منافع تبلیغ و آگهی در بازاریابی اینترنتی

منافع تبلیغ و آگهی در بازاریابی اینترنتی  خیلی از شرکت ها به آن نیاز دارند که مدیریت ارتباط با مشتری( CRM ) را به معنای وسیع کلمه به کار گیرند . ولی شرکت ها ممکن نیست برای صرف انرژی خود برای فکر کردن به هر مشتری و نیازهای خاص او به طور انفرادی مایه بگذارند در بهترین وضعیت , یک شرکت می تواند تمام توجه خود را به ۲۴درصد از مهم ترین مشتریان اختصاص دهد و به طور انفرادی با آنها رفتار کند و آماده باشد تا راه حل های هماهنگی با آنها داشته باشد( CRM) سرمایه با ارزشی برای مجموعه داده ها معانی ساختگی داده ها , نیاز دارد و این داده ها برای هر صفت و یا شرکتی نیست . وقتی( CRM ) کار می کند , شرکت ها مزیت های رقابتی در قوی ساختن برند و ساختن مشتریان وفادار را به دست میآورند .

منافع تبلیغ و آگهی در بازاریابی اینترنتی
آیا دستورالعملی هست که نشان دهد , چگونه یک Dotcomکامل می تواند رویکرد استراتژی بازاریابی اینترنتی را به یک برند موفق تبدیل کند ؟

معمولا Dotcom ها افکار خوبی برای پیشنهاد دیدن بعضی از نیازهای بازار را دارند , ولی اگرچه بسیاری ازDotcom های کارآفرینی از لحاظ فنی خوب هستند ولی در بازاریابی و مسایل مالی ضعیف اند . آنها نمی دانند که چگونه یک مدل کسب و کار خوب را سازماندهی کنند , اینجا دلایل اصلی این که چرا خیلی ازDotcom های آمریکایی ورشکسته شدند ارایه می شود :

مشتریان جدید اگهی اینترنتی

در مقاله منافع تبلیغ و آگهی در بازاریابی اینترنتی به بررسی Dotcom که خیلی ازDotcom ها بدون تحقیق ضروری و برنامه ریزی , به بازار هجوم آوردند , آنها در بدست آوردن باورهای مشتریان و ورود به اولین مقوله شرکت که مقوله رهبری در بازار است ضعیف بودند . به دست آوردن مشتریان Dotcomها به میزان زیادی روی بازاریابی انبوه و تبلیغاتOfflineبرای پخش نامشان هزینه کردند . آنها به جای بازاریابی هدف و Viral Marketingبه خیالات و شایعات اعتماد کردند . آنها به جای ایجاد وفاداری در مشتریان و خریداران مجدد از میان مشتریان حاضر , خیلی از تلاش های خود را برای به دست آوردن مشتریان جدید متمرکز کردند .

وب سایت و آگهی اینترنتی

آنها رفتار مشتری را در زمانی که روی خط می آمد و پیشنهاد می داد و یا خرید می کرد , به طور واقعی نفهمیدند. خیلی از وب سایت ها طراحی ضعیفی داشتند و با پیچیدگی و مشکلات زیادی مواجه بودند , هدایت آنها ضعیف بود و بدون استراحت کار می کردند. خیلی از وب سایت ها فاقد یک زیر ساخت مناسب برای حمل و نقل کالا در سرموعد مقرر و پاسخ دادن به درخواست مشتریان بودند
خیلی از وب سایت ها نتوانستند مدل کسب و کار سالمی را پایه ریزی کنند, این امر سودهی آنان را مشروط کرد . سهولت دسترسی مشتریان به وب سایت ها برای تحقق روی قیمت های بهتر , وب سایت ها را به سمت ایجاد سیستم کاهش قیمت ها و از بین بردن سود کشاند بااین وصف باید بدانیم که Dotcomهای زیادی وجود دارد که امروزه زنده مانده اند و حتی در بازار امروز کامیاب و ثرو تمند هستند.