تبلیغ اینترنتی خدمات عمومی

تبلیغ اینترنتی خدمات عمومی در دنیای امروزه که اینترنت حرف اول را میزند برای ارائه خدمات عمومی و تجاری و غیر تجاری نیازمند تبلیغات اینترنتی هستیم تبلیغ یعنی معرفی کردن و نشان دادن خدمات به بقیه مانند مسائل پزشکی ،مسائل جامعه و امثال آن . تبلیغات خدمات عمومی بیشتر با شرکت های خصوصی ، اداره های دولتی ، مراکز غیر انتفاعی و آژانس های تبلیغاتی به صورت هماهنگ بایکدیگر انجام میشود. هدف از تبلیغ خدمات عمومی آن است که عموم مردم را از مشکلات و مسائلی که در جامعه وجود دارد و همه مردم را میتواند تحت تاثیر قرار دهد آگاه کند و اطلاع دهد تا همه مردم آن مسئله را درک کند و راه حلی برای آن مشکلات پیدا کند به طور کلی روی چهار چوب فکری ، رفتاری و اخلاقی مردم میپردازد. خدمات عمومی بر چه پایه ای اساس است ؟ از رفتارها و حرکات غیرمعقول  جلوگیری میکند . حرکات غیر معقول و ناسالمی که در زمان حال وجود دارد متوقف میکند. حرکات معقول و رفتار های درست و سالم را جایگزین رفتار های ناسالم میکند. تبلیغات خدمات عمومی برای نشان دادن هدف ها ، خلاقیت ها و ایده هایی است که به تازگی به آن دست پ…
ادامه مطلب
  • 0

آگهی نیازمندی ها

آگهی نیازمندی ها با توجه به اینکه افراد بتوانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنند و به آن ها دسترسی بیابند سایت های زیادی راه اندازی شده اند و همچنین از راه های مختلفی می توانند به این اطلاعات لازم دسترسی پیدا کنند. آگهی نیازمندی ها یکی از مواردی می باشد که مردم می توانند با مراجعه به آن به سادگی موضوع مورد نظر خود را مشاهده کرده و به آن رجوع کنند. ثبت اگهی در نیازمندی ها آگهی نیازمندی ها در همه شهر های کشور موجود بوده و بر اساس خدمات آن شهر معرفی می گردد و افراد به سادگی می توانند به آن دسترسی بیابند ، این آگهی ها به شکل های گوناگونی ارائه می شوند و می تواند به صورت مطبوعاتی باشد و به شکل روزنامه ارائه شود و همچنین می تواند به صورت اینترنتی و در سایت های به روز ارائه گردد،از زمان های قدیم آگهی های نیازمندی موجود بوده و در آن زمان به دلیل نبود اینترنت از روزنامه برای این کار استفاده می کردند ، روزنامه یکی از اولین محصولاتی می باشد که آگهی نیازمندی ها بر روی آن چاپ شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است تا به سهولت بتوانند کار های خود را رو به راه نمایند. …
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغ برای کسب و کار

تبلیغ برای کسب و کار هر کسب و کاری برای موفق شدن نیاز به مشتری دارد برای افزایش مشتری نیازبه معرفی شدن و تبلیغ به افراد دارد این معرفی میتواند از طریق تبلیغات به شیوه های نوین  و مدرن باشد و یا از طریق معرفی محصولات از افراد به یکدیگر. تبلیغات هزینه هایی در پی دارد  برای کسب و کار های بزرگتر امکان اینکه تبلیغات بیشتری با هزینه انجام شود مسئله ای نیست ولی برای کسب و کار کوچکتر مثل فروشگاه یا امثال آن تبلیغات متنوع با هزینه کاری غیرر اصولی است و اکثرا پرداخت هزینه های زیاد کار غیر عاقلانه به حساب می آید امادر کنار این موارد راه کار های تبلیغ اینترنتی رایگان و یا کم هزینه به وجود آمده که علاوه بر اینکه میتوانیم کسب و کار خود را تبلیغ کنیم میتوانیم بودجه های لازم را پس انداز کنیم تا در موارد بعدی استفاده کنیم. مراحل تبلیغات کسب و کار به شرح زیر میباشد: هدف از تبلیغ چیست؟ بودجه ای که برای تبلیغ در نظر گرفتیم چقدر است؟ شعار خاصی برای کسب و کارمان انتخاب کنیم. انتخاب زمان تبلیغات انتخاب روش تبلیغاتی ارزیابی و بررسی موثر بودن تبلیغات راه کارهای تبلیغ رلیگان ب…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات و آگهی اینترنتی

تبلیغات و آگهی اینترنتی هر آگهی که در دنیای مجازی مانند سایت ها،  کانال های تلگرامی ، اینستا گرام ، وبلاگ ها ،اپلیکیشن ها میبینیم تبلیغات اینترنتی هستند که بعضی از تبلیغات برای درج آگهی مستلزم پرداخت هزینه هستند و بعضی ها رایگان.  تبلیغات هم انواع مختلفی دارد و به روش های سنتی و نوین انجام میشود روش سنتی اکنون بازده کمتری دارد ولی روش نوین علاوه بر هزینه کمتر بازده بیشتری دارد  حالا در زیر به بررسی تبلیغات به روش نوین یعنی تبلیغات اینترنتی میپردازیم. تاربخچه تبلیغ اینترنتی:در سال ۱۹۹۴ در ماه اکتبر سایت هات وایر برای اولین بار تبلیغی به روش اینترنتی به صورت بنری ارائه داد که برای درج آگهی تبلیغاتی باید هزینه میپزداختیم بعد از آن وب به عنوان رسانه عمومی معرفی شد انواع تبلیغات اینترنتی عبارت اندز: تبلیع کلیکی سایت ها پیام رسان ها اینستاگرام تبلیغات بنری تبلیغات در گوگل تبلیغات ایمیلی تبلیغات در فروشگاه های اینترنتی تبلیغ ویدیویی و سایر فضاهای مجازی راه کار های درج آگهی اینترنتی : ارتباط به صورت مستقیم و آسان با وب سایت ها و رسانه های …
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات بنری در اینترنت

تبلیغات بنری در اینترنت تبلیغات به روش های مختلفی انجام می گیرد که در این جا به تبلیغات بنری در اینترنت اشاه می کنیم زیرا در این شیوه تبلیغات می توان تاثیر مستقیمی بر روی برند سازی را گذاشته و مشتری را به صورت انبوهی جذب نمود در نتیجه موجب افزایش فروش شد. بهترین روش برای تبلیغات یکی از بهترین روش برای تبلیغات به صورت گسترده تبلیغات بنری می باشد که برای دیده شدن و برند سازی تاثیر مستقیمی را می گذارد و در نتیجه موجب تبلیغات بیشتری می شود. ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که تبلیغات بنری به چه معنایی می باشد و دارای چه کاربردی است که ما در این جا در این باره توضیحات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. تبلیغ بنری فرصتی مناسب برای کسب و کار ها می باشد تا افراد بتوانند بنر های تبلیغاتی خود را در سایت های مختلف و اپلیکیشن های معروف و پر بازدید به نمایش گذاشته و موجب بهتر دیده شدن موضوع مورد نظر شوند ، این تبلیغ بنری از خدمات گوگل می باشد که در اختیار افراد قرار داده است. این کار نیازمند تجربه و تخصص مناسبی می باشد که اگر به صورت دقیق و درستی انجام شود می توان از…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغ ایرانی

تبلیغ ایرانی در کشور ایران نیز مانند سایر کشور های دیگر نیز تبلیغات اینترنتی انجام می گیرد تا فرد بتواند محصولات و کالاهای تولیدی خود را به عرصه نمایش بگذارد ، با توجه به این که امروزه تبلیغات اینترنتی افزایش چشم گیری را پیبدا کرده اند در این جا می خواهیم به تبلیغ ایرانی اشاره کنیم و شما را در این جهت راهنمایی نماییم تا با داشتن اطلاعات دقیق از تبلیغات اینترنتی اقدام به این کار نمایید. تبلیغ ایرانی اگر می خواهید که به راحتی از طریق منزل خود و سایت اختصاصی خودتان شروع به تبلیغات نمایید می توانید از امکاناتی که در اختیار شما گذاشته شده است استفاده کرده و به راحتی این کار را انجام دهید در این حالت تبلیغات می توانید بیشترین بازخورد را داشته باشید و محصولات خود را به صورت جامعی در سطح کشور به نمایش بگذارید. شما می توانید با توجه به روش های تعیین شده و اصولی این کار را به درستی انجام داده و با پرداخت هزینه کمتری برای تبلیغات خود کالای مورد نظر را به نمایش بگذارید. همچنین می توانید از طریق سایت مورد نظر خود به راحتی کسب در آمد کرده و با به نمایش گذاشتن تبلیغات کسب و کار خوبی …
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات نوین

تبلیغات نوین نمی دانم تا چه حد به تبلیغات نوین در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و مراکزخرید نوساز دقت کرده اید؟ آیا حواستان به صفحات بزرگ نمایش موسوم به پلاسما، یا به صفحات تاچ کنترل که مکان های فروش محصولات را در طبقات مختلف مراکز خرید نشان می دهند بوده است یا نه ؟آیا این ابزارهای نمایش دیجیتال قیمت ها را دیده اید، یا کیوسک ها و دستگاه هایی را که بدون حضور فروشنده به شما قهوه و چای و نوشیدنی های گوناگون و خوراکیهای مختلف و روزنامه و غیره می فروشند؟ اگر این ابزارها و وسایل را دیده اید؛ این ها مشتی هستند نمونه خروار از ابزارهای تعاملی الکترونیک یا دیجیتال که دارند به معنی واقعی کلمه دست کم در کوتاه مدت عرصه را بر ابزارهای سنتی آگهی و تبلیغات تنگ می کنند. صنعت نقطه خرید محور دیدگاه من در این مقاله این است که به تدریج باید با عبور از بحث های انتزاعی مربوط به چاپ دیجیتال و یا مربوط به نقطه خرید و یا مربوط به بازاریابی و تبلیغات، به بحث دیگری پرداخت که در مجموع می تواند در ذیل یک بحث و در واقع در ذیل یک عرصه نوظهور جمع شود این بحث از دید من صنعت نقطه خرید است که از نظر تأثیرگذاری م…
ادامه مطلب
  • 0

سیستمهای مختلف توزیع در بازاریابی

سیستمهای مختلف توزیع در بازاریابی سیستمهای توزیع در بازاریابی بر سه نوع اند : عمودی، افقی، و چندگانه : سیستم بازاریابی عمودی : در نظام بازاریابی عمودی تولید کنندگان، عمده فروشان، خرده فروشان، و سایر واسطه ها به صورت یک نظام منسجم، یکپارچه و هماهنگ عمل می کنند، به گونه ای که هر یک از اعضاء کانال ممکن است بر سایر اعضاء تأثیر داشته باشند. یک عضو کانال ممکن است از طریق مالکیت کامل کانال سایر اعضا کانال را تحت الشعاع قرار دهد، یا یکی از اعضاء دارای چنان قدرتی باشد که همکاری سایر اعضاء را جلب کند. سیستم بازاریابی عمودی مناسب کالاهای مصرفی میباشد. سیستم بازاریابی افقی(هم سطح) : در نظام بازاریابی افقی تعدادی از شرکتهای هم سطح برای استفاده و بهره گیری بیشتر و بهتر از فرصتها،با هم همکاری میکنند. در این حالت، شرکتهای پیش گفته با ترکیب سرمایه، توانمندی های مدیریتی و سایر منابع میتوانند به اهداف خود دست یابند. برای مثال تولید کننده یک تلویزیون با تولید کننده نوعی اجاق گاز میتوانند مشترکاً نماینده فروش داشته باشند.  سیستم بازاریابی کانالهای چندگانه : یک شرکت میتواند برای ارائه م…
ادامه مطلب
  • 0

توزیع کالا

توزیع کالا عملیات توزیع شامل حمل و نقل، انبارداری، عمده فروشی، خرده فروشی، انتخاب و اداره کانالهای توزیع و فروشندگان است. این عملیات زمانی جنبه جدی و معنی دار در بازاریابی و تبلیغات بخود گرفت که فاصله بین تولید کننده و مصرف کننده افزایش یافت. نیازهای مصرف کنندگان متنوع و مصرف کنندگان در مناطق مختلف پراکنده اند. این پراکندگی امروزه بر اهمیت توزیع و کانالهای توزیع در آمیخته بازاریابی و تبلیغات افزوده است. از این رو مدیران باید توجه خاصی به امر توزیع مبذول دارند. بنا به اهمیت موضوع در این فصل به بررسی، توزیع و کانالهای توزیع میپردازیم. تعریف توزیع و کانال توزیع توزیع عبارت است از مجموعه ای از اقدامات و فعالیتهای هماهنگ که کالا یا خدمت را از منبع تولید به سمت خریداران و مصرف کنندگان هدایت و انتقال میدهد. به عبارت دیگر توزیع عبارت است از رساندن محصول و خدمات به مصرف کنندگان در زمان مناسب، مکان مناسب و با کیفیت مناسب. کانال توزیع عبارت است از مجموعه افراد یا سازمانها یا گروه هایی که کمک میکنند تا یک کالا یا خدمت از سوی تولید کننده بدست مصرف کننده نهایی یا صنعتی برسد. این مجموعه…
ادامه مطلب
  • 0

بازاریابی خدمات

بازاریابی خدمات ((خدمات )) یکی از بخشهای مهم اقتصاد است که با توسعه روز افزونی روبروست. در کشورهای پیشرفته و حتی در کشورهای در حال توسعه، بخش خدمات درصد چشمگیری از منابع و فعالیتهای اقتصادی و تجاری را به خود اختصاص میدهد و ارزش افزوده متناسبی ایجاد می کند. از این رو، در دو سه ده اخیر به اهمیت بخش خدمات در اقتصاد توجهی ویژه شده است. دلیل این امر سهم معاملات مربوط به خدمات در کل معاملات اقتصادی جهان از یک سو و نقش خدمات در فرایند تولید و توسعه، از سوی دیگر است. همانگونه که فروش کالاهای تولیدی نیاز به بازاریابی دارد، ارائه و فروش خدمات نیز نیازمند به بازاریابی خاص خود میباشد. لذا، بنا به اهمیت موضوع در این بخش به بررسی موضوع بازاریابی خدمات میپردازیم. تعرف بازاریابی خدمات بازاریابی خدمات عبارت است از یک فرایند اجتماعی مدیریتی که به وسیله آن افراد فعالیت یا منفعتی نامحسوس و لمس نشدنی بنام خدمت را به افرادی دیگر جهت ارضاء نیازها و خواسته های آنها عرضه می کنند. این عرضه مالکیت چیزی را به همراه ندارد. خدمت ممکن است وابسته به چیزی باشد یا نباشد. مثلاً خدمات بعد از فروش اتومبیل و ب…
ادامه مطلب
  • 0