شناسه آگهی : 124612f13a527c92

نظرات