دلیل موفقیت در کسب و کار اینترنتی

در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که شما چند سال سن دارید ، اصلاً مهم نیست که شما چقدر سرمایه دارید ، در کسب و کار اینترنتی مهم نیست که شما در کجای این کره خاکی زندگی میکنید. یک کارآفرین به همراه ایده نو و خدماتی که برای مخاطبین جذاب  باشد یکی از دلایل موفقیت در کسب و کار است .

ایجاد کسب و کار اینترنتی همانند رفتن به یک سفر دور و دراز است، سفر به مکانی ناشناخته و مهمتر از آن سفری که حتی تجربه کسانی که از شما جلوتر هستند برای موفقیت شما کافی نیست .تنها راهنمای شما برای شروع این سفر یک نقشه است، یک نقشه ای که تا پایان این سفر راهنمای شما باشد و به شما کمک کند. نا این نقشه در کسب و کار اینترنتی طرح تجاری Business Plan است.

سنجش عملکرد بازاریابی اینترنتی

دلیل موفقیت در کسب و کار اینترنتی

اما تمامی افرادی که قصد انتخاب معیارهایی برای سنجش عملکرد بازاریابی اینترنتی دارند باید عواملی را در نظر بگیرند که اثرات مثبت سه مفهوم زیر را داشته باشند :

  • جذب مشتری اینترنتی
  • حفظ مشتری اینترنتی
  • کسب درآمد اینترنتی


جذب مشتری اینترنتی

برای جذب مشتری اینترنتی از طریق آگهی اینترنتی و یا تبلیغات اینترنتی اولین و مهمترین اقدام اینه که در مورد کسب و کار خودتوت هزینه کنید ، کسایی که موفقیت های بزرگی بدست میارن همیشه برای کسب و کار خودشون هزینه میکنن ، یکی برای تبلیغات و دومی زمانی که مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی وارد حوزه شما برای خرید محصول و خدمات شما میاد ، خب تا اینجا کارمون درست بوده و تونستیم مشتریهای زیادی رو جذب کنیم ، کسب و کار ما در صورتی که از ظاهر ضعیف به نظر بیاد تقریبا میشه گفت که تبلیغات نتیجه خوبی نخواهد داشت باید رو کسب و کار خودتونم حتما کار بکنید ، مثلا دفتر مناسب ، کارکنان منظم و … ،  تنوع محصولات و کیفیت محصولات ، همه اینا برای جذب و نهایی کردن مشتری الزامی می باشد !

حفظ مشتری اینترنتی

مطمئن باشید زمانی که مشتری از شما رضایت داشته باشد هیچ وقت ریسک نمیکنه که از یه شرکت و جاهای دیگه اقدام به خرید بکنه ، منظور از رضایت اخلاق مناسب و حرفه ای شما و خدمات و یا محصول با کیفیت و پشتیبانی مناسب ( مشتری احساس کنه کالا یا خدماتی که ازتون خرید میکنه در صورت مشکل دار بودن میتونه به راحتی عوض و یا پسش بده ) ، بعضی ها اینطور فکر میکنن که همیشه مشتری جدید خواهند داشت و از حفظ مشتری غافل میشن در حال اینکه مشتری های قدیمی سرمایه شما محسوب میشن ، اخلاق حرفه ای و مشتری مداری یکی از مهمترین دلایل موفقیت در هر کسب و کاری می باشد.

کسب درآمد اینترنتی

خوشبختانه  یا بدبختانه بعضی از مردم اینطوری فکر میکنند که از کسب و کار اینترنتی درامدی نمیشه به دست اورد این یعنی فرصت و سهم خودشونو از اینترنت دارن به کسایی میبخشن که باور دارن از اینترنت میشه درامد های بزرگی بدست آورد ، دقت کنید که ثروتمند ترین های جهان همین الان که دارم این مقاله رو مینویسم از طریق اینترنت کسب درامد کردن ، ( امازون و … ) دقت کنید برای کسب درامد اینترنتی حتما حتما باید هزینه کنید ( هزینه در مسیر های درست ) مثلا ثبت آگهی های ویژه – استخدام بازاریاب و …. از هزینه کردن لذت ببرید تا درامد چندین برابری کسب کنید