برند تبلیغات اینترنتی و میزان بودجه تبلیغات

تبلیغات اینترنتی به تبلیغی گفته می شود که برای معرفی و ازائه محصولات مورد نظر در فضای اینترنتی اقدام به تبلیغ می کنیم و کاربران و مشتری ها را به صورت مجازی جذب می کنیم هر شغل و کسب و کاری می تواند از طریق اینترنت تبلیغات خود را انجام دهد این روش نسبت به روش سنتی در مدت زمان کمتر بازدهی بیشتر دارد و صرفه هزینه تبلیغاتی نسبت به سایر روش ها آسان است و همچنین در صورت اشتباهی و خطایی در محتوای تبلیغی امکان ویرایش وجود دارد تبلیغ اینترنتی هم روش های گوناگونی داد و در شیوه های محتلفی ارائه می شود که بسته به میزان بودجه مد نظر و کسب و کار می توان از هر روش دلخواه استفاده کرد در ادامه  بیشتر در این مورد توضیح خواهیم داد .

برند تبلیغات اینترنتی و میزان بودجه تبلیغات

در تبلیغات اینترنتی برای اینکه بیشتر دیده شوید و در یاد و خاطره افراد باقی بمانید بهتر است برای خود برندی ایجاد کنید و همیشه با آن در خاطره افراد نقش ببندید برای اینکه برندی داشته باشیم نیاز است تا بیشتر بحث کنیم که عبارت است از :

در طراحی برند باید طوری برند ایجاد کنیم که به برند هویت بدهید هویت یعنی اینکه جان و مایه محصول . کاربر با دیدن برند ما به هویت و اطلاعاتی در رابطه با محصول پی ببرد و به عبارتی محصول ما در ذهنش تداعی شود  .برند یعنی نام تجاری یک موسسه و سازمان که به صورت منحصر به فرد و اختصاصی می باشد البته ذکر این گزینه ها حائز اهمیت است که تصویر شرکت و سازمان ربطی به برند ندارد هویت یک برند را مدیران و رئیس های آن می سازند و عکس را از دید مشتری می توان بیان کرد. هر چقد برند شما حرفه ای طراحی شده باشد همانقدر بر میزان فروش اثر خواهد گذاشت .

با پیشرفت تکنولوژی و رشد روز افزون اینترنت دیگر تبلیغات سنتی جوابگویی خوبی برای دریافت سود دهی نیست بلکه تبلیغ به روش اینترنتی جایگزین خوبی برای تبلبغ سنتی است که هم سرعت دریافت پاسخ بیشتر است هم میزان هزینه ای که می کنیم کمتر است و میزان بازدهی زیاد است اگر در این روش اشتباهی کرده باشیم می توانیم تغییر و ویرایش دهیم و همچنین می توانیم بسنجیم که کدام روش و کدام سایت و شبکه ای میزان نتیجه اش بالا است و در آن فضا تبلیغ کنیم همانطر که در مقاله های قبلی هم گفتیم روش های تبلیغ اینترنتی متفاوت است و بسته دلخواه خود می توانید هر کدام را خواستید انجام دهید مانند پیوند ها ، بنرهای تبلیغی ،لینک ها ، تگ ها و سایر مواردی که اشاره کرده ایم  البته یکی از روش های که میزان موفقیت آن بسیار زیاد است گوگل است که میزان دریافت پاسخ ا این روش بسیار بالا است و به راحتی با رعایت یک سری اصول و قواعد می توانیم به سرعت خود را به موفقیت نزدیک کنیم .

البته باید قبل از انجام تبلیغات میزان بودجه ای که برای تبلیغ کردن در نظر گرفتیم را مشخص کنیم سپس اقدام به تبلیغ کردن کنیم در قسمت زیر به اختصار توضیح می دهیم.

در ابتدا باید هدف از انجام تبلیغات را مشخص کنیم و سپس میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفتیم را تعیین کنیم و در مورد پیام تصمیم بگیریم که جگونه انجام دهیم بهتر خواهد بود ، سپس رسانه و قسمتی که تبلیغ ما در آن قرار خواهد گرفت را مشخص کنیم و ور نهایت ارزیابی کنیم که تبلیغات تا چه اندازه موفق بوده است .

اینکه چه مقدار بودجه برای تبلیغ در نظر گرفتیم نقش شاه کلید تبلیغ است یعنی وقتی میزان بودجه ما مشخص شود می توانیم نحوه تبلیغ کردن را مشخص کنیم و روند آن را ادامه دهیم اینکه هدف شما از تبلیغ کردن چیست را این گونه تعریف می کنیم که آیا هدف شما فروش کالا و محصول و جذب مشتری است یا هدف شما رقابت بین رقیب های خود و موفقبت در بین آن هاست و یا هدف شما محبوبیت و برند شدن در بین  مشتریان است زیرا پاسخ به این سوال ها میزان بودجه شما را مشخص می کند همچنین باید تعیین شود که این تبلیغ آیا به صورت بلند مدت است و یا به صورت کوتاه مدت در سایت قرار می گیرد درست است شاید نکات ریزی باشند ولی پاسخ این ها خود نوعی در تعیین هدف به ما کمک می کند .میتوانیم این گونه هم برنامه ریزی کنیم که در تبلیغات وقتی به سود دهی رسیدیم درصد مشخصی را از قبل تعیین کنیم و آن مقدار را کنار بگذاریم و در تبلیغ بعدی بر بودجه مورد نظر اضافه کنیم و تبلیغات را گسترش دهیم و این روند را تا مراحل بعدی و حتی تا مراحل نهایی ادامه دهیم.

اگر می خواهید بین رقیب های خود رقابت کنید و در بین آن ها بدرخشید باید اول نحوه تبلیغ آن ها بررسی کنید سپس میزان بودجه ای که آن ها در نظر گرفته اند را بفهمید و برای درخشیدن نه تنها نباید از آن ها عقب بمانید بلکه یا در راستای آن ها و حتی در صورت توانایی مالی یک قدم جلوتر از آن ها قدم بردارید وقتی رقیب شما این مقدار بودجه برای تبلیغ در نظر گرفته شما یا همان مقدار و یا بیشتر از آن باید مد نظر قرار دهید و از روش های نوین استفاده کنید نه روش های تکراری و محتوای تبلیغ تکراری .

اگر در شرکت و سازمان و هر نوع مکانی که فعالیت دارید و می خواهید محصول بفروشید و محصولات شما صرفا یک محصول نیست بلکه متنوع است برای اینکه تبلیغ اثر بخش باشد بهتر است هر کدام از محصولات را تبلیغ کنید در این صورت میزان تعیین بودجه هم به مراتب فرق خواهد و باید برای هر تبلیغ هم بودجه متفاوتی در نظر بگیرید .

بعد از همه موارد گفته شما باید به این نکته توجه کنیم که صرفا اینکه هزینه تبلیغات را چند برابر بگیریم تا به موفقیت خواهیم رسید تصور کاملا غلطی است بلکه باید روش های تبلیغی و نحوه تبلیغ هر کدام به شکل های درستی انجام شوند و هزینه کردن تنها پاسخ گویی مناسبی نیست .