فعالیت های تبلیغی
فعالیت های تبلیغی
فعالیت های تبلیغی و تبلیغاتی در وب سایت ها برای تبلیغ کسب و کار و یا خدمات که شامل ( ساختمانها – پیمانکاران – تولید کننده ها – پزشکان – شرکت ها – فروشگاه ها – آموزشگاه ها – و …. ) و هر نوع کسب و کار و خدماتی که منجر به درامد میشود سایت تبلیغات اینترنتی 98 با ارائه خدمات آگهی اینترنتی و همچنین تبلیغات محصول و کسب و کار شما و با نمایش در نتایج گوگل باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد
- گزارشهای سالیانه : گزارشهای سالیانه بیشتر برای سهامداران منتشر و توزیع می شوند وغالباً با مرور فعالیت های سالیانه، چالشها و موقعیت مالی شرکت همراه هستند.
- همکاری یا بازسازی استراتژیک: اگر شرکت شما درگیر همکاری با شرکتی دیگر است و یا در حال بازسازی استرتژیک خود میباشد،حتماً آن راصریحاً اعلام و تبلیغ کنید.
- شبکه سازی: اگر با هم نسل ها، سازمانهای حرفه و کسانی نظیر آموزشگرها، مشاوران، عرضهکنندگان و کسانی در خارج از شرکت خود در ارتباط هستید، آن را اعلام و تبلیغ کنید.
- استثناییها: دیده اید خیلیها بر روی قلمها و تیشرت ها و فنجان های قهوه و غیره تبلیغات می کنند. این تبلیغات هنگامی مؤثر واقع می شود که مشتری های استثنایی و ویژهای داشته باشند البته هزینه تولید و ارسال برای این مشتریان استثنایی هم، هزینه ای قابل اعتنا خواهد بود.
- معرفی: شمااحتمالاً در رشته ای تخصص دارید. راه هایی پیدا کنید که بتوانید در سمینارها ولو به صورتی مختصر فعالیت و تخصصتان را ارایه کنید. معرفی در عرصه هایی چون نمایشگاه های تجاری، سمینارها، نشست های اتاق بازرگانی و گردهمایی مناسب است. حتی اگر پانصد بروشور توزیع کرده باشید و فقط پنج نفر با شما ارتباط بگیرند، کارتان موفق بوده است، هر چند ممکن است خودتان را به 30 نفر معرفی کیند و از پانزده نفر آنها جواب بگیرید.
- ارتباط با طرفهای اصلی: سعی کنید از هر بخشی که با آنها سروکار دارید، دست کم با یک نفر در تماس باشید و او را فقط سالی یک بار به ناهار دعوت کنید. ارتباطات غیررسمی گاهی بسیار پرقدرت عمل میکند.
- رویدادهای ویژه: اعلام یک برنامه مهم، اعطای یک جایزه ویژه و مواردی از این دست هم جزو روشهای تبلیغی خوب به شمار می آیند
- پیشنهادات ویژه: ارایه کوپن برای خرید، دادن تخفیف های ویژه و فروشهایاستثنایی هم از جمله روشهایی است که در تبلیغات رایج است.