تبلیغات اینترنتی بنری

همانطور که همه می دانیم تبلیغات یعنی معرفی یا شناساندن .حالا بستگی دارد تبلیغات در چه زمینه ای باشد شاید در رابطه فروش محصولی یا در رابطه با خدماتی ، یا در رابطه با کسب و کار و فروشگاه اینترنتی یا سایر گزینه ها .متناسب با خدماتی که ارائه می دهید تبلیغات هم انجام می دهید حالا بستگی به میزان بودجه ای که در نظر گرفتید دارد ولی تبلیغات اینترنتی امروزه جواب بهتری برای موفقیت می دهد بنابر این پیشنهاد ما تبلیغات اینترنتی است که این تبلیغات به روش اینترنتی خودش جتی بحث خیلی زیادی دارد که در مقاله های قبلی راجع به آن به طور کامل بحث کنیم تبلیغات اینترنتی انواع مختلفی دارد که تبلیغ اینترنتی بنری یکی از آن موارد است اکنون به بررسی تبلیغات اینترنتی بنری می پردازیم.

تبلیغاتی اثر بیشتری دارد که مردم خودش به آن جذب شود یا توسط آشناهایشان به آنها معرفی شده باشد که برای کاربران حق انتخاب می دهد که خودشان انتخاب کنند چطور به تبلیغات واکنش نشان دهند .

تبلیغات بنری جز بهترین و اولین تبلیغاتی است که به صورت آنلاین و اینترنتی و در غالب هزینه ای منتشر می شود که هم به صورت فیلم ، عکس محتوا و سایر موارد برای نمایش کاریر ارائه می شود و اگر کاربر روی آن ها کلیک کنید به سایتی که تبلیغ کننده در آن تبلیغات خود را انجام می دهد وصل می شود .

تبلیغات اینترنتی بنری

هدف از تبلیغات اینترنتی بنری

هدف از تبلیغات اینترنتی بنری این است که پیام برند و محصولات را به کاربر برساند و از طریق تبلیغات محصولات را در معرض دید کاربران قرار دهد این تبلیغات در داحل یک مستطیل قرار می گیرد و به صورت مستطیلی ارائه می شود طبق گفته کارشناسان مربوطه هر چقدر مقدار مستطیل بزرگتر باشد هم در دید کاربر بیشتر قرار می گیرد و هم اثر گذاری بیشتری خواهد داشت که این بنر ها هم در قالب ثابت و هم در قالب متجرک ارائه می شوند در این تبلیغات هر سایتی که تعداد کاربر زیادی دارد که بازدیدکنندگان آن زیاد است جایگاهی برای تبلیغات در نظر می گیرد و این جایگاه را با مدت زمان حاصی برای تبلیغ کنندگان اجاره می دهد هر کسب و کاری با توجه به محصولی که ارائه می دهد بسته به نیازی که دارد این جایگاه را باقیمت و هزینه مناسب اجاره می کند و برای کاربران سابت نمایش می دهد این روش تبلیغاتی یکیداز روش هایی است که بیشتر در بین تبلیغ کنندگان استفاده می شود و جایگاه ویژه ای دارد در این روش شما در ابتدا یک تصویری طراحی می کنید که نشان دهد محصول شما چیست و به عبارتی محصولتان را به کاربر نمایش دهد و آن را در کانال های اینترنتی قرار دهید مشخص کنید که این بنر تبلیغی را در وب سایت ها قرار می دهید و یا در شبکه های اجتماعی که اگر در صفحات اینترنتی باشد یک لینک قرار میگیرد و از طریق آن به تبلیغمان فوروارد می شود مجموعه روش های تبلیغاتی با هدف های خاصی ارائه می شود با هدف ارائه و معرفی محصولات با هدف جمع کردن اطلاعات و با هدف افزایش فروش محصولات قابل ارائه مان.

بندها به صورت های مختلفی ارائه میشود مثلا بنر ثابت بنری است که در یک تصویر و اندازه ثابت نمایش داده میشود . بنر انیمیشن دار : چون این بنر ها از انیمیشن استفاده می کنند باعث ایجاد خلاقیت  میشود و باعث می شود تا کاربران زیادی را به خود جلب کنند بنر های تعاملی  این بنر ها بیشتر در خرید و فروش اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی استفاده می شود و گزینه هایی برای کاربران ارائه می دهد و از آن ها می خواهد اطلاعاتی را وارد کند پس نوعی تعامل ارتباط است . میتوان این تبلیغات را به صورت هدفمند ارائه داد زیرا اگر هدفمند باشد اگر هم در جایگاه کمتری باشد اما میزلن بازدهی آن بالا می رود . برای اینکه از روش تبلیغ بنری به موفقیت برسیم بهتر است این نبلیغ بنری را در سایت های مرتبط قرار دهیم  اگر در دو یا چندین سایت تبلیغ به روش بنری کرده باشیم بررسی کنید ببینید در کدام سایت میزان بازدید بیشتر است پس می توانیم پی ببریم که میزان بازدهی آن هم به طور خودکار بالا خواهد رفت پس تبلیغ در این روش از اهمیت بیشتری برخوردار است و سر مایه گذاری روی این سایت بازگشت سرمایه را در پی خواهد داشت بنرهای تبلیغاتی در اندازه های مختلف ارائه می شود و در سایت ها قرار میگیرد برای اندازه ای که عکس ها را قرار بدیم نداریم ولی برای اندازه حافظه ظرفیتی معین وجود دارد. تبلیغات بنری به صورت پویا ارائه می شود اگر بازار هدف خود رو بشناسید در آن صورت متناسب با آن بازار تبلیغ می کنید مثلا تبلغ متحرک،  تبلیغ چند عکس پشت هم ، تبلیغ عکس های ثابت و سایر موارد .سعی کنید تبلیغات بنری شامل مواردی باشد که فرد را جذب کند مثلا تخفیفات ارائه دهید در یک روز خاص مثل جمعه های سیاه …اگر در سایت های مرتبط تبلیغ نکنید و تبلیغ بنری خود را در یک سایت غیر مرتبط قرار دهید در این صورت کاربر با یک تبلیغ غیر مرتبط روبه رو می شود که احتمالا هیچ علاقه ای هم به خواندن آن ندارد در این روش علاوه بر اینکه کاربر را اذیت کرده و کاربر را جذب نمی کند بلکه باعث می شود تبلیغ دهنده فقط هزینه اضافی پرداخت کند که هیچ بازدهی هم نخواهد داشت وقتی تبلیغ بنری طراحی میکنید سعی کنید به رنگ بندی و صفحه ای که بنرمان در آن قرار میگیرد توجه کنید مثلا نوع رنگ ،قالب و …. سعی کنید تضاد ایجاد کنید تا جلب توجه شود ….همیشه تعداد بازدید بالا منجر به فروش بیشتر نمی شود و این نکته نباید شما را وسوسه کند همیشه به این نکات ریز توجه کنید درست است که نکته خای کوچکی است ولی در موفقیت تبلیغات اینترنتی بنری اثر بیشتری دارد و باعث موفقیت و بازده بیشتری برای ما می شود همیشه از افرادی که تجربه تبلیغاتی مرتبط با موضوع شما را داشته اند بهره ببرید و از تجربیات آندها استفاده کنید .

24 شهریور 1400 4:07 ب.ظ