تبلیغات در اینترنت

در مقاله تبلیغات در اینترنت اول از آقای اسپترپ شروع کنیم ” تبلیغات ایده آل تبلیغاتی است که از بالاترین امکان دسترسی به مشتریان بالقوه، همراه با یک امکان پذیری بالا برای گرفتن بازخورد، و البته هزینه پایین برخوردار باشد. (آقای اسپترپ) ”

کدام رسانه است که تبلیغ کننده را به تبلیغات ایده آل می رساند؟

تبلیغات در اینترنت تبلیغات در اینترنت

تبلیغات ارتباطات غیرشخصی صورت گرفته از یک اداره کننده معلوم با استفاده از رسانه های جمعی به جهت ترغیب یا متاثر نمودن یک مشتری است.(ریچاردز و کارون)

تبلیغات روشی از بازاریابی است که درباره محصولات، خدمات، و کسب و کار اطلاع دهی می نماید. هدف از تبلیغ را می توان در اصل ساخت یک تصویر از محصول و تهیه مشتریان بالقوه برای خرید خلاصه نمود. (تیزون)

از نظر اقتصادی تبلیغات صاحب دو کارکرد اصلی می باشد:

  1. ترغیب
  2. مبنای اطلاعاتی

بر آیند تبلیغات

  1. آگاه نمودن کل یا بخشی از بازار هدف سازمان راجع به محصولات موجود
  2. تبلیغات در بعضی موارد برای تغییر طرز تلقی مشتریان درباره سازمان صورت میگیرد.
  3. تبلیغات می تواند برای ترغیب و تهییج کاربران و مصرف کنندگان برای خرید محصولات و خدمات سازمان منتشر شود.

اولین مدل تبلیغات

اولین مدل تبلیغات 

کانال های رسانه و جایگاه وب

کانال های رسانه و جایگاه وب

علل استفاده از تبلیغات اینترنتی

  1. مهاجرت بینندگان تلویزیونی به اینترنت
  2. کاربران مناسب
  3. محاسبه دقیق کاربران
  4. شخصیت گرایی
  5. پتانسیل بالای نمایش
  6. هزینه پایین
  7. به روز بودن
  8. دسترسی نامحدود

ارتباطات به منظور انجام گفتگو، رساندن پیام، تبادل اطلاعات، تعامل بین فرستنده و گیرنده بر قرار می شود. هدف از بیان ارتباطات و الگوهای ارتباطی به این خاطر است که تبلیغات برای اینکه بتوانند به مشتریان بالقوه معرفی شوند نیازمند استراتژی ها و کانال های توزیع ارتباطی هستند.

  1. ارتباط یک به چند
  2. ارتباطات بین فردی
  3. ارتباطات مبتی بر رسانه های کامپیوتری

علل استفاده از تبلیغات اینترنتی علل استفاده از تبلیغات اینترنتی علل استفاده از تبلیغات اینترنتی

کدام وب سایت را باید برای انتشار تبلیغ و درج آگهی انتخاب شود؟

انتخاب وب سایت مناسب به روش سلسله مراتبی :

 

کدام وب سایت را باید برای انتشار تبلیغ و درج آگهی انتخاب شود