تصمیمات کلیدی در تبلیغات آنلاین

تصمیمات کلیدی در تبلیغات آنلاین

اولین مرحله در یک استراتژی تصمیمات کلیدی در تبلیغات آنلاین موفق تصمیم گیری در رابطه با اهداف آن است که به قرار زیر می باشد، اهداف کسب و کار را مشخص کنید. اطلاعات فراهم کنید، جذب مخاطب کنید، تماس های تلفنی دریافت کنید، کالاهایی را به فروش برسانید، یا اینکه کمک های خیریه دریافت کنید. مشتریان مناسب را هدف قرار دهید. آنها به چه چیزهایی نیاز دارند؛ به چه علتی به آنها نیاز دارند؛ کجا، چه زمانی و چگونه باید به محتوای شما دسترسی پیدا کنند.

اهداف تبلیغات

در رابطه با منابع فنی و زیرساخت های مناسب تصمیم گیری کنید. مشتریان هدف شما برای دسترسی پیدا کردن به اطلاعات شما از چه دستگاه یا دستگاه هایی استفاده می کنند کامپیوتر رو میزی، تبلت، گوشی تلفن یا هر سه این موارد؟ چه کسی مسئول ایجاد و نگهداری از سایت شما است؟ محتوای سایت خود را مشخص کنید. چه محتوایی در اختیار دارید؟ چه مواردی نیاز به توسعه دارند؟ و برای استفاده و نیز استفاده مجدد از آنها به چه چیزی نیاز دارید؟ محتوا باید نیاز مشتری شما و نیاز مشتریان محتمل شما را بر آورده کند و کمک کند تا شما به اهداف کسب و کار خود دست پیدا کنید.
یک طرح برنامه برای خود ایجاد کنید. چگونه محتوای خود را انتشار می دهید تا منجر به جذب ترافیک بالاتر شود، چگونگی ارزیابی موفقیت خود را مشخص کنید، چگونه میزان موفقیت را اندازه گیری می کنید؟

تاکتیک های حیاتی در کسب و کارهای محلی

در مرحله بعدی شما نیاز به اجرای استراتژی ها و تاکتیک ها دارید، البته نه تمامی آنها که در این رابطه ضروری می نمایند. این بستگی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت کسب و کار شما، منابع، نوع مخاطبان و توانایی شما در اجرای صحیح این تاکتیک ها دارد.


تصمیمات کلیدی در تبلیغات آنلاین

  1. اعمال بازاریابی خود چه بصورت آنلاین و چه بصورت آفلاین را با هم ترکیب کنید و یک استراتژی از آن مبنی بر چگونگی انجام آنها بدست آورید.
  2. از ابزار تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری موارد پایه ای، اهداف، نرخ های جابجایی در سایت و نهایتا تقسیم بندی، رفتارها، و ویژگیها استفاده کنید.
  3. محتوای مرتبط و با کیفیت با نیاز و قصد مشتریان ایجاد کنید. محتوا می تواند شامل متن، تصاویر، فایلهای ویدئو، داده نما (اینفوگرافیک) و مطالب منتشر شده در نشریات و سایتهای دیگر باشد.
  4. اطلاعات پروفایل خود را در دایرکتوری های مرجع، گرد آورنده ها و به روز کنید.
  5. لیست مربوط به سایت های اطلاع رسانی محلی را مطالبه کنید و در آنها برای خود پروفایل ایجاد کنید. از این طریق می توانید مطمئن شوید که اطلاعات قرار داده شده در آنجا توسط خودتان بوده، از درستی آنها اطمینان دارید و می توانید در رابطه با نظرات ابراز شده توسط دیگران در مورد خودتان مطلع شده و به آنها پاسخ دهید.
  6. اطمینان کسب کنید که آدرس، نام و شماره تلفن شما در تمامی سایتهای مختلف بطور یکسان درج شده است
  7. لیست سایتهای مربوط به رسانه های اجتماعی را دراختیار داشته باشید ضمن ایجاد یک پروفایل در آنها برای خود با مخاطبین خاص هریک در تعامل باشید. از جمله این سایتها می توان به توئیتر، فیسبوک، گوگل+، کانالهای یوتیوپ و پینترست اشاره کرد.
  8. بهینه سازی موتورهای جستجو را بصورت با کیفیت انجام دهید و این بهینه سازی می تواند شامل جستجوی کلمات کلیدی، جستجوی عناوین، توصیفات و محتوای نگاشته شده برای هر دو مورد مخاطبین و موتورهای جستجو شود. از طریق ارائه کردن سایت خود به سایتها و دایرکتوری های با کیفیت، لینک کردن سایت خود را تمرین کنید. محتوای مناسب برای وبلاگ یا سایت خود تهیه کنید، محتوایی که مخاطبین هم علاقه به خواندن و هم به اشتراک گذاری آنها داشته باشند.
  9. اطلاعات تماس خود از قبیل شماره تماس و آدرس را در سایت و در جای مناسب قرار دهید تا اینکه مخاطبین شما بدانند که کسب و کار شما دقیقا در کجا قرار گرفته است.
  10. ویدئو های کوتاه و کاربردی تهیه کنید و ضمن بهینه سازی آنها برای توتیوپ، انها را بر روی سایت خود هم قرار دهید.
  11. ویدئوهای کوتاه که زمانی کمتر از ۱دقیقه داشته باشند به کرات بیشتر از دیگر ویدئو ها مورد بازدید و تماشا شدن قرار می گیرند، مگر اینکه محتوایی بسیار جذاب و عالی داشته باشند.
  12. اگر ویدئوهایی با زمان بلند دارید، آنها را مورد ویرایش قرار داده و از دل آنها ویدئوهای جدید در بیاورید. آنها را برای سایتهای اجتماعی بهینه کرده و در آنها منتشر کنید و با درگیر کردن مخاطب، از آنها بخواهید برای دیدن این نسخه های بلندتر به سایت شما وارد شوند.
  13. با استفاده از یک طراحی و خدمات پاسخگو نسبت به علاقه مخاطب یک نسخه کاربر پسند برای موبایل از سایتتان ایجاد کنید. حتی اگر لازم بود می توانید برای این موضوع از وبلاگ هم استفاده کنید.
  14. برای کسب و کارهای کوچک تر می توانید از خدمات ایمیل مارکتینگ هم بهره ببرید، برخی از ارائه دهنگان . هستندConstant Contact, iContact, MailChimp این خدمات با محدودیت در استفاده از بودجه می توانید از تبلیغات کلیکی برای آزمودن کلمات کلیدی و عنوان های مختلف برای صفحات سایت استفاده کنید.
  15. آزمون های کنترل شده اتفاقی یا آزمون A/B و آزمون های مرتبط با کاربر را برای بهتر کردن تجربه کاربر از مراجعه به سایت خود را مورد استفاده قرار دهید.
  16. موارد عنوان شده در بالا را مورد بررسی قرار داده و در صورت لزوم تغییرات لازم را در رابطه با آنها اجرا کنید