چگونه در شبکههای اجتماعی اینستاگرام تبلیغات اینترنتی انجام دهیم تا مشتری جذب شود ؟
همانطور که میدانید برای اینکه محصولات ما فروخته شود نیازمند آن هستیم تا محصولات را در معرض دید کاربران قرار بدهید این نمایش دادن محصولات از طریق تبلیغات انجام میگیرد تبلیغ به شیوههای مختلفی انجام می گیرد که در اینجا تبلیغات اینترنتی را بیان میکنیم تبلیغات اینترنتی مزایای خاصی دارد از جمله هزینه و از لحاظ زمانبندی میزان بازدهی بالا تبلیغاتی که در اینجا در مورد آن صحبت میکنیم در این مورد شبکه های اجتماعی است شبکههای اجتماعی تعداد کاربران زیادی دارد و روزانه میلیونها افراد در آنها فعالیت میکند این افراد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام مطالبی که در آن درج میکنیم را مشاهده میکند پس این مقاله در رابطه با تبلیغات اینترنتی در شبکه اجتماعی اینستاگرام صحبت خواهیم کرد .
برای اینکه تبلیغات موثر واقع شود در اینستاگرام راهکار و قواعدی وجود دارد که با رعایت این اصول و قواعد میزان فروش ما بالا خواهد رفت در زیر به بررسی این راهکارها می پردازیم .
در اینستا یک صفحه کاربری برای خود ایجاد کنید و نام آن را در رابطه با محصول مورد نظر خود قرار دهید و سعی کنید این صفحه کاربری را تبدیل به بیزینس استهمانطور که می دانیم وقتی که تبلیغی در اینترنت درج می کنیم به راحتی نمیتوان آن را محصولات را در ذهن خود مجسم کنیم بنابراین باید در صفحه کاربری خود اطلاعات کاملی در رایطه محصولات درج کنید به طوری که کاربر با مطالعه این اطلاعات یتواند این محصول را در ذهن خود تجسم گرده و حتی بتواند در ذهن خود آن را لمس کند این اطلاعات میتواند در رابطه با جنس محصولات، جزئیات کامل ،کیفیت محصول و هر گونه تطلاعات دیگر را به طور واضح و شفاف توضیح دهید .
همانطور که همه ما می دانیم برای اینکه میزان بازدید از یک تبلیغات را بالا ببریم بهتر است در تبلیغات اینترنتی خود و یا هر تبلیغ به روش دیگر از عکس استفاده کنیم آگهی تبلیغاتی که عکس داشته باشند نسبت به آگهی که بدون عکس باشند میزان بازدید آن سه برابر بیشتر از تبلیغات بدون عکس خواهد بود بنابراین سعی کنید در تبلیغات اینترنتی خود از عکس استفاده کنید در شبکههای اجتماعی که تبلیغ میکنید عکس های باکیفیت قرار بدهید عکسی که کیفیت آن مطلوب و مناسب نباشد نشاندهنده این است که جنس و محصول مورد نظر شما از درجه اهمیت کمتری برخوردار است سعی کنید با گرفتن عکس های باکیفیت در اندازه های مناسب در اینترنت به مشتری این را القا کنید که درجه اهمیت محصول شما بسیار بالا است وقتی در اینستاگرام عکسی درد میکنه سعی کنید این عکس ها را به صورت خلاقانه به درست کنیم عکسی که تکراری باشد و هیچ گونه جلب توجهی نداشته باشد میزان بازدید ها پایین می آید ولی عکسی که خلاقیت در آن به خرج داده باشید و عکسی که نشان دهنده میزان روشنفکر بودن شما باشد به مراتب افراد بیشتر جذب خواهد کرد .
همه ما اینگونه هستیم تا وقتی که محصول را از نزدیک نبینیم و آن را لمس نکنیم به محصولی که در تبلیغات قرار دادن اعتماد نمی کنیم برای اینکه میزان اعتماد مردم را بالا ببریم راهکاری وجود دارد و آن این است که از نظریه هایی که مشتری های قبلی با خرید محصولات برای ما ارسال کردند را در صفحه های اینستای خود درج کنیم این نظرات میتواند باعث شود که مشتری هایی که وارد صفحه کاربری ما میشوند و نظرات کاربران مختلف را میخوانند بتواند محصول ما اعتماد کند و محصول ما را خریداری کند.
سعی کنید در تبلیغاتی که انجام میدهید راهنمایی استفاده از محصول خود را هم بیان کنیم مثلا اگر فروشنده لوازم خانگی هستید سعی کنید یک پست متنی و یا یک ویدیوی تهیه کنید و نحوه استفاده از آن و همچنین نحوه تعمیر آن در صورت خراب شدن و یا هرگونه اطلاعات دیگر در این رابطه را درج کنید که چگونه از آن استفاده کنید وقتی که راهنمایی کردید مشتری می فهمد که شما محصولی که ارائه میدهید تضمینی است و اشاره کنیم که در صورتی که با این شرایط برای آنها ارائه داده در صورتی که شرایط گفته شده اعمال نشده باشد میتوان محصول مورد نظر را ضمانت کنید .
وقتی که برای محصول خود یک برند ایجاد کرده اید آن را در اینستاگرام طوری قرار دهید تا به چشم مشتری بیاید مشتری به شما مراجعه می کنند و اطلاعات شما را میخواند مشتری می خواهد بداند که محصول شما تا چه میزان معتبر است وقتی که برای محصول خود برند داشته باشید میزان معتبر بودن محصولاتتان را بالا میبرید همچنین می توانید برای محصولات و تبلیغاتی که ارائه میدهید از هشتگ استفاده کنیم هشتگ امکانی است که در اینستاگرام فراهم شده تا افراد بتوانند به راحتی به محصول مورد نظر شما دسترسی پیدا کند همانند کلمات کلیدی در تبلیغات اینترنتی در وب سایت ها است.
البته نکتهای که باید به آن توجه کنیداین است که در اینستاگرام بیشتر به عکس ها و ویدیو ها توجه می کنند تا به نوشته ها و مطالب وقتی که مطالبی درج می کنید مثل عکس یا ویدیو وقتی که در رابطه با محصول خود تهیه می کنید زیر عکس یا ویدیو یک توضیح کوتاه در رابطه با رنگ کیفیت گارانتی تاریخ انقضا اطلاعاتی بنویسید ولی به صورت مختصر توضیحاتی که طولانی باشد به خصوص وقتی که زیر فیلم ها درج میکنید حوصله بر خواهند بود.
و اگر تازه شروع به فعالیت و تبلیغات کردهاید و در صفحات افرادی که تعداد فالوور های زیادی دارند و کاربران زیادی در آن وجود دارند و به دلیل اینکه صفحه کاربری آن ها پر مخاطب است درج کنید به این صورت که میتوانید از مدیران صفحه ها و یا افرادی که آن صفحات را می گردانند بخواهید که یک تبلیغ کوچک در رابطه با صفحه کاربری شما قرار دهند و از این افراد بخواهند که از کاربران خود بخواهند که وارد صفحه کاربری شما شوند این افراد می توان به صورت رایگان مطالب شما را قرار دهند همچنین می توانید شما هم مطالب آنها را در صفحه خود قرار دهید بسیاری از افرادی که صفحه کاربری آنها پرمخاطب است درج تبلیغات شما برای آنها مستلزم هزینه است و شما باید هزینه پرداخت کنید تا تبلیغات شما در آنها درج شود.