تفاوت های آماری تبلیغات اینترنتی با سنتی

تفاوت های آماری تبلیغات اینترنتی با سنتی

درحال حاضر، ویژگی های کاربران اینترنتی کاملا با جامعه عمومی تفاوت دارد. این شرایط از آنجا ناشی میشود که رسانه مخاطبان خودرا محدود میسازد. برای دسترسی از منزل، اکثر کاربران باید بتوانند یک کامپیوتر شخصی یا یک تلویزیون کابلی یا دیجیتال و ابزار لازم برای مشاهده اطلاعات دیجیتال منتشرشده روی تلویزیون را در اختیار داشته باشند. این موضوع امکان دسترسی به تعداد بیشماری از خانوادهها را محدود میسازد. در محیط های کاری، اینترنت ممکن است در دسترس باشد، ولی فقط برای افرادی که برای کارشان به آن نیازمندند. دسترسی عمومی به اینترنت از طریق تعدادی از کتابخانه ها و امکانات شوراهای محلی امکانپذیر است ولی تعداد کاربران آن محدود یباشد. همجنین افرادی که در مدرسه یا دانشگاه درس میخوانند به اینترنت دسترسی دارند.

تفاوت های فرهنگی

  • Techno-lusters
  • Academic-buffs
  • Techno-Boffins
  • ahead Get
  • Hobbyist
  • traders Knowledge
  • bods Business
  • Users Home

تفاوت های آماری تبلیغات اینترنتی با سنتی

از آنجاییکه افراد با فرهنگ های مختلف با اینترنت سر و کار دارند آنها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند :


Techno-lusters : تمرکز این گروه روی فرهنگ و تکنولوژی است.
Academic-buffs : یکی از انواع کاربرانی که در ابتدای کار بسیار مورد توجه بوده است ولی درحال حاضر، اهمیت کمتری به آنها داده میشود.
Techno-Boffins : مشابه techno.- luster ها ولی بیشتر از تکنولوژی اینترنت برای اهداف کاری استفاده میکنند.
ahead Get : از اینترنت به عنوان یک وسیله جانبی استفاده میکنند. از e-mail برای ارسال پیام و از اینترنت برای خرید محصولاتشان بهره میگیرند.
Hobbyist : افراد با علایق خاص که از اینترنت برای انتخاب خریدهایشان استفاده میکنند. از این دسته افراد میتوان گلف بازها، ماهی گیران و علاقمندان به ماشینها را نام برد.
traders Knowledge : کاربرانی که به دنبال کارهای حرفه ای هستند و در اینترنت به دنبال سرویس های جزئی و اطلاعاتی در رابطه با بهترین تجارب کاری میگردند.
bods Business : کاربران در نقش های مدیریتی یا تهیه.
 Users Home : کاربران خانگی ،   اعضای یک خانواده که به جستجوی اطلاعاتی در زمینه تحصیلات، سرگرمی و خرید هستند.

از زمان آنالیز ، Bickerton دسته بندی های دیگری نیز ایجاد شده اند. از معایب دسته بندی ،Bickerton عدم انعکاس مستقیم افزایش تعداد کاربران بازنشسته وب را می توان نام برد.از میان دسته بندیهای پیشنهاد شده دیگر، دسته بندی ACRON مناسب تر از بقیه می باشد زیرا اینترنت نماینده کل جمعیت افراد است.

 

برای درج آگهی اینترنتی کلیک کنید

تفاوت بازار هدف

برای شرکتهایی که در حال حاضر، در سطح جهانی عمل می کنند، اینترنت امکان فروش به بازارهای خارجی را فراهم می آورد. این روش موانع صادرات برای شرکت های کوچک و متوسط را کاهش می دهد. زمانیکه شرکت ها با بازارهای جدید همکاری می کنند، در طراحی محتوی وب سایت شرکت باید تفاوت های زیر درنظر گرفته شود:

شرکت باید تفاوت های زیر درنظر گرفته شود :

  • زبانهای مختلف
  • ویژگی های فرهنگی مختلف و نحوه تاثیرگذاری آن ها روی رفتارخرید
  • تفاوت های فرهنگی در امور قانونی و مالیات