تبلیغات اینترنتی کسب و کار

تبلیغات اینترنتی کسب و کار اینترنت، فرصت های جدیدی را برای رونق انواع کسب و کارها و تبلیغات اینترنتی کسب و کار به وجود آورده است. حضور در این فضا و پاسخ به نیاز کاربران نیمی از کار است و نیمی دیگر تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای وب است. تبلیغی که انتشار آن محدود به زمان و مکان خاصی نیست. راحت و سریع و ارزانتر از سایر رسانه ها انجام میپذیرد. قابلیت ردگیری مشتریان و هدف گیری دقیق مخاطبان را دارد و نهایتاً تحلیل بازخورد آن را میتوان ارزیابی کرد. کتابی که پیش روی شماست، به زبان ساده، به مبانی تبلیغات اینترنتی میپردازد و رازهای اثربخش تبلیغ در اینترنت را رمزگشایی میکند. با تبلیغات اینترنتی در فضای اینترنت شما میتوانید به دو هدف مهم نایل گردید افزایش فروش و آگاهی در مورد برندتان در این نوع تبلیغات ، طراحی بنر جزء مهمترین بخش ها است، فرایند تولید یک بنر خوب از طراحی هنرمندانه یک پیام آغاز میگردد، این طراحی میتواند پیام را به شکل قویتری نمایش دهد. در این کتاب به 3×9نکته مهم در مورد طراحی بنر اشاره خواهیم کرد. هدف من از تبلیغات و ارسال آگهی اینترنتی چیست؟ شما ممکن است تخفیفی ارائ…
ادامه مطلب
  • 0

بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر

بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر , بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر به ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثر است. براساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات ( IAB )در سال ۲۴۴۴میلادی تبلیغات از طریق بنر 30 درصد کل تبلیغات آنلاینی را تشکیل داده است. به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۰/۲میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم بنابراین تبلیغات از طریق بنر می تواند و باید بخشی از راهبرد تبلیغاتی شما باشد به شرط آنکه به این موارد توجه کنید: برای بنرهای خود پیام های جذاب و کوتاه تهیه کنید بنرهای تبلیغاتی با بیلبوردهای خیابانی قابل مقایسه اند. این آگهی ها باید بیننده را به مدتی کوتاه جذب کنند. بنر خواه در بالای صفحه باشد یا در وسط و کناره های آن باید با چند کلمه یا تصویر مختصر پیام خود را انتقال دهد. این آگهی ها به خصوص در معرفی نام و مارک های تجاری بسیار موفق عمل می کنند زیرا نام ها یا تصویرهای کوتاه به خوبی در ذهن جای می گیرند اگر شرکت کوچکی دارید و می خواهید مستقیماً به تبلیغ کال…
ادامه مطلب
  • 0

راه و روش تبلیغات در گوگل

راه و روش تبلیغات در گوگل راه و روش تبلیغات در گوگل موتور جستجو ی گوگل از ابزارهایی است که در مقوله بازاریابی اینترنتی خواهان بسیار دارد. معمولاً گوگل دو روش و مجرای تبلیغاتی پیش روی مشتریانش قرار میدهد. یکی تبلیغات در نتایج حاصل از جستجوها و دیگری حضور در محتوای وب سایت ها. در واقع بیشتر افرادیکه میخواهند کسب و کارشان در گوگل معرفی شود، از هر دوی این روش ها استفاده میکنند. روش اول روش اول راه و روش تبلیغات در گوگل به این معناست که نام، مشخصات و طرح تبلیغاتی یک کسب و کار پس از این که کاربر با موتور جستجوی گوگل شروع به گشت و گذار و جستجو میکند، در کنار نتایج، کند و کاوهای گوگل پیش چشمانش قرار میگیرد. در واقع تبلیغات با صفحاتی که پس از کلیلک روی Search پدید میآیند، همراه میشود. روش دوم استفاده از روش دوم برای وب سایت های سودمند است که از خدمات ، Adsense در گوگل استفاده کند. Adsense یا همان Ad serving programe برنامه ای از مجموعه گوگل است که وب سایتهای عضو را با آگهی ها، تصاویر و فایلهای صوتی و تصویری تغذیه میکند. این سرویس به سرعت در حال رشد و گسترش بوده در حال حاضر …
ادامه مطلب
  • 0

رسانه تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار

رسانه تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار پیدا کردن رسانه تبلیغاتی مناسب برای کسب و کار  برای کسب و کار ، معرفی محصول خود به یک رسانه بسنده نکنید و روش ها و رسانه های مختلف را ارزیابی کرده و مورد استفاده قرار دهید. آیا تا بحال وضعیتی پیش آمده که در انتخاب بهترین روش تبلیغات خود دچار مشکل شده باشید و نتوانسته باشید انتخاب مناسبی انجام دهید؟ آیا تبلیغات خود را در اینترنت به صورت آگهی و تبلیغات  اینترنتی و یا گوگل و یا روزنامه محلی ارائه می دهید ، در کتاب زرد شهر خود اینکار را انجام می دهید، یا در تابلوهای تبلیغاتی شهر به معرفی محصول خود اقدام می کنید، یا حتی در رادیو یا تلویزیون تبلیغات خدمات خود را انجام می دهید؟ اگر در انتخاب بین این رسانه ها دچار مشکل هستید، بدانید که این مشکل منحصر به شما نیست و بسیاری از افراد مشکلی مشابه شما دارند. انتخاب رسانه تبلیغاتی در انتخاب رسانه تبلیغاتی مناسب بیشتر صاحبان مشاغل کوچک این مشکل را دارند که با توجه به بودجه محدود خود کدامیک از رسانه های تبلیغاتی را انتخاب کنند. قبل از اینکه رسانه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید باید چند قدم به عقب بگردید و پ…
ادامه مطلب
  • 0

کلمات کلیدی در آگهی اینترنتی

کلمات کلیدی در آگهی اینترنتی در کلمات کلیدی در آگهی اینترنتی چگونه می توانید تصمیم بگیرید که از چه ترکیب واژگانی بر روی سایت یا صفحه فیسبوک خود استفاده کنید. من به این نتیجه رسیده ام که بهترین روش یافتن آن واژگان تا حد ممکن با استفاده از روش های علمی و ارزان قیمت است. سیستم تبلیغات کلیکی گوگل سریعترین و ارزان ترین روش برای سنجیدن پیام فروش شماست. شما می توانید در طی چند ساعت یک حساب کاربری باز کنید و کمپین خود را در این رابطه راه اندازی کنید. به علاوه، شما می توانید از این طریق متوجه شوید که آگهی شما چند بار دیده شده و در برابر آن می توانید اعلام کنید که مشتریان شما چند بار در جستجوی اطلاعات بیشتر در رابطه با شما بوده اند. شما این کار را نمی توانید با استفاده از تبلیغات رادیو، تلویزیون و یا روزنامه انجام دهید. اغلب شما می توانید با صرف مبلغی حدود $۱۴تا $۱۱۴در تبلیغات گوگل به ترکیب واژگان مناسب برای خود دست یابید. با استفاده از تلویزیون و روزنامه، ارتقاء دادن پیام فروش شما سخت تر، پرهزینه تر و بسیار زمان برتر خواهد بود. تبلیغات گوگل در اینجا شما روشی ساده و سریع برای تبلی…
ادامه مطلب
  • 0

کلمات کلیدی برای جذب مشتری در آگهی اینترنتی

کلمات کلیدی برای جذب مشتری در آگهی اینترنتی در توضیح کلمات کلیدی برای جذب مشتری در آگهی اینترنتی با یک مثال شروع کنیم ، چه شما یک لوله کش، متخصص تاسیسات، دندانپزشک، فیزیوتراپ، یا مکانیک باشید، کلمات به کار رفته بر روی آگهی اینترنتی شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که چیزی که شما برای روی وب آگهی اینترنتی خود عنوان می کنید هم می تواند باعث جذب و هم باعث دفع و بیزار کردن مشتری شود. این یکی از مهمترین موارد است که شما باید بهنگام بازاریابی آنلاین کسب و کار خود به آن توجه داشته باشید ولی در عین حال بیشترین میزان بی توجهی را دریافت می کند. اجازه دهید در این مورد قدری بیشتر توضیح دهم. کسب و کار آنلاین چندین سال پیش یک کسب و کار آنلاین در ارتباط با ارائه اطلاعات لازم برای آموزش و تربیت اسب راه اندازی کردم، در حالیکه یک مربی یا پرورش دهنده اسب نبودم و اطلاعات خیلی کمی هم در این ارتباط داشتم. در آغاز، یک راهنمای کاربردی در رابطه با آموزش اسب پیدا کردم که البته تاریخ نگارش آن به دهه ۱۰۱۴بر می گشت و تبدیل به اولین محصول من شد. کپی های قابل فروشی از آن تهیه کرده و برای فر…
ادامه مطلب
  • 0

تصمیمات کلیدی در تبلیغات آنلاین

تصمیمات کلیدی در تبلیغات آنلاین اولین مرحله در یک استراتژی تصمیمات کلیدی در تبلیغات آنلاین موفق تصمیم گیری در رابطه با اهداف آن است که به قرار زیر می باشد، اهداف کسب و کار را مشخص کنید. اطلاعات فراهم کنید، جذب مخاطب کنید، تماس های تلفنی دریافت کنید، کالاهایی را به فروش برسانید، یا اینکه کمک های خیریه دریافت کنید. مشتریان مناسب را هدف قرار دهید. آنها به چه چیزهایی نیاز دارند؛ به چه علتی به آنها نیاز دارند؛ کجا، چه زمانی و چگونه باید به محتوای شما دسترسی پیدا کنند. اهداف تبلیغات در رابطه با منابع فنی و زیرساخت های مناسب تصمیم گیری کنید. مشتریان هدف شما برای دسترسی پیدا کردن به اطلاعات شما از چه دستگاه یا دستگاه هایی استفاده می کنند – کامپیوتر رو میزی، تبلت، گوشی تلفن یا هر سه این موارد؟ چه کسی مسئول ایجاد و نگهداری از سایت شما است؟ محتوای سایت خود را مشخص کنید. چه محتوایی در اختیار دارید؟ چه مواردی نیاز به توسعه دارند؟ و برای استفاده و نیز استفاده مجدد از آنها به چه چیزی نیاز دارید؟ محتوا باید نیاز مشتری شما و نیاز مشتریان محتمل شما را بر آورده کند و کمک کند تا شما به اهدا…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات رایگان

تبلیغات رایگان منظور از تبلیغات رایگان به مبحث تبلیغات اینترنتی میپردازیم ، شاید شما فروش محصول و یا تولید و یا  خدماتی و شروع کردین و یا میخوایین شروع کنید در صورتی که اینطوری هست دارید بهترین مقاله رو مطالعه میکنید پس با ما همراه باشید. تبلیغات رایگان در اینترنت رونق کسب و کار هیچ وقت یه صورت اتفاقی پیش نمیاد ، خوب چطوری میشه یک کسب و کار موفق بدست آورد ؟ جواب این سوال فقط و فقط تبلیغات هست ، برای تبلیغات راه های خیلی زیادی وجود دارد ولی خب یکی از بهترین راه های تبلیغات در اینترنت می باشد ، شاید یکی بهتون قبلا گفته باشه که من اینکارو انجام دادم و هیچ نتیجه ای نداشته ! و یا این فکر به سمت خود شما نیز اومده باشه ، در جواب به شخضی و یا فکر شما این پاسخ و باید بدیم که تبلیغات اینترنتی خودش روش های مختلفی داره ، خب مثلا کسایی هستند که با تبلیغات اینترنتی روزانه میلیون ها و یا میلیاردها فروش دارن خب فرق کسی که همین کار هارو انجام داده و هیچ فروشی و یا فروش قابل توجهی نداشته چیه ؟ در ادامه به جواب این سوال خواهیم پرداخت. نحوه تبلیغات تاثیر گذار در کسب و کار و یا خدمات خوب ب…
ادامه مطلب
  • 0

اشتباهات رایج در ارسال ایمیل تبلیغاتی

اشتباهات رایج در ارسال ایمیل تبلیغاتی اشتباهات رایج در ارسال ایمیل تبلیغاتی حال که در عصر جدید ارتباطات قرار گرفته ایم، باید همواره آگاه باشید که نه تنها چیزهایی که می گویید می توانند بعدها برایتان مشکل ساز شوند، بلکه چیزهایی که می نویسید نیز می توانند مشکلاتی را برایتان درست کنند. با تشکر از رایانه های شخصی و لپ تاپ ها باید اذعان داشت که در ارتباطات حرفه ای نامه های الکترونیکی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. بر اساس آمارهای گرفته شده تنها در سال ۲۴۴۳ تخمین زده شده که تا به این لحظه در حدود ۲/۳بیلیون -e mailدر نقاط مختلف دنیا رد و بدل شده است. این رقم همچنان در حال افزایش است. از آنجایی که این نوع نامه ها کار ما راحت کرده اند و به آسانی در دسترس و قابل استفاده می باشند، باید دقت کنیم تا در فرستادن آنها دچار اشتباه نشویم. در دنیای پیشرفته فن آوری امروزی هر چقدر بیشتر در مورد آداب e-mail زدن بدانید، احتمال بروز اشتباه از جانب شما کمتر خواهد شد و دیگران به چشم یک تازه وارد به شما نگاه نخواهند کرد. زمانی که e-mail را به آدرس اینترنتی فرد مورد نظر فرستاده شود، دیگر هیچ راه…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات اینترنتی بنری

تبلیغات اینترنتی بنری تبلیغات اینترنتی بنری نوعی از تبلیغات اینترنتی می باشند که توسط وب سایت های تبلیغ پذیر روی صفحات مختلف وب قرار می گیرد. این نوع تبلیغات آنلاین، علاوه بر نمایش و معرفی شرکت تبلیغ دهنده ، لینک به صفحه وب آن شرکت را نیز شامل می شود و باعث افزایش ترافیک وب سایت توسط لینک مستقیم به وب سایت و نیز معرفی برند تبلیغاتی به طیف گسترده از مردم در هر زمان شبانه روز و هر مکان جغرافیایی می شود. برخی از متخصصان حرفه تبلیغات اینترنتی،این نوع تبلیغ را بهترین و موثرین ترین نوع تبلیغ می دانند. تبلیغات بنری غالبا در فرمت . , .SWF ،GIF می باشند. تبلیغات آگهی بنری تبلیغات آگهی بنری معمولا در صفحات با محتوای مرتبط و گاها در تمامی صفحات وب مرتبط و غیر مرتبط به منظور معرفی برند به تمامی مخاطبان قرار داده می شود. تبلیغات بنری از دو جهت باعث بهبود رتبه وب سایت آگهی دهنده در Alexa میگردد، اول از جهت حضور تبلیغ دهنده در وب سایتهای پربیننده کشوری برای مدت معین و دیگر به دلیل مراجعه مستقیم مخاطبان به سایت تبلیغ دهنده. سایز تبلیغات اینترنتی – بنری تبلیغات اینترنتی بنری نیز مانن…
ادامه مطلب
  • 0