تبلیغات اینترنتی برای مشاغل و کسب و کار ها

تبلیغات اینترنتی برای مشاغل و کسب و کار ها در دنیای امروزه انواع کسب و کار ها ایجاد شده اند یک سوپر ماکت سر محله هم کسب و کار به حساب می آید یک معدن طلا هم کسب و کار می باشد در هر دو این روش ها برای اینکه موفقیت حاصل شود باید در هر دو کسب کار کوچک و بزرگ مشتری داشته باشیم تا محصولات را بفروشیم برای اینکه مشتری داشته باشیم باید آن ها را از وجود خودمان و محصولات مان آگاه کنیم برای این کار باید تبلیغات کنیم در کسب و کار های کوچک این که بخواهیم هزینه زیادی برای تبلیغات در نظر بگیریم کار چندان عاقلانه ای نیست و همچنین برای کسب و کار بزرگ سرمایه گذاری اندک کار چندان جالبی نیست در همین راستا باید با برنامه ریزی درستی پیش رفت . انواع تبلیغات اینترنتی وجود دارد و در هر کسب و کاری از روش های اینترنتی مختلفی استفاده می شود .بحثی که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار های کوچک است . برای اینکه در کسب و کار های خود به موفقیت برسیم تبلیغات لازم اسن انواع تبلیغات وجود دارد که تبلیغ اینترنتی یکی از آن ها است . برای پیروزی در تبلیغ اینترنتی پیروی از یک سر…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات اینترنتی در دنیا چه روندی را طی میکند ؟

تبلیغات اینترنتی در دنیا چه روندی را طی میکند ؟ در ابتدا به بررسی نقش تبلیغات اینترنتی می پردازیم سپس روند تبلیغات اینترنتی را بررسی میکنیم و ابعاد تبلیغات چیست و سایر موارد بحث هایی هستند که در این مقاله راجع به آن ها صحبت خواهیم کرد. تبلیغ چیست ؟ در تبلیغات سعی می شود محصولی که تولید شده را  معرفی کنند و مردم را از وجود چنین محصولی با ویژگی های مجود مطلع کنند و مردم را برای خرید این محصول متقاعد کنند. تبلیغ اینترنتی چیست ؟ روش های گوناگونی برای تبلیغ کردن وجود دارد مانند تبلبغ به صورت محیطی و جغرافیای،  تبلیغ به صورت رسانه ها  تلوزیون و... تبلیغ اینترنتی هم یکی از روش های تبلیغاتی است که در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ به وجود آمده است و تعداد افراد زیادی را تحت پوشش قرار می دهد علت اینکه تبلیغات اینترنتی موفق هر است این است که مردم وقت زیادی در اینترنت به صورت آنلاین فعالیت میکنند هزینه تبلیغاتی بسیار به صرفه تر است در تبلیغات آنلاین در قالب وب سایت به کسب و کار ها کمک می کند تا میزان فروش خود را بالا ببرد وقتی از طریق تبلیغات سایت میزان فروش بالا میرود و موفقیت آمیز است خود ب…
ادامه مطلب
  • 0

چگونه سئو روی تبلغ اینترنتی اثر می گذارد؟

چگونه سئو روی تبلغ اینترنتی اثر می گذارد؟ برای اینکه در کسب و کار و محصولات خود به فروش بیشتری برسیم و موفق شویم نیاز است تبلیغات انجام دهیم حالا چه به روش سنتی چه به روش اینترنتی . اگر بخواهیم به روش اینترنتی تبلیغ کنیم نیاز لست تا برخی موارد را رعایت کنیم مثلا بحثی که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد سئو سایت است که چگونه در تبلیغات باعث می شود تا تبلیغ موفق تری داشته باشیم . سئو چیست ؟ سئو به معنی بهبود فرایند موتور های جستجو است و باعث افزایش اهمیت آن ها در بین نتایج جستجو می شود سئو را به صورت ساده نمی توان درست کرد بلکه باید دانش و علم داشته باشیم و تجربه و یا اصلا مهارت و خلاقیتاین زمینه مهندسین خاصی فعالیت می کنند که به آن ها سئو کار گفته می شود .هدف از سئو انجام دادن این است که کمک می کند تا سایت ها مکان بالا تری در جست و جوی گوگل داشته باشند و باعث ایجاد ارتباط بین صفحات تبلیغاتی با کلمات کلیدی که کاربر در حین جست و جو وارد می کند را ایجاد می کند .اینکه کلمات کلیدی چگونه در حین جست و جو مورد استفاده قرار می گیرد در نحوه تشکیل و اجرای سئو اثر دارد و ممکن …
ادامه مطلب
  • 0

بررسی مسائل مربوط به تبلیغات اینترنتی

بررسی مسائل مربوط به تبلیغات اینترنتی در هر بحثی تبلیغ نقش شاه کلید را دارد چه بحث فروش محصول و کالا باشد چه بحث کسب و کار .امروزه برای اینکه به موفقیت برسیم نیازمند ارائه تبلیغات برای جذب کردن مشتری هستیم که تجربه ها ثابت کرده به صورت آنلاین و اینترنتی نتیجه بخش تر است همچنین بحث تبلیغات به طور جدی رشد چشم گیری داشته است به گونه ای که امروزه بر روی آن بین کسب و کارها رقابت میشود  با توجه به تبلیغات دهان به دهان اثر گذاری تبلیغات اینترنتی همه کسانی که کسب و کاری برای خود راه اندازی کرده و در پی فروش محصولی هستند هرچند خیلی کوچک و یا ناچیز باشد اما باز هم به تبلیغ به روش اینترنتی فکر می کنند و سعی میکنند هزینه تبلیغات را در تبلیغ اینترنتی بگذارند پس می توان گفت تبلیغ اینترنتی بیشتر از طریق خود مردم به یکدیگر معرفی می شود و برای رسیدن به هدف هایی که از قبل تعیین شده استفاده می گردد در این مقاله به بررسی عوامل و مسائل موجود در تبلیغات اینترنتی می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم . مطالبی که قبل از انجام تبلیغات اینترنتی باید بدانیم وقتی که بخواهیم یک پیام تبلیغاتی ایجاد کنیم می…
ادامه مطلب
  • 0

درج آگهی اینترنتی

درج آگهی اینترنتی در بحث درج آگهی اینترنتی که اینترنت  همراه با رشد روز افزون خود ، کاربرد های فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی ها و مزیت های فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار نبوده است. این مقاله به ادبیات موضوع میپردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیت ها و محدودیت های آن و همچنین بررسی تبلیغات اینترنتی در ایران میپردازد. تنگناها و چالش های تبلیغات اینترنتی در ایران مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازیگران این صنعت راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارائه شده است. در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است. بطور مثال می توان به تعاریف ذیل اشاره کرد: تبلیغات فرآیند روشمند ارایه اطلاعات مناسب در مورد کالاها و خدمات به مشتریان و ترغیب و متق…
ادامه مطلب
  • 0

آگهی تبلیغاتی در سایت ها

آگهی تبلیغاتی در سایت ها آگهی تبلیغاتی در سایت ها الان مرسوم ترین روش تبلیغات کسب و کار و خدمات و فروشنده و تولید کننده ها می باشد و یک روش بازاریابی خیلی موثر و تقریبا شناخته شده می باشد ، برای درج تبلیغات اینترنتی و یا درج اگهی اینترنتی میتوانید با عضویت در سایت تبلیغات 98 با قیمت ارزان اقدام به ارسال آگهی کنید. روش های جذب مشتری از طریق درج و ثبت آگهی اینترنتی در سایتها شما اول اقدام به ثبت و درج اگهی محصول و یا خدمات خودتون میکنید مثلا ، تبلیغات پزشکی - تبلیغات ساختمانی - تبلیغات تاسیساتی - تبلیغات فروش محصول - تبلیغات مغازه و فروشگاه - تبلیغات تولید کننده ها و کارخانه جات و تبلیغات شرکت ها - تبلیغ آرایشگاه - فست فود ها - و ...  و تمامی کسب و کارهایی که دنبال بازاریابی و جذب مشتری هستند ، نکنه مهم اینکه قبل از ارسال آگهی در سایت تبلیغات 98 ابتدا باید عضو سایت شوید به خاطر تمدید و یا ویرایش ادرس شماره تماس و توضیحات و ... لازم است که پنل کاربری اختصاصی داشته باشید ، تبلیغات 98 برای هر کاربر خود یک کاربری اختصاصی ارائه میدهد که میتوانید از این طریق اقدام به ویرایش آگهی…
ادامه مطلب
  • 0

تفاوت تبلیغات سنتی و تبلیغات فروش اینترنتی

تفاوت تبلیغات سنتی و تبلیغات فروش اینترنتی همانطور که همه ما می‌دانیم برای اینکه محصولات ما به فروش بیشتر برسد و در کسب و کار خود موفق شویم نیاز است تا تبلیغات کنیم برای تبلیغ کردن باید هزینه و بودجه در نظر بگیریم تبلیغ به روش های مختلف انجام می‌گیرد به روش سنتی و هم به روش الکتریکی اینترنتی. هر کدام از این روشها مزایا و معایبی دارد و روش سنتی از دیرباز بین ما مردم مرسوم است و تبلیغات سنتی می‌توانیم تبلیغ را عینا مشاهده کنیم که در تبلیغات اینترنتی این امکان وجود ندارد ولی محدود و گستره آن زیاد است تبلیغات اینترنتی اکثراً بازه زیادی دارد در این مقاله در رابطه با تبلیغات اینترنتی و تبلیغات سنتی بحث خواهیم کرد و تفاوت آنها را بیان می کنیم. تبلیغات اینترنتی به شیوه‌های مختلفی انجام می‌گیرد مثل تبلیغات در رسانه های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی. شبکه های اجتماعی بیشترین تعداد کاربر بیشترین بازدید ها را دارد تبلیغات در این شبکه‌ها هزینه کمتری دارد ولی میزان بازده آنها بیشتر است بنابراین تبلیغات رسانه های اجتماعی به مردم توصیه می‌شود دومین شبکه‌هایی که در تبلیغات اینترنتی اس…
ادامه مطلب
  • 0

انتخاب شعار تبلیغی اینترنتی

انتخاب شعار برای تبلیغات اینترنتی برای اینکه تبلیغات اینترنتی ما مثمر ثمر واقع شود نیاز است تا بعضی از پارامتر ها را رعایت کنیم و از بعضی تکنیک ها الگو برداریم در روش تبلیغ اینترنتی بحث قابل توجه انتحاب شعار تبلیغاتی است و همچنین محتوای اثر گذار است تا به نتیجه مطلوب برسیم هر کسب کار و شغلی نیاز به تبلیغات دارد در تبلیغات هم حتما برهی موفق شدن باید یک شعار داشته باشیم ولی چطور یک شعار انتخاب کنیم و یک شعا مناسب با طرح مان داشته باشیم مبحثی لست که بررسی آن در این مقاله می پردازیم. شعار چیست ؟ در اول بررسی کنیم که اصلا شعار چیست که انتخاب کنیم .شعار یعنی یک نظر کلی و اطلاعات کلی در قالب یک جمله در مورد موضوع مورد نظر که در هر موضوعی مانند بحث سیاسی ،اقتصادی و سایر موارد به کار میرود . شعار تبلیغات اینترنتی برای هر برند و شغلی و هر محصولی باید یک شعار طراحی کنیم و یک شعار داشته باشد محصولمان تا همگان آن محصول را با آن شعار بشناسند در شعار تبلیغاتی باید طوری شعار انتخاب کنیم که موقع گویش شعار محصول ما در ذهن خواننده تداعی شود و بتواند محصول و خدمات شما را در ذهن خود تجسم ک…
ادامه مطلب
  • 0

تاثیر تبلیغات اینترنتی

تاثیر تبلیغات اینترنتی تبليغات يكی از ابزارهای مهم ارتباطی در كسب و كار است. موفق بودن يا نبودن بسياری از سازمانها و شركتها در كيفيت فعاليتهای تبليغاتي شان نهفته اسـت. بديهی است استمرار و توسعه فروش كالا و خدمات زمانی ميسر مي شود كه طرح تبليغاتی مشتری را جذب كند. بر اساس تبليغات مـؤثر، اگـر روانشناسی نيـاز و سليقه مشتری و نيز محتوای مناسب و هنرمندانه پيام در تبليغ كالا و خدمات لحاظ شود، از آن كالا و خدمات استقبال بيشتری خواهد شد. به باور نويسنده مقاله،يكی از عوامل مهم در تبليغ عامل اخلاق اسـت. در اين مقاله موارد گوناگون اخلاقی معرفی شده است و با استفاده از مطالعات گوناگون در حوزه تبليغات اينترنتی رموز تبليغات موفق بيان شده است؛ رموزی كه مبتنی بر الگوی ارائه شـده محقق است. اين اطلاعات موجب جذب بـيشتر و بازگشت مجدد مشـتريان الكترونيكی خواهد بود. در پايان، از طريق پرسشنامه ای كـه متخصصان حـوزه فناوری اطلاعات و تجارت الكترونيک به آن پاسخ داده اند زمينه تاييد يا تغيير اين الگو فراهم شده است صنعت تبلیغات امروزه اينترنت به مثابه رسانه ای قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار …
ادامه مطلب
  • 0

درج آگهی تبلیغاتی اینترنتی

درج آگهی تبلیغاتی اینترنتی درج آگهی تبلیغاتی اینترنتی از موضع آنچه که آگهی در پی رسیدن به آن است، این طبقه بندی ها را خواهیم داشت : ـ آگهی برای شهرت و خوشنامی محصول، به منظور فروش کالا یا خدمات. ـ آگهی نهادی، به منظور دستیابی به اهدافی دیگر، مانند فروش یک نظر یا اندیشه. آگهـی نهادي به سه شکل نمایان میشود آگهی نهادی حمایتی، براي فروش ایده حمایت از تولیدکننده یا خرده فـروش، بـه دلایلی غیر از شایستگی های خاص خود محصول. آگهی نهادی روابط عمومی، به منظور شهرت یـا بهتـر کـردن وجهـۀ مؤسـسه یـا تجارتخانه. آگهی نهادی خدمات عمومی، برای ارتقا و اشاعۀ آرمانهایی که به نفع عموم بـوده،و مورد اختلاف نیستند یکی از طبقه بندی های تبلیغات بر اساس سبک و روش آنهاست: ـ کنش مستقیم یا »سخت فروش«، که در آن درخواست مستقیم از مخاطب وجـود دارد که به آن کنش انگیزاننده تعرضی نیز گفته میشود. ـ کنش غیرمستقیم یا »نرم فروش« که بیشتر بـه حـالات ) و نـه درخواسـت مـستقیم از (مخاطب تکیه میشود و به آن کنش پیشنهادی زیرکانه نیز گفته میشود ) کوك، .(90 :1378 آگهی را میتوان براساس نوع…
ادامه مطلب
  • 4