آگهی اینترنتی خود را زنده کنید

در این مقاله به توضیح  آگهی اینترنتی خود را زنده کنید خواهیم پرداخت ، عموما دو نوع تبلیغ بنری وجود دارد، تبلیغات ثابت و تبلیغات متحرک. بنرهای ثابت از نوع فایل های ، و هستند که معمولا توسط نرم افزارهای حرفه ای ویرایش تصاویر از قبیل فتوشاپ تولید میشوند. حسن اصلی اینگونه از بنرها حجم کم آنها است و همچنین بینندگان را نیز اذیت نمیکند.

بنر های متحرک برای آگهی اینترنتی

بنرهای متحرک از نوع فایل های فلش و یا متحرک میباشند. بنرهای فلش توسط نرم افزارهای از قبیل تولید میشوند و حسن آنها ارائه فیلم های متحرک پیچیده میباشد در سمت دیگر متحرک توسط نرم افزارهای از قبیل تولید شده و برای متحرک سازهای بسیار ساده در حد چند اسلاید استفاده میشود.
بنرهای متحرک توجه بیشتری را توسط مخاطبان جذب میکنند. علاوه بر این، این نوع بنرها با استفاده از ویژگی متحرک بودنشان میتوانند پیامهای پیچیدهتری را به مخاطبان انتقال دهند. با استفاده از متحرک سازی شما میتوانید یک داستان را برای مخاطب تعریف کنید و مقدمه ای از آن را گفته و برای شنیدن ادامه داستان او را به وب سایت خود هدایت نمایید.
آگهی اینترنتی خود را زنده کنید

با متحرک سازی بنر آگهی سعی نکنید، دیگران را فریب دهید

آگهی اینترنتی خود را زنده کنید

اگر چه با متحرک سازی بنر شما زنده میشود اما ممکن است همین عامل، بنر شما را نابود کند. ایده بدی است که بنر خود را از پرش های نامانوس، عوض شدن رنگ های قوی، حرکت های سریع پر نمایید.

خود را به جای مخاطبان قرار دهید، شما اینگونه بنرها را دوست دارید ؟ مشکل دیگر بنرهای متحرک حجم زیاد فایل آنهاست شما باید دقت کنید که این حجم از مقدار معقولی ( 06کیلوبایت) بیشتر نشود. چون در این صورت ممکن است توسط خیلی از مخاطبین بنرهای شما دیده نشود.

از تکرارهای منطقی استفاده کنید

بنرهای تکراری نوعی از بنرها هستند که بعد از اتمام سناریو بنر، دوباره آنرا تکرار میکنند. آیا از تکرار باید استفاده کرد یا نه؟
اگهی تکرارهای منطقی

پیشنهاد ما این است، نه، زیرا بنرهای که تکرارشان هیچ وقت به پایان نمیرسد برای بیننده ها آزار دهنده هستند. بالاخص در کامپیوترهای که سرعت پردازش پایینی دارند. IAB توصیه میکند که طول بنرهای متحرک با تکرار یا بدون تکرار بیشتر از 11 ثانیه نباشد.

از پاپ آپ اجتناب کنید ( استفاده آگهی در سایت )

 

از پاپ آپ اجتناب کنید

بر طبق نظر مخاطبان پاپ آپ ها را جزیی از سایت اصلی میدانند و 36 درصد آنها این موضوع را آزاردهنده میدانند و این چیز جدیدی نیست، و البته امروزه اغلب مرورگرها به صورت اتوماتیک پاپ آپ بلاکر را در ساختار خود قرار داده اند. البته مشکل فقط این نیست که کاربران این پاپ آپ ها را نمیبیند بلکه آنهایی هم که میبییند از پاپ آپ متنفرند.

بنرهای تعاملی در آگهی اینترنتی

آگهی اینترنتی خود را زنده کنید

بنرهای تعاملی نوعی از بنرهای فلش با ترکیب تصویر، متن، صدا و ویدیو هستند. این بنرها با کاربران تعامل میکنند، کاربران را به یه یک بازی دعوت میکنند، امکان این را میدهند که کاربر صدا را روشن و خاموش کند، آیتمی را از دراپ دان انتخاب کند و …

این نوع از بنرها از تکنولوژی دیگر از قبیل جاوا اسکریپت، جاوا و استفاده میکنند، این نوع از بنرها به شدت در حال رشد میباشد و تبلیغ کنندگان به شدت دیوانه این بنرها هستند و دلیلش این است که اینگونه بنرها بهتر از بنرهای دیگر جواب میدهند. این بنرها با توجه به اینکه اجازه تعامل را به کاربران میدهند به طرز چشمگیری تجربه کاربری را بهبود میبخشند. این بنرها عموما برای استفاده کنندگان جالب میباشند و به استفاده کنندگان اطلاعات کاملی را ارائه میکنند. و کلیک های بیشتری نسبت به بنرهای ثابت و متحرک میگیرند و ما به شدت استفاده از این نوع بنرها را توصیه میکنیم. و تنها مشکل آنها هزینه و زمان تولیدشان است.