بنر در تبلیغات و آگهی اینترنتی

بنر در تبلیغات و آگهی اینترنتی بنر در تبلیغات و آگهی اینترنتی در خور توجهی نیست اما اثر مهمی بر تبلیغات شما دارد ، یک هدف خیلی مهم دیگر از تبلیغات بنری جاانداختن نام تجاری است. بنر تبلیغات و آگهی اینترنتی شما می تواند یا بهتر است بگوییم باید مجموعه ای از لوگو، رنگ و شعار تبلیغاتی شما باشد. تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی بنری یک راه موثر برای نمایش پیام های تبلیغاتی شما در اینترنت است. این تبلیغات تنها روش تبلیغات در اینترنت نیست ولی بخش اساسی از تبلیغات آنلاین به حساب می آید. خرید زمان با فضا بدست آوردن مجوزی برای استفاه از ملک شخصی دیگری نیست بلکه اجاره صحنه ای است که میخواهید نمایش مورد نظر خود را درآن بازی کنید . « هووارد گایسج » تبلیغات اینترنتی هنوز نوپاست و تبلیغات چی ها هنوز در حال تحقیق و بررسی اند که آیا تبلیغ در اینترنت هم شبیه تبلیغ در مطبوعات ، تلویزیون و تابلو آگهی اینترنتی است یا نه در حقیقت تبلیغات و آگهی اینترنتی آمیزه ای از تمام این تبلیغات است . جنبه های مثبت و منفی تبلیغات اینترنتی : خیلی راحت میتوان بازار را آزمایش کرد تبلیغات اینتر…
ادامه مطلب
  • 0

بنر تبلیغاتی در اینترنت

بنر تبلیغاتی در اینترنت بنر تبلیغاتی در اینترنت عبارت از یک تصویر گرافیکی کوچک و معمولاً مستطیلی است که به یک پایگاه اینترنتی دیگر متصل می شود. ابعاد مختلفی دارد اما به طور متوسط دارای طول ۰۰۴پیکسل و عرض ۰۴پیکسل است. بنرها اولین شکل از تبلیغات بودند که به طور گسترده در اینترنت مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه از معروف ترین و پرکاربردترین انواع تبلیغات اینترنتی به شمار می رود. بنرها دارای انواع مختلف و متفاوتی هستند و می توان آنها را به دو صورت زیر دسته بندی کرد. بنرهای ثابت بنرهای متحرک (انیمیشنی) بنرهای تعاملی (دارای غنای رسانه ای) بهره مندی بیشتر از تبلیغات بنر تجربه نشان می دهد که استفاده هوشمندانه از بنر تبلیغاتی در اینترنت به ویژه در معرفی نام تجاری (برند) و پیشبرد فروش بسیار موثر است. براساس آمار سازمان بین المللی تبلیغات ( )IABدر سال ۲۴۴۴میلادی تبلیغات از طریق بنر ۰۳درصد کل تبلیغات آنلاینی را تشکیل داده است. به ویژه اگر توجه کنیم که رقم کل تبلیغات آنلاین در این سال ۰/۲میلیارد دلار بوده، بیشتر به اهمیت این نوع تبلیغات پی می بریم بنابراین تبل…
ادامه مطلب
  • 0

ضرورت مهم تبلیغات اینترنتی

ضرورت مهم تبلیغات اینترنتی ضرورت مهم تبلیغات اینترنتی در مقایسه با تبلیغات سنتی، تبلیغ در اینترنت از مزیت های قابل ملاحظه ای برخوردار است از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:  ایجاد ارتباط دوطرفه با مخاطب ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات توانایی هدف گیری ایستا و پویای مشتریان دسترسی جهانی و شبانه روزی ارسال و نگهداری و به روزرسانی آسان قابلیت اندازه گیری و ردگیری بالا طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش هزینه کم تبلیغ در اینترنت نسبت به سایر رسانه ها دستیابی به بازار جدید در حال گسترش اطلاع رسانی کامل و سریع  مدل های تبلیغات اینترنتی نظارت و ارزیابی دقیق و بدون واسطه ایجاد یک پیوند مستقیم به فهرست محصولات طی یک دهه ای که از پیدایش پدیده تبلیغات اینترنتی می گذرد، روش ها و مدل های مختلفی برای انجام تبلیغات در اینترنت ابداع شده و مورد استفاده قرار گرفته است. در ادامه تنها به «بنر» اشاره می شود. سایت تبلیغات 98 در بحث ضرورت مهم تبلیغات اینترنتی ، سایت تبلیغات 98 یک سایت برای ارسال آگهی اینترنتی و درج تبلیغات اینترنتی به صورت …
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات اینترنتی و بنرهای تبلیغاتی

تبلیغات اینترنتی و بنرهای تبلیغاتی در تبلیغات اینترنتی و بنرهای تبلیغاتی ، تعریف های متفاوتی برای عبارت تبلیغات ذکر شده است ولی در بیشتر آنها مفاهیم مشترکی مورد توجه قرار گرفته است. از جمله این مفاهیم می توان به موارد زیر اشاره کرد: تبلیغات عبارت است از تلاش برای ایجاد یک ارتباط دوسویه غیرمستقیم با مخاطب است. تبلیغات موفق مستلزم پرداخت هزینه به منظور بهره برداری از امکانات ساخت و رسانه مناسب برای نشر آن است. تبلیغ خوب تلاش دارد تا با ایجاد آگاهی و گاه آموزش به صورت های مستقیم و غیرمستقیم بر ذهن مخاطب تاثیر بگذارد بنابراین می توان نتیجه گرفت که تبلیغات از طریق رسانه های مختلفی قابل انجام است که از آن جمله می توان به روزنامه ها، مجله ها، رادیو، تلویزیون و... اشاره کرد. پس از گسترش کاربردی اینترنت در سطح دنیا، استفاده از وب سایت ها و وبلاگ ها به عنوان رسانه های جدید تبلیغاتی توجه بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرد و در اثر آن روش ها و تکنیک های جدیدی برای تبلیغات در اینترنت خلق شد. ادبیات جدید تبلیغات در ادبیات جدید تبلیغات، تعریف هایی نیز برای تبلیغات ا…
ادامه مطلب
  • 0

ویژگی های آگهی تبلیغات اینترنتی

ویژگی های آگهی تبلیغات اینترنتی یکی از ویژگی های آگهی تبلیغات اینترنتی بارز تبلیغات اینترنتی امکان نظارت دقیق بر آگهی ها و ارزیابی مستقیم نتایج است. این کار به دو صورت انجام میشود؛ اول آنکه از طریق نرم افزار پیش بینی شده در سیستم "پارس اَدز" در هر لحظه میتوان سایتهای نمایش دهنده، تعداد نمایش هر آگهی، تعداد کلیک روی هر بنر، محدوده جغرافیایی بینندگان آگهی،میزان اعتبار باقیمانده (از کل مبلغ توافق شده برای درج آگهی) و اطلاعات مبسوط دیگر را دریافت کرد؛ گفتنی است که این اطلاعات در قالب جدول و نمودار در اختیار آگهی دهنده قرار میگیرد و بر اساس آن میتوانید تغییرات لازم را در برنامه تبلیغاتی خود اعمال کنید. ثانیاً نتیجه درج آگهی به صورت افزایش مراجعه به سایت آگهی دهنده جلوه می کند که در این مورد نیز با نرم افزارها و سرویسهای آن لاین آمارگیری از سایتها تعیین میزان افزایش بازدید کنندگان سایت و حتی تغییر در تعداد صفحات مشاهده شده بسهولت میسر است. تبلیغات آنلاین تبلیغات آنلاین، صنعتی سیری ناپذیرسالهای اولیه هزاره سوم نگاه تحلیلگران اقتصادی در محیط وب بیشتر به شرکتهایی نظیر ،EBay آما…
ادامه مطلب
  • 0

تارگت مخاطبان آگهی اینترنتی

تارگت مخاطبان آگهی اینترنتی تارگت مخاطبان آگهی اینترنتی در اینترنت توانایی بالایی برای پیام رسانی به مخاطبان خاص (هدف گیری شده) دارد. هر گروه از کاربران اینترنت به سایت های ویژهای علاقمندند، که با وجود سایت های تخصصی در هر زمینه، حتی میتوان پیام گیران را بر اساس علایق تخصصی شان از هم تفکیک کرد. به عنوان مثال انواع لوازم و پوشاک ورزشی بهتر است در سایت های اختصاصی ورزش و علاقمندان آن تبلیغ شوند تا بهترین نتیجه را برای آگهی دهنده داشته باشند. همچنین علاقمندان به اخبار، علوم، فنون، تجارت، هنر، بهداشت و امثال آن هر یک به سایتهای مربوطه مراجعه می کنند که آگهی های مناسب ایشان را میتوان در آن سایت ها نمایش داد. تبلیغات اینترنتی تولیدکننده بر این اساس، تبلیغات اینترنتی تولیدکننده/عرضه کننده هرگونه کالا یا خدمت را مستقیماً به مصرف کننده آن وصلمی کند و به این ترتیب هدفگیری مخاطب در اینترنت بسیار دقیقتر از رسانه های سنتی (مطبوعات، رسانههای چاپی و رادیو و تلویزیون) صورت می گیرد. اطلاع رسانی کامل و سریع اطلاع رسانی تبلیغاتی در رسانه های سنتی با محدودیت های متعدد روبروست. از …
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات در اینترنت و ویژگی های آن

تبلیغات در اینترنت و ویژگی های آن در اینجا منظور از تبلیغات اینترنتی نمایش دادن نامها و علائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایت ها (پایگاهها) ی پربیننده اینترنت است، به نحوی که به تحقق اهداف عمومی تبلیفات کمک نماید و کاربران (مخاطبان) را به سایت مورد نظر آگهی دهنده هدایت کند. آگهی اینترنتی معمولاً در ابعاد استاندارد ساخته و عرضه میشود. بنر به صورت نوشته یا تصویر ثابت یا متحرک است. هر بنر ممکن است به صورت ثابت در سایت یا سایتهای مشخص نمایش داده شود یا همراه مجموعه ای از بنرهای دیگر، به صورت متناوب به نمایش درآید. در هر صورت پس از اتصال مخاطب به سایت آگهی دهنده، اطلاعات کامل به وی داده میشود و در صورت لزوم امکاناتی مانند پست الکترونیکی، فرم های درخواست اطلاعات، فرمهای سفارش کالا یا خدمات، در اختیار او قرار می گیرد. ویژگیهای مهم تبلیغات اینترنتی - دستیابی به بازار جدید در حال گسترش - هدفگیری دقیق مخاطبان - اطلاع رسانی کامل و سریع دستیابی به بازار جدید در حال گسترش در سال های اخیر عده کاربران اینترنت در جوامع مختلف به سرعت در حال افزایش است. این رون…
ادامه مطلب
  • 0

اهداف تبلیغات اینترنتی

اهداف تبلیغات اینترنتی  انتشار اطلاعات: وب، محل مناسبی برای ارایه اطلاعات دقیق در مورد کالاها یا خدمات یک شرکت است .  ایجاد آگاهی: تبلیغات در اینترنت می تواند برای افزایش آگاهی از یک سازمان به طور کلی و کالاها و خدمات خاص آن سازمان مفید باشد. به دست آوردن اطلاعات تحقیقی: بازاریابان از شبکه اینترنت برای بدست آوردن اطلاعات و مشخصات مخاطبان خود استفاده میکنند. مثلا یک شرکت هواپیمایی از اینترنت برای مصاحبه با مسافران همیشگی خود جهت تعیین اولویت ها، سلیقه خرید و سایر اطلاعات مربوط به آن استفاده میکند. ایجاد وجهه یا تصویر ذهنی: سایت ممکن است برای نشان دادن و ایجاد وجه هایی که سازمان یا شرکت آرزوی داشتن آن را دارند، طراحی شده باشد.  تحریک به خرید آزمایشی: برخی سایت های اینترنت برای تحریک خرید آزمایشی محصولاتشان از کوپن های الکترونیکی استفاده میکنند مزایای تبلیغات در اینترنت بازار هدف: یکی از مزایای اصلی شبکه اینترنت توانایی هدف قرار دادن گروههای بسیار مشخصی از افراد با حداقل اتلاف پوششی شبکه است.  طراحی پیام: در نتیجه هدف قرار دادن دقیق و معین مخاطبان، …
ادامه مطلب
  • 0

بازاریابی و درج آگهی اینترنتی

بازاریابی و درج آگهی اینترنتی بازار یابی و درج آگهی اینترنتی بازاریابی نوین، اكنون دیگر توسعه یك محصول خوب، قیمت گذاري پرجذبه محصول، و سهولت دسترسی مشتریان به آن را كافی نمیداند. شركت ها باید درصدد برقراري ارتباط با مشتریان نیز باشند. مثلا درج اگهی اینترنتی و یا ارسال تبلیغات اینترنتی آنچه را كه در سایه این ارتباط، به مخاطب انتقال مییابد نباید به بخت و اقبال واگذار كرد. درج آگهی اینترنتی در بحث بازار یابی و درج آگهی اینترنتی براي برقراري ارتباط خوب و مؤثر، شركتها، اغلب، دفترهاي تبلیغاتی را به منظور تولید آگهی هاي اثربخش، متخصصان ارتقاي فروش را به به قصد طراحی برنامه هاي رشد دهنده فروش، متخصصان بازاریابی مستقیم را براي توسعه پایگاه هاي اطلاعاتی و تعامل با مشتریان و مخاطبان بالقوه از طریق پست و تلفن و دیگر ابزارها، و مؤسسات روابط عمومی را براي ایجاد و توسعه تصویري مناسب از شركت به كار میگیرند. آنها به فروشندگان خود یاد میدهند كه صمیمی، یاري رسان و ترغیب كننده باشند. براي اكثر شركت ها سوال اصلی این نیست كه برقراري ارتباط با مشتریان، ضروري است یا نه، بلكه میخواهند بدانند …
ادامه مطلب
  • 0

انواع تبلیغات اینترنتی

انواع تبلیغات اینترنتی در مقاله انواع تبلیغات اینترنتی باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که تبلیغات، امر پیچیدهاي است، زیرا تبلیغ كنندگان فراوان و متفاوتی میكوشند تا به گونه هاي متفاوتی به مخاطبان، دسترسی پیدا كنند. گونه هاي مختلف تبلیغات را از نظر می گذرانیم. تبليغات اینترنتی نام تجاري Brand advertising  رایج ترین و قابل مشاهده ترین نوع تبلیغات، تبلیغات ملی مصرف كننده است. نام دیگر آن، تبلیغات نام تجاري است كه بر توسعه هویت و تصویر بلندمدت یك نام تجاري تأكید دارد. این نوع تبلیغات میكوشد تا تصویري برجسته از نام تجاري یك محصول، ارائه و گسترش دهد.  تبليغات اینترنتی خرده فروشی Retail advertising تبليغات اینترنتی خرده فروشی ، بر معرفی فروشگاه یا مكانی متمركز است كه انواع محصولات را میتوان از آنجا خرید یا خدمات معینی را ارایه میدهد. تبلیغات اینترنتی خرده فروشی، روي قیمت كالا، قابلیت دسترسی، مكان و ساعات كار فروشگاه تأكید دارد. تبليغات اینترنتی سياسي سیاست مداران براي ترغیب مردم به رأي دادن به آنان، از تبلیغات سیاسی استفاده میكنند و این امر، بخش مهمی از فرایند فعالیت ها…
ادامه مطلب
  • 0