تبلیغ و آگهی اینترنتی گیرا

تبلیغ و آگهی اینترنتی گیرا به خاطر اهمیت آن دوباره یادآوری می­کنم که بیش­تر نیروی خود را روی نوشتن تبلیغ و نه طراحی گرافیکی سایت و زیبا نمودن آن صرف کنید. به عبارت دیگر هرگز تصاویر و طراحی گرافیکی باعث برانگیختن تمایل مشتریان به خرید از سایت نمی­شود .

تبلیغ و آگهی اینترنتی گیرا

  1. در عنوان تبلیغ باید اطلاعات بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار دهید. تنها چند لحظه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید و آن­ها را به خواندن ادامه­ی آن ترغیب کنید. تیتر شما باید در خواننده برای دانستن مطالب بیشتر، کشش ایحاد کند. عناوین دارای عبارات منفی به طرز باور نکردنی این مقصود را برآورده می­کنند. برای مثال: عبارت منفی Stop being internet marketing failure هر خریدار اینترنتی را به سمت خود جذب می کند و یا جمله­ی vital things to do right now ۱۴Discover کمک می­کند تا بیننده به خواندن بقیه متن ترغیب شود. با این کار یک عبارت منفی به نتیجه مثبت می­انجامد.و یا این نمونه آیا تا به حال درباره­ی به دست آوردن دوباره­ی سرمایه خود فکر کردید؟که شما را به خواندن ادامه­ی آن هدایت می­کند؟ شکی نیست که مردم به طور طبیعی با عنوان­های منفی به متن جذب می شوند. چرا؟ چون بیش­تر مردم به همین شکل برنامه­ریزی شده­اند. چیزهایی مردم که به طور معمول به خاطر دارند، بیش­تر خاطرات منفی آن­هاست تا خاطرات مثبت. از عنوان­های منفی استفاده کنید و به این ترتیب افراد زیادی را به سمت خود جذب کنید.
  2. تا حد ممکن از به کار بردن حروف بزرگ و درشت پرهیز کنید. این کار در خواندن پیام شما وقفه ایجاد می کند و خواندن آن را کند می کند. از حروف درشت برای تاکید روی مطالب و از خط کشیدن زیر کلمات برای تاکید بیش­تر استفاده کنید. عنوان را با کلماتی به اندازه­ی سایر کلمات آغاز کنید.
  3. متنی گیرا و جذاب بنویسید. مردم را مورد خطاب قرار دهید و به گونه­ای بنویسید که با اشتیاق مطالب را دنبال کنند. برای شروع می­توانید از ساختار تبلیغات یکی از اجناسی که آن را خریده­اید استفاده کنید.
  4. مطالب خود را به صورت منسجم و مرتبط با یکدیگر بنویسید. اگر این نکته را رعایت نکنید، مطمئن باشید مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. از نوشتن تبلیغات طولانی نترسید. اگر آن را به درستی تنظیم کنید و بنویسید، بینندگان تمام آن را خواهند خواند. اشتباه در این­جاست که فکر کنیم تبلیغ طولانی مانع موفقیت ماست. اگر آن را صحیح بنویسید حتی یک تبلیغ ۱۴صقحه­ای خیلی بهتر از یک تبلیغ کوتاه عمل می­کند.
  5. تبلیغات تمام محصولاتی را که می خرید جمع آوری کنید.آن­ها را نگه­داری کنید و بعدها از آن استفاده کنید. وقتی می­خواهید یک تبلیغ بنویسید، جملاتی از آن را که مناسب به نظر می­رسد انتخاب کنید و آن­ها را با نوشته­ی خودتان بیامیزید. برخی از کلمات جمله­ها را تغییر دهید و دوباره آن را مرتب کنید. در پایان یک نوشته­ی عالی و قوی خواهید داشت !
  6. هربار که کالا یا خدمتی را می­فروشید، از مشتریان خود بخواهید که میزان رضایت خود را از خرید در دفاتر شما ثبت کنند.آن­ها را در تبلیغات خود قرار دهید. تایید آن­ها برای موفقیت شما اهمیت دارد و اعتبار قابل قبولی را برای شما به ارمغان می آورد. تبلیغ شما بدون توصیه و تایید دیگران کامل نمی شود. حتی اگر در گرفتن تاییدیه از مشتریان خود دچار مشکل هستید، می­توانید در مقابل دریافت رضایت­نامه­، محصولات و خدمات خود را به رایگان در اختیار مشتری قرار دهید.
  7. یک نکته بسیار مهم؛ متن شما باید بدون خطا باشد. حتی ممکن است وجود یک حرف یا کلمه­­ی اشتباه و یا متن ناتمام خوانندگان و در نتیجه مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.نوشتن یک متن تاثیرگذار و کارا با یک بار تلاش به ثمر نمی رسد. متن خود را یک روز بنویسید و روز بعد دوباره آن را بررسی کنید. می­بینید که نیاز به بازنویسی دارد. نوشتن و تکمیل یک متن ممکن است . 80 روز طول بکشد
  8.  اگر افزایش میزان خوانندگان و در نتیجه خریداران را در نظر بگیرید، به اهمیت صرف کردن وقت برای نوشتن این متن پی می­برید.بعد از این مراحل شاید فکر کنید که می­توانید یک متن عالی بنویسید و فروش موفقی داشته باشید.البته همیشه چنین نیست. نکاتی ومجود دارد که باید بدانید تا صد در صد به موفقیت برسید:از دوستان خود بخواهید تا متن شما را بررسی کنند. به آن­ها بگویید که هرگونه اشتباه نوشتاری، دستوری و یا ابهامی در جملات و عبارات و یا هر گونه اشکال دیگر که در آن می­بینند به شما اطلاع دهند. از آن­ها بخواهید که این کار را با صداقت و دقت انجام دهند و سعی کنند چیزی را از قلم نیندازند. به آن­ها بگویید اگر اشتباه­­تان را به شما بگویند، از آن­ها رنجیده خاطر نخواهید شد و این کار آن­ها برای شما چه­قدر ارزشمند است. این روش کمک فوق­العاده­ای برای نوشتن یک متن عالی و گیراست .