فواید استفاده از اينترنت در بازاريابی و تبلیغات
استفاده از اينترنت در بازاريابی و تبلیغات علاوه بر افزايش فروش و کاهش هزينه ها، ميتوان از اينترنت برای رسيدن به اهداف زير نيز استفاده نمود :
- فروش
- روابط بازاریابی
- فعالیت مشتری
- برقراری روابط عمومی
- پژوهش بازاریابی
در این مقاله به توضیحات کوتاه و مختصر در مورد فواید استفاده از اينترنت در بازاريابی و تبلیغات خواهیم پرداخت برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در سایت کلمات کلیدی ( فواید تبلیغات اینترنتی – فواید آگهی اینترنتی – تبلیغات کسب و کار در اینترنت و … ) را جستجو نمایید
- فروش : افزايش آگاهي افراد از محصولات و انواع آن به تصميم گيری آنها در مورد محصول مناسب، کمک ميکند.
- روابط بازاريابی: استفاده از سايتهای وب برای برقراری روابط لازم برای بازاريابي.
- فعالیت مشتری: تکميل کردن فعاليت های اپراتورهای تلفني با اطلاعات برخط موجود و ديگر تکنيک ها.
- برقراری روابط عمومی: اينترنت ميتواند به عنوان کانال جديدی برای روابط عمومي و فراهم آوردن امکان چاپ آخرين اخبار محصولات، بازار و افراد به کار رود.
- پژوهش بازاريابی: تکنيکهای لازم برای يافتن اطلاعات لازم در زمينة بازاريابی.