فرایند ساخت آگهی اینترنتی در تبلیغات

وقتی که درگیر فرایند ساخت آگهی اینترنتی در تبلیغات هستید، شما دقیقا میدانید که مخاطبانتان باید چه کاری انجام دهند. با توجه به اینکه مخاطبان به صورت مشخص ممکن است انگیزه شما را نداند، بهترین کار این است که به طور واضح مشخص کنید که مخاطبان چه کاری باید انجام دهند.
فرایند ساخت آگهی اینترنتی در تبلیغات

مخاطبان در آگهی اینترتی

هر کاری که انجام میدهید سعی نکنید مخاطبان را گمراه کنید، بنرها میتوانند امید بخش باشد، پس مهم است که کاربران بعد از کلیک دچار احساس بد نشود. اگر بین معرفی شرکت یا معرفی یک محصول خاص دچار تردید هستید، روش دوم را انتخاب نموده و به مخاطبان به صورت مشخص بگویید که برای استفاده از محصول چه کاری باید انجام دهند.
مخاطبان در جستجوی محصولاتی هستند که مشکلات آنها را به نحوی حل نماید. عنوان ساده کلیک کنید برای … ممکن است مقداری فریبنده به نظر برسد، اما شما میتوانید از عناوین مشخصتری مانند استخدام برنامه نویس، گزارش رایگان ما را بخوانید، به مسابقه ما بپیونید، برای بازی کلیک کنید، آموزش رانندگی را آغاز کنید و .. استفاده نمایید

فرایند مهم در ارسال و ثبت آگهی اینترنتی

شاید خیلی ها به این موضوع توجه نکنند ولی نکته خیلی مهمی در ثبت و ارسال و یا ارسال آگهی وجود دارد ، و اون اینکه در صورت که در سایت های آگهی اینترنتی اقدام به ارسال آگهی میکنید ، حتما سعی کنید به صورت ویژه و یا نامحدود این کارو انجام بدین ( هزینه ارسال آگهی های ویژه معمولا بین 10 هزار تا 30 هزار تومان ) دلیلی که پیشنهاد میکنیم از آگهی نامحدود و یا ویژه استفاده نمایید اینه که وقتی آگهی اینترنتی خودتون وثبت ، ارسال و یا درج میکنید در صورتی که به صورت محدود آگهی شما ثبت بشه زمانی که گوگل آگهی شمارو ایندکس میکنه و آماده گرفتن مشتری هست یهویی آگهی توتن منقضی میشه و تمام وقت و مشتری هایی که میتونس بهترین قرار داد هارو رقم بزنه همشون به یک آگهی دیگه مراجعه میکنن و شما درامد بسیاری و از دست میدین به خاطر اینکه فقط آگهی شما به صورت ویژه و نامحدود نبوده ، حتما آگهی اینترنتی خودتون و  به صورت نامحدود بزنید.