انواع تبلیغات اینترنتی و نمایش تبلیغات
انواع تبلیغات اینترنتی و نمایش تبلیغات
تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین مزیت عمده انتشار فوری اطلاعات را دارد که با محدودیت های جغرافیایی یا زمانی محدود نمی شود. تبلیغ کنندگان آنلاین میتوانند تبلیغات را سفارشی کنند و هدف گیری مصرفکننده را کارآمدتر و دقیق تر کنند.
به عنوان مثال، AdWords، Yahoo! موتور جستجو و Google AdSense تبلیغات را در صفحات وب مرتبط یا در کنار نتایج جستجوی مرتبط نشان میدهند.
از سوی دیگر، مصرفکنندگان کنترل بیشتری بر محتوایی که میبینند دارند، که بر زمانبندی، قرارگیری و دیده شدن تبلیغات آنلاین تأثیر میگذارد.
در حوزه بازاریابی اینترنتی، تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات نمایشی، تبلیغات موبایلی، بازاریابی وابسته، بهینه سازی موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی است.
قالبهای تبلیغاتی در طول سالها در حال تغییر هستند، که منعکس کننده رقابت شدید برای جلب توجه مخاطب در محیطی است که مصرفکننده در آن مسئولیت دارد.
با این حال، برخی از قالبهای مهم که معمولاً توسط تبلیغ کنندگان آنلاین استفاده میشوند، به شرح زیر مورد بحث قرار می…
ادامه مطلب