تبلیغ برای کسب و کار

هر کسب و کاری برای موفق شدن نیاز به مشتری دارد برای افزایش مشتری نیازبه معرفی شدن و تبلیغ به افراد دارد این معرفی میتواند از طریق تبلیغات به شیوه های نوین  و مدرن باشد و یا از طریق معرفی محصولات از افراد به یکدیگر. تبلیغات هزینه هایی در پی دارد  برای کسب و کار های بزرگتر امکان اینکه تبلیغات بیشتری با هزینه انجام شود مسئله ای نیست ولی برای کسب و کار کوچکتر مثل فروشگاه یا امثال آن تبلیغات متنوع با هزینه کاری غیرر اصولی است و اکثرا پرداخت هزینه های زیاد کار غیر عاقلانه به حساب می آید امادر کنار این موارد راه کار های تبلیغ اینترنتی رایگان و یا کم هزینه به وجود آمده که علاوه بر اینکه میتوانیم کسب و کار خود را تبلیغ کنیم میتوانیم بودجه های لازم را پس انداز کنیم تا در موارد بعدی استفاده کنیم.

مراحل تبلیغات کسب و کار به شرح زیر میباشد:

  • هدف از تبلیغ چیست؟
  • بودجه ای که برای تبلیغ در نظر گرفتیم چقدر است؟
  • شعار خاصی برای کسب و کارمان انتخاب کنیم.
  • انتخاب زمان تبلیغات
  • انتخاب روش تبلیغاتی
  • ارزیابی و بررسی موثر بودن تبلیغات

تبلیغ برای کسب و کار

راه کارهای تبلیغ رلیگان برای کسب و کار :

  • در وبلاگ های سایت های مختلف به صورت پست مهمان تبلیغ کنید.
  • در پادکست وبلاگ برای مصاحبه در وبلاگ شرکت های دیگر خصوصی و یا هر طرح دیگر مصاحبه انجام دهید .
  • در سایت های مانند یوتیوپ و آپارات تبلیغ کنید.
  • در انتهای ایمیل هایی که میفرستید تبلیغ کتید.

نکته قابل توجه برای تبلیغ کسب و کار این است که برای تبلیغات به صورت طولانی مدت قرار داد نبندید اگر تبلیغات کوتاه مدت موثر بود دوباره تبلیغات را انجام دهید

بررسی کنید ببینید که مشتری های شما در چه روزهایی بیشترین مراجعه و حضور را دارند در آن روزها تبلیغ اینترنتی کنید به عنوان مثال هر کسب و کاری بسته به مشاغل خود در روزهایی خاصی پر فروش هست .

  • برای بهتر دیده شدن طرح تبلیغات کسب و کار خود سعی کنید بهترین چشم انداز را از تبلیغات ارائه دهیدو تاکتیک خاصی داشته باشید.
  • برای کسب و کار خود وب سایت طراحی کنید و یا در رسانه های مجازی تبلیغ کنید و یا پیشنهاد های تبلیغاتی ارائه دهید
  • از کسب و کار خود خود ویدیو ضبط کنید و در اینترنت به اشتراک گذارید و تبلیغ کنید.
  • در تبلیغ برای کسب و کار برای توجه و دیده شدن پیشنهاد خاصی بدهید مثلا مسابقه برگذار کنید و جایزه بدهید یا در مقابل خرید محصولات اشانتیون بدهید.
  • در تبلیغات خودبرای اینکه  مشتریان ماندگاری که حتی نام شما را نشنیده اند داشته باشید با ارائه محصولات با کیفیت تحت تاثیر قرار دهید.
  • در تبلیغات از پیشنهاد هایی استفاده کنید که مناسب کسب و کار شماست از پیشنهاد های اغراق آمیز بپرهیزید.
  • برای مشتریان جدیدی که از طریق تبلیغات جذب شده اند آمادگی داشته باشید کارمندان و کار کنان خود را آموزش دهید که از مشتری های جدید با درخواست های جدید استقبال کنند.

ایده های کسب و کار تبلیغات اینترنتی:

  • از تبلیغات به روش سه بعدی بهره ببرید محصول خود در دنیای واقعی را به صورت سه بعدی به دنیای مجازی ببرید.
  • کمیپن تبلیغاتی راه اندازی کنید و به تبلیغات کسب و کار خود بپردازید.
  • در هنگام تبلیغات اینترتتی اگر در سایتی تبلیغ میکنید و یا وبلاگ دارید سعی کنید از موسیقی های جدید و تازه در وبلاگ استفاده کنید بعضی از افراد که در کار موسیقی هستند دنبال همچین فرصت هایی برای دیده شدن هستند.
  • در صورتی که خلاقیت و مهارت دارید تا طراحی خاص صفحات تبلیغات خود را انجام دهید امری بسیار خوب است ولی همه افراد همچین توانایی ندارد بهتر است یک گرافیست استخدام و طراحی گرافیکی صفحات تبلیغات اینترنتی شما را انجام دهند.
  • در تبلیغات از جملات تاثیر گذار ماتتد زمان محدود ،تعداد محدود وامثال آن استفاده کنید.
  • در تبلیغات اینترنتی سعی کنید در ابتدای آگهی با سه جمله ی تاثیر گذار و پر محتوا نظر کاربران را جلب کنید چون اکثر کاربران درصورتی که تبلیغ مورد پسند و اعتمادش بود ادامه تبلیغ را میخواند.

آنچه در مورد تبلیغات باید بدانیم

آنچه که باید بدانیم : در تبلیغات اگر از یک روش نتیجه نمیگیرید بهتر است آن را رها کرده و زمان و هزینه آن را به روش تبلیغ دیگری بپردازید مثال اگر ستیتی بازدید کمتری دارد نیاز نیست در سایت هزینه زیادی برای تبلیغ صرف کنیم .برای اینکه در کسب و کار موفق شویم روش های تبلیغات اینترنتی گوناگون را امتحان کنید و روی یک روش تمرکز نکنید.

  • برای اینکه در  تبلیغات کسب کار موفق شوید بهترین گزینه آن است که از شرکت های موفق تر بهره ببرید و از آن ها به ه ببرید نه اینکه عین آنرا کپی کنید نه فقط از شیوه روش های تبلیغاتی آن ها بهره ببرید و الهام بگیرید.
  • در ارائه محصولات و تبلیغاتتان سعی کنید متمایز تر و منحصر به فرد از بقیه باشید سعی کنید در عین منحصر به فرد بودن سادگی را هم رعایت کنید در اول محتوای تبلیغی ایده ای بزرگ را قول دهید سپس در طول تبلیغ سعی در اثبات آن ایده کنید.
  • در هنگام تبلیغات بر مزایای کسب و کارتان اشاره کنید و روی محصولات قابل ارائه تان تعصب داشته باشید.

چون یکی از اهداف تبلیغ اینتنرنتی تعامل دو طرفه است پس زمانی که مشتری از شما سوالی میپرسد سعی کنید به طور کامل شرایط را توضح دهید و اطلاعات کامل بدهید و نسبت به محصولات و کسب و کارتان صادق باشید از چیزی که وجود ندارد سخن نگوید چرا که اعتماد کاربر را از بین میبرد و در آخر فرصت فکر کردن به کار بر را بدهید.

چرا در کسب و کار خود از تبلیغات اینترنتی استفاده کنیم؟

  • معرفی کسب و کار  خدمات و محصولات جدید
  • آگاهی جامعه نسبت به محصولات و کسب و کار میشود.
  • جذب مشتری های جدید
  •  نتیجه مثبت روش تبلیغات کسب و کار بسیار بالاست و میتوان به درآمد های میلیونی دست پیدا کرد.
  • بدست آوردن مشتری های قبلی که به دلایلی اکتون مشتری ما نیستند با ترفندهای خاصی مانند تخفیف ، به روز رسانی محصولات ، خدمات بهتر