برای درج تبلیغات در این سایت ابتدا عضو سایت شوید.
در این مقاله به آموزش نحوه درج تبلیغات در سایت ها می پردازیم پس با ما همراه باشید. تبلیغات یکی از اساس مهم هر شغلی است هر کسب و کاری برای رسیدن به نتیجه مطلوب تا جایی که بتواند تبلیغات انجام می دهد چه تبلیغ سنتی چه اینترنتی بسته به انتخاب طرف مقابل دارد که از کدام روش تبلیغاتی استفاده کند . بحث ما در مورد تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی یکی از پر طرفدارترین تبلیغات در زمان امروزه به شمار می آید خب تا اینجا فهمیدیم که تبلیغات چقدر برای کسب و کار مهم است اما اینکه این تبلیغات را چگونه در سایت های اینترنتی قرار دهیم در این مقاله به بررسی آن میپردازیم . تبلیغات در سایت های گوناگون انجام میشود یعنی نمیتوان گفت که فقط روی این سایت تبلیغی تبلیغات انجام میدهیم بلکه انواع سایت های مختلف مانند وبلاگ ها ، سایت های شخصی ، سایت های دولتی ، گوگل و هزاران سایت دیگر وجود دارد. به طور مختصر به آموزش قرار دادن تبلیغات اینترنتی در این سایت ها اشاره میکنیم. تبلیغات اینت…انگیزه های تبلیغات اینترنتی
انگیزه های تبلیغات اینترنتی
در مقاله انگیزه های تبلیغات اینترنتی که کاتلر و آرمسترانگ چهار دسته عوامل روانی، شخصی، اجتماعی و فرهنگی را به عنوان عوامل اثرگذار بر رفتار مصرفکننده برشمردند و عوامل انگیزه، پنداشت، یادگیری و باورها و نگرشها را به عنوان عوامل روانی معرفی کردند.
هر شخصی در هر زمان چندین نیاز دارد، برخی از نوع زیستی هستند، مانند گرسنگی، تشنگی یا احساس ناراحتی؛ و برخی دیگر منشأ روانی دارند، مانند نیاز به شهرت (شناخت،) احترام یا تعلق داشتن. هنگامی که یک نیاز بدان اندازه شدت یابد که تنش ایجاد کند، انگیزه به وجود میآید. یک عامل ایجاد کننده انگیزه، نیازی است که به حد کافی فشار وارد می آورد تا مسیر شخص را در راه ارضاء خود تعیین نماید. ( کاتلر و آرمسترانگ )
انگیزه تبلیغات اینترنتی
انگیزه تبلیغات اینترنتی میتواند به عنوان یک محرک درونی برای انجام فعالیت های آنلاین تعریف شود. مطالعات بسیاری روی انگیزه های استفاده از اینترنت متمرکز شده اند. در سال 7333 مطالعه ای به وسیله راجرز صورت گرفت که انگیزه استفاده از اینترنت را در چهار دسته تقسیم بندی نمود (حنفی زاده و بهبودی،…
ادامه مطلب
تبلیغات چیست
تبلیغات چیست
در تعریف اینکه تبلیغات چیست شاید بتوان تبلیغات را در ساده ترین تعریف، نوعی اعلان عمومی برشمرد. درگذشته نیز آگهی تنها به منظور اعلان یا مطلع کردن عامۀ مردم به کار میرفت که به اشکال مختلف از جمله »جارزدن« در اماکن عمومی، »نصب اعلانات دولتی« در معابر و یا »چاپ آگهی« در مطبوعات، در تاریخ ضبط شده است. در دنیای امروز که عصر تولید انبوه و مصرف نام گرفته، بخش مهمی از هدف تبلیغات، مطّلع کردن مردم از تازه های تولید است و تبلیغات کوششی کم و بیش نظام مند برای تحت تأثیر قرار دادن عقاید، نگرش ها و یا رفتارهای دیگران با استفاده از نمادهایی چون کلمات، اشارات پلاکاردها، بناهای یادبود، موسیقی، لباس، آرایش مو، نشانه ها، طرحهای روی سکه ها، تمبرهای پستی و نظـایر آنهاست. وجه تمایز عمده تبلیغات با گفت وگوهای معمولی و تبادل آزادانه عقاید، تأکید نسبتاً زیاد بر هدفمندی و قابلیت نفوذ فعالیت های تبلیغاتی است. به بیان روشن تر مبلّغ، هدف یا اهدافی خاص را دنبال میکند و برای دستیابی به این اهداف، در بیان حقایق، بحث ها و نمادها به گزینش میپردازد و راه و روشی را برمیگزیند که بیشترین میزان تأثیر را…
ادامه مطلب
اهمیت تبلیغات اینترنتی
اهمیت تبلیغات اینترنتی
در گذشته آگهی تبلیغاتی تنها به منظور اعلان یا مطلع کردن عامه مردم به کار میرفت که به اشکال مختلف از جمله جارزدن در اماکن عمومی، نصب اعلانات دولتی در معابر و یا چاپ آگهی در مطبوعات، در تاریخ ضبط شده است. در دنیای امروز که عصر تولید انبوه و مصرف نام گرفته بخش مهمی از هدف تبلیغات، مطّلع کردن مردم از تازه های تولید است و تبلیغات کوششی کم وبیش نظام مند برای تحت تأثیر قراردادن عقاید، نگرش ها و یا رفتارهای دیگران با استفاده از نمادهایی چون کلمات، اشارات، پلاکاردها، بناهای یادبود، موسیقی، لباس، آرایشمو، نشانه ها، طرحهای روی سکه ها، تمبرهای پستی و نظایر آنهاست.
وجه تمایز عمده تبلیغات با گفت و گوهای معمولی و تبادل آزادانه عقاید، تأکید بالنّسبه زیاد برهدفمندی و قابلیت نفوذ فعالیت های تبلیغاتی است. به بیان روشن تر، مبلّغ، هدف یا اهدافی خاص را دنبال میکند و برای دستیابی به این اهداف، در بیان حقایق، بحث ها و نمادها به گزینش میپردازد و راه و روشی را برمیگزیند که بیشترین میزان تأثیر را به همراه آورد.
از دیدگاه علمی، تبلیغات به مجموعه ای از مفاهیم، روشها، ابزار و ف…
ادامه مطلب
تبلیغات سایت در گوگل
تبلیغات سایت در گوگل
از طریق تبلیغات سایت در گوگل و نیز معرفی خدمات و محصولات خود از طریق آن نیز می توانید یکی از راه های موفقیت را در توسعه کار و حرفه خود انتخاب کنید.
مشتریان و کاربران از طریق موتور جستجوی گوگل ، همواره به دنبال محصولات و خدمات و برندهای موردنظر خود هستند.
اگر مشتریان بیشتری سایت شما و یا خدمات شما را در صفحات گوگل مشاهده نمایند موفقیت شما در کسب و کار افزایش خواهد یافت.
البته هر چه بیشتر در صفحات اول گوگل معرفی شوید بسیار موثرتر خواهد بود.
تبلیغات گوگل با دریافت هزینه ناچیزی برای افزایش مشتری و تعداد فروش این امکان را از طریق گوگل ادورز فراهم مینماید.
گوگل ادورز از موثرترین و بهترین روش های تبلیغاتی برای کسب و کارها می باشد.
از بهترین و پربازده ترین و مناسبت ترین روش ها برای تبلیغات ، از طریق تبلیغ در گوگل می باشد.
گوگل ادز چیست؟
گوگل ادز یک پلتفرم برای تبلیغ در گوگل می باشد که با درج لینک سایت خود در آن می توانید آن را در فهرست نتایج گوگل بیاورید. با تبلیغات در گوگل می توان در زمان کوتاهی در نتایج اول گوگل نیز مشاهده شوید.
در این پلت…
ادامه مطلب
بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی
عوامل متعددی نیاز به ترفیع 1در بازاریابی اینترنتی را مشخص میسازد؛ ازجمله، افزایش فاصله فیزیکی بین تولیدکننده و مصرف کننده که خود باعث مشکل ارتباط شده است و رقابت شدید بین منابع گوناگون و شرکت های مربوط به یک صنعت که فشار زیادی بر برنامه های ترفیعی بازاریابان وارد آورده است.
متخصصان بازاریابی معتقدند که در اقتصاد امروز مصرف کنندگان بیشتر در صدد برطرف کردن و ارضای خواسته هایشان هستند تا نیاز هایشان. آنان معتقدند که نیازهای مشتریان راکد مانده است و باید با فعالیت های ترفیعی و به عنوان بخش مهم آن، تبلیغات - این نیازها را مطرح ساخت (روستا و همکاران، .) در محیط رقابتی جدید تبلیغات یکی از با اهمیت ترین فعالیت های بازرگانی شده است.
در نتیجه شرکتها بخش زیادی از بودجه را برای تولید و به کارگیری تبلیغات، برای رساندن اطلاعات درباره شرکت و محصولاتشان هزینه میکنند. شرکتها امیدوارند که مشتریان محصولات آنها را با توجه به تبلیغات، در غالب پیام هایی که درباره یک برند خاص و محصولات آن دریافت میکنند؛ بخرند (یی لین) کانالهای بسیاری برای رساندن پیام تبلیغ کننده به مصرف کنندگ…
ادامه مطلب
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی کاربردهای فراوانی در دنیای امروز دارد و با رشد روزافزون خود بعنوان رسانه ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است.
با توجه به خصوصیات و مزایای فراوانی که اینترنت دارد ، تبلیغات اینترنتی نیز رشد فراوانی ذر طی سالیان اخیر بوده است.
در طی سالهای گذشته اَگهی رایگان و تبلیغ رایگان در اینترنت برای معرفی کالا و خدمات از طریق اینترنت با رشد قابل توجهی همراه بوده است.
بطوریکه امروزه از تبلیغات اَنلاین به عنوان یکی از روشهای تبلیغاتی پربازده برای گسترش کسب و کارها نام برده میشود.
تمامی صاحبن کار و صنایع از شرکت ها گرفته تا افراد مستقل می توانند با تبلیغ اینترنتی تولیدات و خدمات خود، دامنه های تبلیغی و فعالیت خود را گسترده کرده و به مشتریان جدیدی در سطح کشوری و حتی جهانی دست پیدا کنند و در نهایت باعث افزایش سودمالی خود شوند.
مزیتهای تبلیغات اینترنتی
مدیران تمام کسب و کارهای شرکتی و موسسه ها به دنبال راه های تبلیغات ارزان و کاربردی هستند که باعث ترغیب افراد و شرکتها برای استفاده و خرید محصولات و یا خدمات خود شوند در گذشته مدیران شرکت ه…
ادامه مطلب
تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده
تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده
تقسیم بندی تبلیغات
برای تبلیغات بازرگانی تقسیم بندی ها و گونه شناسی های متعددی صورت گرفته است. در اینجا به یکی از این طبقه بندی ها به طور گذرا اشاره میکنیم.
درج آگهی رایگان در سایت های معتبر
تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده
آگهی را میتوان به صورت های زیر طبقه بندی کرد:
الف ( آگهی تجارتی : شامل آگهی تجارتی برای مصرف کننده؛ و آگهی تجارتی برای پیشه و تجارت.
آگهی براي مصرف کننده، کسانی را مخاطب قرار میدهـد کـه از محـصول یـا خـدماتی برای اقناع نیاز شخصی یا خانوادگی، استفاده میکنند.
آگهی برای پیشه و تجارت، میتواند شامل موارد زیر باشد :
ـ آگهی های صنعتی ، که عمدتاً متوجه مدیران کارخانه یا مجتمع صنعتی است.
ـ آگهی های حرفه ای ، که متوجه صاحبان حرفه هاي شناخته شده، مانند حقـوق پزشکی است
ـ آگهی های پیشه یی و مدیریتی ، که خطاب به اشخاصی در پیشه های تخصصی است.
ـ آگهی های بازرگانی ، خطاب به بازرگانانی است که به منظور کسب سود، کالاها را باز فروش میکنند.
ب ( آگهی غیرتجارتی : آگهی های دولتی، مؤسسه های خیریه، گروه های سیاس…
ادامه مطلب
اثربخشی تبلیغات اينترنتی
اثربخشی تبلیغات اينترنتی
چکیده
مساله ای كه در اين مقاله به آن می پردازد به رابطه تبلیغات و اینترنت مربوط می باشد، اين مقاله میخواھد به این پرسش پاسخ دھد كه شركت ھای تجاری و تبلیغاتی برای افزایش توجه مخاطبان و برخورداری تبلیغ از مؤلفه ھای اثربخش و تاثیر گذار، از كدام پارامترھای تاثیرگذار در تبلیغات اینترنتی بايد استفاده كنند؟ از اين نظر، این مقاله به دنبال شناسايی و سپس اولویت بندی پارامترھای مؤثر بر تبلیغات اینترنتی است.
دلیل رشد و گسترش
كه آگھی توضیح آن ھای تبلیغاتی كه زمانی مؤثرترین و كارآمدترین روش ماركسازی و نیز موتور نفوذ محصولات جدید بودند، دلیل رشد و گسترش خود، در معرض تھدید قرار گرفته چراكه ھر چه گستره تبلیغات بیشتر شده توجه مردم به آگھی ھای بازرگانی كمتر شده است.
تبلیغات مكرر سبب كاھش توانايی و ظرفیت كسب فضایی در ذھن مشتریان مساله مھم برای شركتھا نیز این است كه تبلیغ آنھا از مؤلفه ھای اثر بخش و تاثیر گذار برخوردار باشد. بدین ترتیب اين مقاله میخواھد به اين دانش دسترسی پیدا كند و راهھای افزایش بھره وری تبلیغات را شناسایی و معرفی كند. در اين مقاله ضمن بیان نتایج ك…
ادامه مطلب
آگهی اینترنتی خود را تبلیغ کنید
آگهی اینترنتی خود را تبلیغ کنید
ادامه مطلب
برای درج آگهی اینترنتی و تبلیغ آن در سایت تبلیغات98 ابتدا عضو شوید
با ثبت آگهی کسب و کار خود در سایت های تبلیغاتی می توانید مشتریان جدیدی را جذب کنید و رونق کار خود را افزایش دهید. پس سعی کنید که کسب و کار و حرفه و خدمات شرکت خود را در سایت های تبلیغاتی ثبت کنید تا رتبه ی خود را در موتور جستجوی گوگل بالا ببرید. تبلیغات از مهمترین مقوله ها در پیشرفت تجارت می باشد و بدون تبلیغ هیچ کسب و کاری رونق نخواهد یافت. بازاریابی سنتی جایگاه خود را به شکل اینترنتی تغییر داده است. تبلیغات در فضای مجازی بازده بیشتری داشته و البته قیمت های کمتری هم دارد. چگونه آگهی خود را در سایت ثبت کنم؟ جهت ارسال آگهی در سایت ابتدا باید عضو سایت شوید و بعد از عضویت اقدام به ثبت آگهی خود کنید. آگهی شما بعد از بررسی و تایید تا نهایت 8 ساعت در سایت قابل مشاهده خواهد بود. آگهی های سایت به صورت ویژه و معمولی می باشد که می توانید با انتخاب آگهی خود به صورت ویژه آن را در قسمت ویژه سایت تبلیغ کنید. آگهی شما به مدت یکسال در سایت …