تبلیغ اینترنتی برای فروش لباس و پوشاک

در زندگی های امروزه لباس و پوشاک یکی از نیاز های ضروری هر انسان است که برای گذراندن زندگی مجبور به استفاده از این لباس است. با پیشرفت دنیا مد لباس هم روز به روز روی مد و دنیای نوین قدم گذاشته به طوری که هزاران طرح و هنر از یک نوع لباس طراحی و خلق می شود و به بازار فروش ارائه می شود طوری روی دنیای مد وارد شده که اکثر لباس هایی که انتخاب می کنیم بیشتر از روی شیک پوشی است تا روی از روی راحتی .البته این نکته را هم‌باید فهمید که پوشاک ها انواع مختلفی دارد مانند پوشاک غواصی ،پوشاک فضا نوردی ،پوشاک تعمیر کاران ،پوشاک راحتی ،پوشاک شیک پوشی و هزاران نوع پوشاک دیگر موجود است که بسته به نیاز آن ها را تهیه و فراهم می کنیم حال با وجود چنین ارائه های در بازار کار نیاز است تا این میزان از پوشاک را به فروش برسانیم تا به سود دهی مناسبی برسیم برای اینکه روز به روز بر تعداد مشتری های ما افزوده شود نیاز است تا تبلیغات انجام شود بعضی از تبلیغات به روش فیزیکی انجام می شود و بعضی از تبلیغات به روش اینترنتی.  در مقاله های قبلی هم به مزایا و معایب هر دو روش اشاره کردیم ولی از آن جا که اکثر مشنری های ما در فضای اینترنت حضور دارند پس فروش از طریق اینترنت می تواند برای ما اثر بخش تر باشد لذا می توانی از طریق تبلیغات اینترنتی به فروش لباس و پوشاک بپردازیم در ادامه به بحث و بررسی این مطلب خواهیم پرداخت .

پوشاک و لباس چیست

لباس و پوشک یعنی آن چیزی بر بدن خود می پوشیم گفته می شود پوشاک باید ما را در برابر سرما گرما و سایر موارد محافظت کند البته پوشاک استفاده های دیگری نیز دارند که برای حفظ حجاب و حیا استفاده می شود .

تبلیغ اینترنتی برای فروش لباس و پوشاک

تبلیغات اینترنتی فروش لباس و پوشاک

فروشگاه اینترنتی:

تا جایی که می توانید برای خود یک فروشگاه آنلاین تهیه کنید و نسبت به آن به انجام تبلیغات بپردازید این تبلیغات را در شبکه های مجازی پر بازیدی که تعداد کاربر زیادی دارد به اشتراک بگذارید و همچنین در مکان های مرتبط تبلیغ کنید هیچ چیز به اندازه تبلیغ کردن باعث افزایش مشتری برای شما نمی شود البته در تبلیغات هم باید با صداقت تبلیغ کرد نه به صورت اغراق آمیز .

از طریق تبلیغات اینترنتی چون تعداد بازدید کاربران زیاد است می توانید لباس هایی که ته انبار و یا مغازه مانده اند و مشتری ندارند به فروش برسانید تبلیغ نقش کلید برای ورود به هر خانه ای را دارد .

اگر یک مغازه دارید و حتی لباس های خیلی خوب و با کیفیت با قیمت مناسب هم داشته باشید صرفا در سطح آن ننطقه خواهید توانست بفروشید ولی اگر در فکر فروش بیشتر و به دست آوردن سود زیاد هستید باید از شر محدود بودن خلاص شدید و به صورت گسترده قدم بردارید از طریق تبلیغات اینترنتی می توانید محصولات خود را در تمام سطح کشور به اشتراک بگذارید وسفارش بگیرید و برای مشتریانتان از طریق پست بفرستید در صورتی که تمام وعده هایی که در تبلیغات داشته بودید عمل کنید حتما مشتری دائمی شما خواهند بود .

شبکه های مجازی:

در مکان هایی که تعداد کاربر زیادی دارد و میزان بازدید زیاد است مانند اینستا گرام، تلگرام و …. تبلیغ کنید این مکان ها جتیی است که مشتری های شما در آن ها قرار دارند در صورتی که بتوانید تبلیغات خود را طبق اصول هایی که قبلا گفته شده پیش ببرید و به صورت بهینه و برجسته به دید کاربر برسانید .از اکس ها در زاویه های مختلف استفاده کنید و در صفحات خود قرار دهید ، به طور کامل توضیح دهید یعنی قیمت ،جنس ،رنگ و هر اطلاعات دیگر را به طور کامل توضیح دهید و اجازه دهید تا کاربر به صورت کامل لباس های شما را درک کند . همچنین می توانید ویدیو هایی از آن لباس تهیه کنید در صورتی که رنگ بندی های متفاوتی دارید  از همه آن ها در یک رگال فیلم بگیرید و به نمایش بگذارید اگر محصولات شما متنوع است پس برای هر محصول جداگانه فیلم تهیه کنید و همه آن ها را در یک فیلم قرار ندهید. وقتی لباس در تن مانکن است فیلم و عکس بگیرید و تن خوری لباس را به رخ بکشید و در صفحات خود به اشتراک بگذارید کاربر را وسوسه کنید که حتما به فروشگاه لباس شما سر بزند .

اکنون به این مسئله بپردازیم که تبلیغات اینترنتی چه نفعی روی فروش لباس ما خواهد داشت ؟

در این روش می توانیم میزان بازدهی تبلیغات را از روش های مختلفی که وجود دارد اندازه بگیریم و در صورتی که نتیجه دلخواه ما حاصل شد به تبلیغ از این روش ادامه دهید ولی اگر از این روش نتوانستید به نتیجه مد نظر برسید در آن صورت باید مشکل تبلیغ را پیدا کنید که یا از محتوای تبلیغی و یا از روش های تبلیغی است و سعی در رفع آن مشکل کنید .

در روش سنتی باید ماه ها منتظر بمانیم تا تبلبغ اثر خود را بگذارد ولی در روش اینترنتی دیگر نیازی به منتظر ماندن نیست و در مدت زمان محدود هم می توانیم به سود دهی بالا برسیم البته اگر طبق اصول تبلیغ کرده باشید .

وقتی فروشگاه فیزیکی دارید و مشتری برای خرید کردن باید به سمت مغازه حرکت کند و وارد مغازه شما شود حالا هم ممکن است از لباسی خوشش بیایید یا نه و مرت زمانی را صرف پیدا کردن لباس مناسب از دست بدهد ولی وقتی یک فروشگاه اینترنتتی لباس دارید مشتری شما بدون اینکه مدت زمانی را صرف گشتن و پیدا کردن لباس دلخواه خود کند در خانه مشسته و با چند دقیقه گشتن در اینترنت لباس خود را پسندیده و سفارش می دهد و هزینه آن را طبق برنامه فروشگاه یا در حین سفارش و یا در حین تحویل پرداخت می کند و سفارش خود را درب منزل تحویل می گیرد بدون آنکه زمانی را برای گشتن از دست بدهد .