تبلیغات همسان

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات آنلاین است که با وضعیت ظاهری و ساختاری سایت نمایشدهندگان یکپارچه شده و تبلیغات بدون ایجاد مزاحمت و درگیری ذهنی برای کاربران، نمایش داده خواهد شد.هدف اصلی کمپین همسان، نمایش تبلیغات بر اساس رفتار و علایق کاربران است که با این روش از طرفی سعی در برآورده کردن انتظار آگهیدهندگان دارد و از طرفی اعتماد و تعامل را برای مخاطبان به همراه خواهد داشت.

 

تبلیغات همسان

 

چرا باید از تبلیغات همسان استفاده کرد؟

  • تبلیغات همسان 2۵درصد بیشتر از سایر تبلیغات استاندارد دیده میشود.
  • 41 درصد از برندها استفاده از تبلیغات همسان را در استراتژی بازاریابی خود قرار داده اند.
  • تبلیغات همسان 18درصد خرید بیشتر را نسبت به دیگر تبلیغات رقم زده است.

 

تبلیغات همسان

 

بعد از اینکه کاربران با تبلیغات همسان شما تعامل ایجاد کردند و وارد صفحه فرود شما شدند، میتوانید از طریق هدف گیری مجدد آنها را به طرف کسب وکار خود هدایت کنید.

 

تبلیغات همسان

 

تبلیغات همسان از طریق جلب اعتماد کاربران شانس اشتراک گذاری اطلاعات و مطالب مربوط به برند را افزایش میدهد.

 

تبلیغات همسان

 

بر اساس آمار جهانی نرخ کلیک در کمپین های همسان بالاتر از تبلیغات بنری بوده است. در واقع عنوان های تبلیغاتی بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.