محتوای آگهی مناسب در زمان مناسب
محتوای آگهی مناسب در زمان مناسب زمان پست گذاری یکی از عاملهای بسیار مهم در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی در شبکه های اجتماعی است. باید بدانید که چه ساعاتی از روز و چه روزهایی در هفته، کاربران دوست دارند با چه عنوانی در آگهی محتوایی مواجه شوند و از چه مطالبی استفاده کنند.
بله، همین نکات ریز در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی است که می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد و شما را به سمت موفقیت سوق دهد.
به عنوان مثال پس از ساعت صرف ناهار، اکثر افراد که در شبکه های اجتماعی و یا اینترنت به دنبال پست های سرگرم کننده و خنده دار هستند تا ساعاتی را به استراحت بپردازند و از مشغله های کاری به دور باشند. خنده هرگز شکست نخواهد خورد . محتوای طنز آمیز و سرگر کننده می تواند طیف گسترده ای از کاربران را به خود جذب کند. یکی از دلایل اصلی که کاربران به فیس بوک می آیند، سرگرم شدن آن ها با محتوای جالب و جذاب است. آنها به صفحات سر میزنند تا سرگرم شوند و زمانی را فارغ از کار به استراحت بپردازند. پس سعی کنید در محتوای خود از مطالب طنز آمیز و سرگرم کننده هم استفاده کنید.
به عنوان مثال اگر در این ساعات، مقاله ای بگذارید حتی اگر بسیار مفید باشد مورد استقبال قرار نخواهد گرفت. زیرا در آن بازه زمانی کاربران نیازمند استراحت و سرگرمی هستند و جذب مقاله های علمی شما نمیشوند .
نتیجه گیری
در نهایت باید بگوییم که اگر در استراتژی های کاری خود، جایی هم برای بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی از طریق صفحات رسانه های اجتماعی، مثل فیسبوک وجود دارد، میتوان امیدوار بود که موفقیت از آن شما است. فقا کافیست که از این نکات مهم در بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی استفاده کنید.