تبلیغات اینترنتی چیست

تبلیغات اینترنتی چیست تبلیغات اینترنتی چیست ؟ اینترنت رسانه ای با توان بسیار گسترده و بالاست ، اما شرکتهای نسبتا کمی توانسته اند از آن به شکل موفقیت آمیز بهره برداری کرده و در جهت مقاصد تبلیغ خود به کار گیرند ،جذابیت اینترنت در وهله اول به دلیل آن است که از طریق آن به شکل مستقیم و یک به یک میتوان به تک تک مصرف کنندگان ارتباط برقرار کرد. بازاریابی در اینترنت در تئوری، سازمانها و مصرف کنندگان میتوانند با استفاده از این دستاورد، کالا خریداری کنند، به تبادل اطلاعات بپردازند و به پژوهشهای ارزشمند دسترسی یابند؛ اما در عمل، اینترنت تا زمان حال رسانه ای است که بسیاری از توانمندیهای آن کما کان بلا استفاده مانده است. یکی از بزرگترین چالشهای بازاریابی در اینترنت تلاش برای جلب و جذب مخاطبان است. این امر باعث به وجود آمدن یک صنعت تبلیغاتی کاملا جدید بر روی شبکه وب شده است. اهمیت بازاریابی اینترنتی بازار یابی اینترنتی که روش مدرن در بازار یابی شناخته میشود ، از طرف دیگر بازار یابی سنتی کم کم کمر رنگ تر از گذشته میشود و این باعث قدرت گرفتن بازار یابی اینترنتی میشود ، در بازار یابی س…
ادامه مطلب
  • 0

آگهی دهندگان اینترنتی

آگهی دهندگان اینترنتی کانالهای مرسوم تبلیغات آگهی دهندگان اینترنتی در ایران شبکه های مختلف صدا و سیما، روزنامه ها و مجلات هستند که حجم عمده تبلیغات هم از طریق این رسانه ها به جامعه تزریق می شود. چرا تبلیغ از طریق رسانه اینترنت به اندازه تبلیغات در رسانه های ذکر شده جدی گرفته نمی شود؟ مطمئنا مهم ترین دلیل آن عدم فرهنگ سازی لازم است به عبارت دیگر مدیران تبلیغات ما به این باور نرسیده اند که تبلیغ در اینترنت هم می تواند موثر و کارساز باشد. اما آیا فرهنگ سازی آسان است؟ خیر! پس برای گسترش صنعت تبلیغات اینترنتی در ایران چه باید کرد؟ رسانه ها و تبلیغات اینترنت سرعت دادن به روند حل این مشکل یعنی تشویق آگهی دهندگان به تبلیغ در اینترنت را کسانی می توانند انجام دهند که هم اکنون رابطه مستقیمی با آنها دارند. نکته کلیدی هم توجه به مهم ترین رسانه های تبلیغ در کشور است. تبلیغ کنندگان تبلیغ در شبکه های صدا و سیما و همینطور روزنامه ها و مجلات را به عنوان کانالهای اصلی تبلیغ پذیرفته اند. اگر مدیران همین رسانه ها کمی توجه به تبلیغات اینترنتی نشان دهند شاید بتوان زودتر به نتیجه رسید. اما شاید …
ادامه مطلب
  • 0

ارائه دهنده آگهی اینترنتی

ارائه دهنده آگهی اینترنتی در ارائه دهنده آگهی اینترنتی اصولا دو دلیل عمده وجود دارد که از این روش استفاده می شود، دلیل اول تبلیغ اسمی خاص است. مثلا نام یک محصول و نام یک شرکت که با هدف نفوذ در بازار صورت می گیرد. دلیل دوم فروش مستقیم کالا یا خدمات است. بنر تبلیغاتی اینترنتی در مورد اول ممکن است تنها بنر یک شرکت نمایش داده شود و به جایی هم لینک نشود چون اصولا دیده شدن بنر هدف آن بوده است. اما در مورد دوم، بنر به صفحه فروش کالا یا خدمات لینک می شود و به عبارت دیگر، در این مورد کلیک خوردن بنر بسیار حیاتی است. تعرفه تبلیغات و آگهی  اینترنتی تقریبا همه سایت های ما برای تبلیغ در سایت خود تعرفه اعلام کرده اند که به خودی خود مشکلی ندارد. اما آمارهای ارایه شده از میزان بینندگان آنها در اکثر موارد اثبات نشد (غیر واقعی) و یا گروه بندی نشده است ، سایت های بسیاری عنوان می کنند که در ماه 44440 نفر بیننده دارند و با اندکی بررسی متوجه خواهیم شد که منظور آنها 44440 نمایش صفحه است. یکی از مشکلات موجود همین آمارهای اثبات نشده است. اگر مدیری در چنین سایت هایی تبلیغ کند مطمئنا پاسخی نخواهد گ…
ادامه مطلب
  • 0

چرا تبلیغات در اینترنت

چرا تبلیغات در اینترنت چرا تبلیغات در اینترنت ? در این گفتار تبلیغات اینترنتی به مفهوم عام آن یعنی هر نوع فعالیت برای معرفی محصول و خدمات در اینترنت می باشد و محدود به مورد خاصی از روش های موجود نمی باشد مگر آنکه صراحتا خلاف آن ذکر شده باشد. در ایران حدود 40 سال قبل تلویزیون را "رسانه نوین" خطاب می کردند. این "رسانه نوین" در روزهای نخستین حضور خود برای کسب محبوبیت باید کارایی خود را اثبات می کرد. تلویزیون اثبات کرد و هم اکنون تقریبا در هر خانواده ای یک دستگاه تلویزیون وجود دارد. این وضع برای اینترنت هم باید اتفاق بیافتد. به عبارت دیگر اینترنت هم باید بتواند کارایی خود را به اثبات برساند. همه می پرسند که آیا اینترنت نیز می تواند؟ البته این مقاله زمانی انتشار می یابد که تقریبا تمام پاسخها "مثبت" است و اینترنت دیگر نیازی به اثبات خود ندارد. اما من می خواهم تبلیغات اینترنتی را بررسی کنم.   می خواهم بدانم اگر مدیری از خود بپرسد، آیا تبلیغات اینترنتی برای مجموعه من کارایی دارد، پاسخ چه خواهد بود؟ اگر مدل روند ورود تکنولوژی در ایران را بررسی کنیم، م…
ادامه مطلب
  • 2

خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی

خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 تا از خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی  و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است :   درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند .این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راه کار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید .  کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آ…
ادامه مطلب
  • 0

آگهی اینترنتی رایگان

آگهی اینترنتی رایگان در مقاله آگهی اینترنتی رایگان که آگهی رایگان  و تبلیغات رایگان در اینترنت به دلایل زیر به نسبت سایر روش های آگهی و تبلیغات ارجحیت دارد : ارزان بودن : در بسیاری از وب سایتهای درج آگهی رایگان برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی مبلغی پرداخت نمی کنید. وب سایت های بسیاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی رایگان مشغول به فعالیت هستند. اگربدنبال یک سایت درج آگهی رایگان اینترنتی عالی و پربازدید هستید باشد . نامحدود بودن: حین درج آگهی در روزنامه تعداد کاراکتر محدودی در اختیار دارید ولی در آگهی های اینترنتی و تبلیغات رایگان می توانید کالا یا خدمات خود را به صورت کامل معرفی نمائید . تصویر آگهی : انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی تعداد کاربران : تعداد کاربران زیاد و رو به افزایش اینترنت روشهای بازاریابی و تبلیغات یکی از موثرترین روش های بازاریابی و تبلیغات و در نتیجه افزایش مشتری و درآمد، درج تبلیغات در اینترنت است. تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین راهکارهای بازاریابی و جذب مشتری و در نتیجه یکی از بهترین راهکارهای افزایش درآمد است . در صورتیکه از ک…
ادامه مطلب
  • 5

درج تبلیغات رایگان در اینترنت

درج تبلیغات رایگان در اینترنت برای درج تبلیغات رایگان و درج آگهی اینترنتی در اینترنت و گذاشتن آگهی رایگان در سایت تبلیغات 98 ابتدا در سایت عضو شوید بعد اقدام به ارسال آگهی نمایید. در ادامه توضیحاتی در مورد تاریخچه تبلیغات خواهیم داشت آگهی ها و تبلیغات آگهی ها و تبلیغات بازرگانی تاریخچه اي طولانی دارد و شیوه هاي معاصر تبلیغات و بازاریابی، محصول تکامل قرن ها تجربه و فعالیت پیام رسانان، مبلغان و بازرگانان به شمار میآید. آگهی هاي تجاري و تبلیغ از آنجا براي انسان اهمیت یافت که او به مبادله کالا مبادرت کرد. مبادله کالا وسیلهاي براي تعویض مازاد تولیدات ) شامل سبزیجات و مواد غذایی، پوشاك، لوازم زندگی و ..با مایحتاج ضروري از محل تولیدات غیره بود. تبلیغات با ظهور شهرنشینی مورد توجه قرار گرفت و به تدریج با بهره گیري از روش هاي گوناگون تکامل یافت. تبلیغات آثار به جاي مانده از تمدنهاي باستانی حاکی از آن است که براي هزاران سال از لباس ها و قصرهاي خیره کننده معبدها و مجسمه هاي عظیم، علامت ها و نشانه هاي اسرارآمیز و مجادله ها و بحث هاي مبسوط قانونی و مذهبی، به منظور متقاعدکردن عامه مردم ب…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات بازرگانی

تبلیغات بازرگانی شاید پاسخ بسیاري از مردم به این پرسش که تبلیغات بازرگانی چیست؟ شبیه به پاسخی باشد که در جواب هنر چیست؟ خواهند داد. یعنی جمله من نمیتوانم آن را تعریف کنم امـا وقتی آن را ببینم میتوانم تشخیص بدهم. به همین دلیل بهتر است تلاش هاي عملی که براي تبیین مفهوم تبلیغات شده را بررسی کنیم و سپس ضمن اشاره بـه مجمو اي از تعـاریف، تعریفی که ویژگی ها و مشخصات اساسی بیشتري را در بر دارد برگزینیم. به طور کلی تبلیغات بازرگانی، پدیده دوران سرمایه داري است و تأکید آن بـر مـصرف کالاهـا و ترویج فرهنگ مصرف گرایی است. تبلیغات بازرگـانی بـه مثابـه مجموعـه اي از دانـشها و فنون، گرچه به میزان بسیار زیادي از علم ارتباطات متأثر شده است ولی از جهات مختلـف با علومی همچون اقتصاد، مدیریت، جامعه شناسی، روانشناسی و فنونی ماننـد هنرهـاي تجـسمی،رسانهاي و چندرسانه اي پیوند دارد. این پدیده امروزه یک صنعت، شغل پرجاذبه براي تولید پیام هاي رسانه اي و یک نهاد تعیین کنندة ارزش هاي اجتماعی به شمار میآید. تبلیغات بازرگانی بر آحاد مردم، سازمان هاي اجتماعی، افکار و فرهنگ عمومی تأثیر گذار است. تبلیغا…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات کسب و کار رایگان

تبلیغات کسب و کار رایگان  

درج آگهی تبلیغات کسب و کار رایگان

شاید ذهن شما سوال هایی مانند چگونه کالای خود را تبلیغ کنیم یا میخوام تو اینترنت تبلیغ کنم اما چطوری ؟ تبلیغات 98 سایت تبلیغات و درج آگهی اینترنتی معتبر و پربازدید می باشد . برای ثبت و انتشار آگهی خودتون ابتدا در سایت عضو  بعد اقدام به ارسال آگهی نمایید. تبلیغات کسب و کار رایگان در سایت تبلیغات 98 جهت ارسال اگهی و درج آگهی کسب و کار خودتون در سایت عضو شوید ، برای ارسال آگهی ابتدا باید در سایت عضو شوید. تبلیغات اینترنتی کسب و کار ارزانترین روش تبلیغات ارزانترین روش تبلیغات ، تبلیغات در سایت های ثبت و ارسال کننده آگهی میباشد و با توجه به ارزان بودن تبلیغات اینترنتی ، یکی از تبلیغات موثر و بهترین روش تبلیغات می باشد ، میتوان به جرات گفت که موثرترین روش تبلیغات کسب و کار و محصول و خدمات تبلیغات اینترنتی می باشد. نحوه تبلغ و تبلیغات کسب و کار نحوه تبلیغات کسب و کار در اینترنت درج آگهی اینترنتی در سایت های تبلیغاتی و نیازمندی ها می باشد ، یکی از بهترین روش ها ثبت و…
ادامه مطلب
  • 4

جاذبه های تبلیغات اینترنتی

جاذبه های تبلیغات اینترنتی امروزه، اثر به کارگیری جاذبه ها در تبلیغات به خوبی شناخته شده است و بازاریابان از آنها برای انتقال اطلاعات به مشتریان شان استفاده میکنند و تبلیغات اغلب در چارچوبی که مشخص کننده جاذبه های منطقی یا احساسی است، مطالعه میشود. جاذبه های منطقی به عنوان تحویل واقعی اطلاعات در مسیر مستقیم به سمت اهداف تعیین شده، تعریف شده است و جاذبه های احساسی پیامی است که سعی در تحریک احساسات مثبت یا منفی برای ایجاد انگیزه برای خرید دارد. از آنجا که تفاوتِ معنی داری بین محیط آفلاین و آنلاین وجود دارد، اثر جاذبه های تبلیغاتی در محیط آنلاین باید دوباره بررسی شود. از طرفی ممکن است رفتار خرید افراد در کشورهای مختلف و اثرپذیری آنها از تبلیغات، نسبت به سایر جوامع متفاوت باشد. بنابراین، کشورهای مختلف نظیر ایران نیاز به یک مدل دارند که بر اساس آن، تبلیغ کنندگان بتوانند معیار استفاده از جاذبه های انتشار آگهی های تبلیغاتی در وب را پیدا کنند. در این مقاله مدل مفهومی استفاده از جاذبه های منطقی یا احساسی در تبلیغات اینترنتی با توجه به چهار سبک زندگی الکترونیکیِ آگاهی مد، جهت گیری اوقات…
ادامه مطلب
  • 0