چگونه تعمیر کاران تبلیغ اینترنتی کنند، تا مشتری جذب کنند ؟

همانطور که گفتیم برای اینکه در محصولات و فروش خدمات و محصولات و کسب و کار خود به موفیت برسیم و پیروزی را برای خود به ارمغان آوریم نیاز است تا برای کسب و کار خود مشتری جذب کنیم یکی از راه کار هایی که می توانیم مشتری جذب کنیم تبلیغات است از طریق تبلیغ کردن می توانیم خود را به کاربر معرفی کنیم اکنون بستگی به کسب و کار میزان بودجه ای که برلی تبلیغ کردن در نظر گرفتیم دارد در این مقاله در رابطه با تعمیرکاران که چگونه مشتری جذب کنیم و چگونه تبلیغ اینترنتی کنیم بحث خواهیم کرد.

چگونه تعمیر کاران تبلیغ اینترنتی کنند، تا مشتری جذب کنند ؟

تعمیر کاران به این گفته می شود که در مورد محصولی که خراب شده باشند تعمیر می کنند اینگه در مورد چه کاری تعمیر کنیم فرقی ندارد که در مورد تعمیر وسایل خانگی باشد ، تعمیر موبایل باشد ،تعمیر ماشین و یا هر محصول مورد نظر همین این ابزار ها و وسایل هایی که نیاز به تعمیر داشته باشند فردی که این کار را انجام می دهد تعمیر کار گفته می شود  در این زمینه برای جذب مشتری تبلیغات اینترنتی می کنند .

چگونه تعمیر کاران تبلیغ اینترنتی کنند، تا مشتری جذب کنند ؟

برای اینکه تعمیرکاران از طریق تبلیغات اینترنتی به جذب مشتری برسند راهکار های زیر وجود دارد که پیشنهاد می شود از این موارد استفاده کنند که عبارت است از :

  • ایجاد یک سایت تبلیغی : اینکه بخواهید به موفقیت برسید باید یک سایت تبلیغی در مورد کار خود بسازید امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون استفاده از اینترنت ایجاد یک سایت تبلیغی امری بسیار ضروری است و پیشنهاد ما این است برای پیشرفت روز افزون حود حتما یک سایت تبلیغی برای خود ایجاد کنید علاوه بر این سایت ها امکانات و ویژگی های مختلف نیز دارند که می توانیم از آن ها برای پشبرد اهداف تبلیغی استفاده کنیم به عنوان مثال سایت دیجی کالا یکی از سایت های معروفی است که محصولات مختلفی را از این روش به فروش می رساند همچنین قسمتی هم وجود دارد که به تعمیر وسایل ها می پردازد.
  • با استفاده داز سایت ساز یک سایت تبلیغی برای خود ایجاد کنید : سایت ساز روشی است که در نیازی به مهارت کد نویسی ندارید و تنها با یک سری ویزارد وپیروی از یک سری اصول به راحتی می توانید یک سایت تبلیغی ایجاد کنید که یکی از این سایت ساز ها که به راحتی می توانید طراحی سایت برای خود کنید سایت ساز پرتال است که از سایت های مبتدی تا سایت های بسیار پیشرفته را برای خود ایجاد کنید که به صورت رایگان به مدت هفت روز می توانید تست کنید که چه بازخوردی برایتان دارد .
  • محتوای پر مفهوم تولید کنید : به تولید هر مفهوم تبلیغی مانند فیلم و ویدیو ،متن ، عکس که با هدف اینکه برند و کار خود را معرفی کنیم گفته می شود به عنوان مثال در مورد خدماتی که ارائه می دهید مانند تعمیر یک ماشین لباس شویی یک مقاله در این باره بنویسید و در اختیار کاربر قرار دهید در این صورت مشتری تا حدودی اطلاعات به دست می آورد و به راحتی با شما ارتباط برقرار می کند .
  • از طریق گوگل به انجام تبلیغات بپردازید : سایت گوگل یکی ا سایت های پر بازدید و پر طرفداری است که بیشترین میزان بازدید را دارد و در هنگام جست و جوی مطالب اولین کاری که می کنیم سری به گوگل می زنیم پس بدیهی است که تبلیغات در چنین محیطی بیشترین میزان اثر گذاری را دارد .اگر تا کنون هنگام جستجوی مطلبی در گوگل دقت کرده باشید در پایین مطلبی که می آکرد یک گزینه دیگر مرتبط با همان موضوع با پیشوند Ad می آورد که به معنی تبلیغی بودن است برای اینکه بخواهید در این محیط تبلیغ کنید حتما و حتما برای خود باید سایتی داشته باشید و از اصول اولیه پیروی کنید .
  • تبلیغات از طریق ارسال ایمیل : ایمیل های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه برای کاربرانتان بفرستید و مشخص کنید برای کدام محدوده این تبلیغات فرستاده می شود البته قرار نیست وقت و بی وقت برای کاربران ایمیل بفرستید بلکه بهتر است از اصول و قواعو خاصی که وجود دارد پیروی کنید .
  • می توانید در سایت تبلیغی خود یک قسمت به عنوان خبرنامه ایجاد کنید و در هنگام ثبت نام از کاربران بخواهید که در صورت تمایل این گزینه را فعال کنند در این صورت هر از گاهی ایمیلی به عندان خبر نامه برای آن ها فرستاده می شود در صورتی که لیست مخاطب های خبر نامه خود را گسترش دهید این شانس را به دست می آورید که تبلیغ شما بیشتر در معرض دیده شدن قرار بگیرد .
  • پیشنهادات ویژه خود را از طریق ایمیل تبلیغی برای مشتریانتان بفرستید : مثلا برای پایان هر فصل تخفیفاتی اعمال کنید چون پایان هر فصل و شروع فصل جدید استفاده از ابزار های خاصی را می طلبد و استفاده از این ابزار ها در ابتدا باید تعمیرات اولیه انجام شود مثلا در فصل پایان زمستان همه افراد به سمت مسافرت می روند لذا ماشین خود را سرویس می کنند .
  • برای مشتری اطراع رسانی کنید مثلا اگر مشتری شما از طریق تبلیغات با شما آشنا شده و درخواست تعمیر کار داده است برای اینکه نشان دهید به مشتری احترام قائلید با ارسال یک پیام و یا تمتس تلفنی به اطلاعشان برسانی که تعمیر کار خواسته شده برایشان ارسال شده است با این کار های کوچک به مشتری اولویت می دهید و در ذهن مشتری وجهه مثبتی ایجدد می کمید حالا با چنین دیدگاهی وقتی خدمات خود را هم به بهترین روش ارائه دهید دیگر برای همیشه در ذهن مشتری تان خواهید ماند و به مشتری دائمی شما تبدیل خواهد شد .به این کار ها مشتری مدادی گفته می شود اینکه بتوانید مشتری را از خود راضی نگهدارید کار بسیار مفیدی است و در راستای اهداف خود قدم بزرگی برداشته اید سعی کنید همیشه هم با مشتری خوب تعامل برقرار کنید هم مشتری را از خود راضی نگهدارید و هم خدمات بهتری ارائه دهید.

این ها راهکار های جذب کردن مشتری و همچنین حفظ مشتری های قبلی است