تبلیغات اینترنتی بنری

تبلیغات اینترنتی بنری

تبلیغات اینترنتی بنری نوعی از تبلیغات اینترنتی می باشند که توسط وب سایت های تبلیغ پذیر روی صفحات مختلف وب قرار می گیرد. این نوع تبلیغات آنلاین، علاوه بر نمایش و معرفی شرکت تبلیغ دهنده ، لینک به صفحه وب آن شرکت را نیز شامل می شود و باعث افزایش ترافیک وب سایت توسط لینک مستقیم به وب سایت و نیز معرفی برند تبلیغاتی به طیف گسترده از مردم در هر زمان شبانه روز و هر مکان جغرافیایی می شود. برخی از متخصصان حرفه تبلیغات اینترنتی،این نوع تبلیغ را بهترین و موثرین ترین نوع تبلیغ می دانند. تبلیغات بنری غالبا در فرمت . , .SWF ،GIF می باشند.

تبلیغات آگهی بنری


تبلیغات آگهی بنری معمولا در صفحات با محتوای مرتبط و گاها در تمامی صفحات وب مرتبط و غیر مرتبط به منظور معرفی برند به تمامی مخاطبان قرار داده می شود. تبلیغات بنری از دو جهت باعث بهبود رتبه وب سایت آگهی دهنده در Alexa میگردد، اول از جهت حضور تبلیغ دهنده در وب سایتهای پربیننده کشوری برای مدت معین و دیگر به دلیل مراجعه مستقیم مخاطبان به سایت تبلیغ دهنده.

سایز تبلیغات اینترنتی بنری

تبلیغات اینترنتی بنری نیز مانند هر نوع دیگر تبلیغات دارای سایزهای استاندارد زیر می باشد. این استاندارد در وب سایتهای ایرانی نیز تا حد زیادی رعایت می شود ولی گاهی به دلیل فضای طراحی شده یک وب سایت تغییر در سایز بنر نیز دیده شده است. سایز تمامی بنرها براساس پیکسل و نحوه نمایش عمودی یا افقی بنر در شکل قابل مشاهده می باشد. از سایزهای استاندارد پر کاربرد در وب ایران می توان به سایزهای زیر اشاره داشت:

  • سایز بنر 464×62 پیکسل
  •  سایز بنر .92×942 پیکسل
  •  سایز بنر 934×62 پیکسل
  •  سایز بنر .32×.42 پیکسل
  •  سایز بنر .32×922 پیکسل
  •  سایز بنر 322×922 پیکسل

 

تبلیغات اینترنتی بنر