راه کارهای متفاوت در ارسال آگهی اینترنتی

در راه کارهای متفاوت در ارسال آگهی اینترنتی ، نظر کسانی که درگیر تولید بنر آگهی اینترنتی نمیباشد را در مورد آن جویا شوید. همیشه چشم سوم به خوبی کار میکند، اگر آنها متعلق به گروه هدف شما باشند، چه بهتر ، ذهن های آزادتر ایده های جالبی را به ارمغان خواهند آورد،شما حتی میتوانید نسخه های مختلفی از بنر خود را ساخته و از افراد مختلف نظرشان را جویا شوید.

راه کارهای متفاوت در ارسال آگهی اینترنتی

شکل ها و رنگ ها در اختیار شماست

انتخاب فونت آگهی تبلیغات اینترنتی

 

راه کارهای متفاوت در ارسال آگهی اینترنتی

انتخاب فونت

سوال این است چه فونتی را انتخاب کنیم، فونت مناسب تاثیر زیادی در خروجی طراحی بنر دارد، پرسش اول این است فونت نازنین یا یکان یا ترافیک؟ فونتهای نازنین و یکان برای متن فارسی + برای متون انگلیسی و ترافیک برای شماره تلفن ها مناسب ترین انتخاب به نظر میرسد.

راه کارهای متفاوت در ارسال آگهی اینترنتی

نکاتی در مورد انتخاب رنگ

رنگ هایی میتوانند اثر گذاری تبلیغ شما را بیشتر نمایند. استفاده از رنگ های قوی مانند قرمز و نارنجی روشن جلب توجه میکند. رنگ های کمروحتر به بنر شما شخصیت و ظرافت میدهد، اما انتخاب یک رنگ مناسب فقط یک تلاش هنری نیست و به بحث های بازاریابی و روانشناسی مرتبط میباشد. رنگها میتوانند برای تاکید، مشخص کردن چیزی و هدایت کاربران به کاری که باید انجام دهنده استفاده گردند. همچنین رنگها میتوانند رنج وسیعی از حس ها را برانگیزند. در هنگام انتخاب رنگ برای بنر توصیه میشود به رنگ وبسایتی که بنر در آن قرار میگیرد دقت شود، شما میتوانید از همان رنگ وبسایت برای اینکه بنر شما اشتباهی جزء محتوای اصلی وب سایت دیده شود استفاده نمایید. البته اشتباهی کلمه مناسبی نیست، اگر شما چیز قابل ارزشی برای ارائه داشته باشید. از بنرهایی که رنگهای مختف در آن با سرعت تغییر میکند اجتناب کنید، این نوع بنرها چشم خوانندگان را به شدت آزار میدهند. شما میتوانید از وب سایت های از قبیل یا برای انتخاب رنگ بنر خود استفاده نمایید.

راه کارهای متفاوت در ارسال آگهی اینترنتی

تصاویر مناسب در آگهی اینترنتی

گفته میشود یک تصویر با ارزشتر از 1000 کلمه است، من نمیدانم این عدد دقیق است یا نه! اما ایده این است که تصاویر میتوانند قدرت زیادی به بنر داده و پیامهای پیچیده را با کلمات کمتری به مخاطبان برسانند. همچنین تصاویر قادرند توجه بیشتری را جلب نمایید.

البته یک مشکل تصاویر حجم فایل آن نسبت به پیامهای متنی و برداری و المانهای دیگر گرافیکی است. بنابراین اگر از تصاویر درست استفاده نشود ممکن است حتی توسط بسیاری از وب سایتها تبلیغ شما پخش نشده و اگر پخش شود توسط بسیاری از مخاطبین دیده نشود.