کانون های تبلیغاتی

با توجه به اینکه تبلیغات جزء اساسی ترین موارد می باشد و امروزه مورد توجه بیشتر مردم قرار گرفته است کانون های تبلیغاتی زیادی نیز راه اندازی شده اند تا افراد بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند.

کانون های تبلیغاتی :

قبل از هر چیزی قابل ذکر می باشد که کانون های تبلیغاتی بسیار زیادی موجود می باشند و دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه بوده و فعالیت های سایت های تعیین شده تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.کانون های تبلیغاتی نیازمند تجربه و تخصص و خلاقیت می باشد که عده ای خاص می توانند در این راه موفق شوند ، که شما نیز می تواندی با مراجعه به بهترین کانون تبلیغاتی کالاهای خود را به بهترین صورت به عرضه بگذارید. باید توجه داشت آن چه که تبلیغات را به یک صنعت تبدیل می کند تاثیر بی نظیر تبلیغات بر شکوفابیی صنعت می باشد.

کانون های تبلیغاتی

برای مثال می توان به کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی اشاره کرد که زیر نظر وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی اداره می گردد و طرف قرار داد آن با سازمان صدا و سیما می باشد و خدمات مختلفی را نیز دارا است که موجب محبوبیت بیشتر ان شده است مانند ساخت تیزر ها و پیام های بازرگانی صدا و سیما

لیست کانون های تبلیغاتی :

  • کانون تبلیغاتی اندیشه پارسی
  • اطلاع گستر
  • افق هنر سبز
  • اندیشه باران
  • ایرانیان
  • ایده آل تصویر

و… می باشد که می توانید از طریق سایت تعیین شده همه اینموارد را در لیستی که ارائه شده مشاهده نمایید و سپس به آن رجوع کنید.

کانون های تبلیغاتی

تاسیس کانون های تبلیغاتی :

کانون های آگهی و تبلیغاتی به سازمان هایی کفته می شود که وظیفه تنظیم و تهیه مشاوره و اجرای برنامه های تبلیغاتی و روابط عمومی و انجام سایر خدمات را بر عهده دارد ، در این کانون های تبلیغاتی افراد با تجربه بالایی مشغول به فعالیت می باشند و این افراد در کار خود خبره بوده وبه درستی انجام تبلیغات می نمایند.

هر شخص حقیقی و یا حقوقی می تواند با گذراندن دوران این تخصص و گرفتن مدرک و پروانه مشغول به این فعالیت شده و کسب و کار خوبی را راه اندازی نماید.

شرایط تاسیس کانون های آگهی و تبلیغاتی از سوی وزارت کشور تعیین شده و به افراد اطلاع رسانی می گردد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

تابعیت ایرانی ، اهلیت قانونی ، نداشتن سوء شهرت و سابقه موثر کیفری ، عدم استغال در وزارت خانه ها و یا موسسات و شرکت های دولتی ، دارا بودن دیپلم و سابقه کاری بهمدت زمان تعیین شده و …

قوانین کار کانون های تبلیغاتی :

  • آگهی های تبلیغاتی باید مطابق با موازین شرعی و قانونی کشور باشد.
  • استفاده از تصوایر و عنوان های عالی رتبه مملکتی و امثال پیشوایان مذهبی و شخصیت های تاریخی و فرهنگی کشورکه برای ارائه کالاهای مصرفی می باشد ممنوع است.
  • آگهی های تبلیغاتی نباید به دیگر آگهی ها صدمه رسانده و یا آن ها را بی ارزش نماید.
  • در تبلیغات آگهی نباید ادعاهای غیر قابل اثبات ثبت شود.
  • تبلیغ کالاهای بازرگانی و خدمات تجاری در کودکستان ها و دبستان ها و دبیرستان ها ممنوع می باشد.
  • تعیین جایزه در مقابل تشویق به خرید و مصرف ممنوع است.
  • و …

کانون های تبلیغاتی امروزه پیشرفت بسیار زیادی را کرده اند و هر شخصی که کالایی را تولید می کند به این کانون ها حدالقل یک بار مراجعه می کند و این امر موجب شده است که کسب و کار کانون های تبلیغاتی زیاد بوده و افراد بیشتری مشغول به فعالیت در این حرفه باشند.سابقه کاری کانون های تبلیغاتی در کسب و کار آن ها تاثیر بیشتری را دارد و هر چه بازده بالاتری را داشته باشد افراد بیشتری را نیز به خود جذب می کند. هر شهری دارای کانون تبلیغاتی مناسب خود می باشد که توسط افراد تعیین شده اداره می گردد و افراد به راحتی می توانند در شهر و محل زندگی خود به سادگی به این کانون ها مراجعه نمایند.

ثبت شرکت تبلیغاتی

ثبت شرکت تبلیغاتی نیز در مراحل خاصی انجام می گیرد مانند مراجعه به ثبت و اخذ مشاوره تخصصی ثبت شرکت های تبلیغاتی ، ارائه مدارک لازم ، اخذ مجوز های تبلیغاتی در صورت لزوم و تشخیص کارشناس ، شرکت در آزمون و … که می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین ما در تماس باشید. کانون های تبلیغاتی برای اداره امرو تبلیغاتی راه اندازی شده اند تا به صورت دقیق و مناسب تبلیغات انجام گرفته را مدیریت نمایند و مشتری رضایت بیشتری را داشته باشد. اگر این کانون های تبلیغاتی راه اندازی نمی شد ممکن بود تبلیغات به درستی انجام نگرفته و افراد با پرداخت هزینه های هنگفتی اقدام به تبلیغ کالاهای خود کنند. کانون تبلیغاتی شهر تبریز نمونه ای می باشد که ما در این جا مثال می زنیم که انجام امور تبلیغاتی را به عهده داشته  به بهترین صورت صورت این امور تبلیغاتی را اداره می نماید.

کانون های تبلیغاتی معتبر

کانون های تبلیغاتی با درسافت هزینه تعیین شده و مناسب مسئول تبلیغات درست بوده و افراد می توانند با ثبت نام در سایت های این کانون های تبلیغاتی به راحتی از هر جای کشور که بخواهد محصولات خود را به نمایش بگذارد. کانون های تبلیغاتی معتبر تحت قوانین تعیین شده اقدام به انجام کارهای خود می نمایند و به همین دلیل است که امور تبلیغاتی به درستی انجام می گیرد وبیشترین بازخورد را دارند و در نتیجه مشتری های بیشتری را جذب کرده وموجب افزایش کسب و کار می گردد. افراد رضایت بیشتری از این کانون ها داشته و بیشترین مراجعه را دارند ، شما می توانید به راحتی به صورت غیر مستقیم نیز به این کانون ها دسترسی پیدا کرده وتبلیغات خود را ثبت کرده و انجام دهید.

10 بهمن 1398 1:47 ب.ظ