تبلیغات آگهی بنری

تبلیغات آگهی بنری تبلیغات آگهی بنری یکی از بهترین نوع تبلیغات آنلاین است و دلیل آن میتواند به این خاطر باشد که جزو اولین روشهای تبلیغات اینترنتی بوده است.این نوع تبلیغ شامل قراردادن بنرها در طرح و اندازه دلخواه با فرمتهای مختلف در وبسایتها است، که در ادامه کاربران بعد از کلیک روی آگهی به وبسایت شما هدایت خواهند شد. اگر بخواهید از این نوع تبلیغات استفاده کنید در مرحله اول نیاز به پلتفرم های ارایه دهندهی این خدمات دارید، چون آنها میتوانند تبلیغات بنری شما را در یک شبکه از وبسایت های مختلف نمایش دهند. سرویسهایی مانند اینتورک این فرصت را در ایران فراهم کردهاند تا کسبوکارهای مختلف از قابلیت تبلیغات بنری در جهت گسترش کسب وکارشان بهره مند شوند.   کمپین هدفگیری مجدد محصولات هدفگیری مجدد محصولات این امکان را به شما میدهد تا بتوانید محصولاتی که افراد در فروشگاه آنلاین شما مشاهده کردهاند را مجدد به طور خودکار در سراسر محیط اینترنت به آنها نمایش دهید.آمار نشان میدهد افرادی که از وبسایت شما خرید میکنند، اغلب کسانی هستند که برای بار دوم یا چندم به وبسایت شما آمدهاند. پس شما…
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات و آگهی در شبکه های اجتماعی

تبلیغات و آگهی در شبکه های اجتماعی این یک اشتباه بزرگ است که استفاده از شبکه های اجتماعی را در مسیر موفقیت  و تبلیغات کسب و کار فراموش کنید. شبکه های اجتماعی علاوه بر تاثیر مثبت در استراتژی بازاریابی دیجیتال، کمک میکند تا با مخاطبان هدف به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید. شبکه های اجتماعی و تبلیغات در حال حاضر اکثر شبکه های اجتماعی امکان تبلیغات را در پلتفرم خود فراهم ساخته اند و کاربران قادر هستند بر طبق هدفمندی های ویژه، محتوا و پیام خود را برای کاربران نمایش دهند. فیسبوک،توییتر،لینکدین،اینستاگرام و یوتیوب تنها برخی از شبکه های اجتماعی هستند که این امکان را ارایه میدهند. علاوه بر این نوع تبلیغات که بیان شد، شما میتوانید به صورت عمومی و با پروفایل خود شروع به اشتراک گذاری محتوا در شبکه های اجتماعی کنید و به گروهی از افراد که تمایل بیشتری به محصولات و خدمات شما دارند دسترسی پیدا کنید. در نتیجه با قدرت شبکه های اجتماعی، شانس بیشتری را برای کسب نتایج موفقیت آمیز در اختیار دارید. نقش شبکه های اجتماعی در تبلیغات این یک اشتباه بزرگ است که استفاده از شبکه های اجتماعی را…
ادامه مطلب
  • 0

موفقیت آگهی در اینترنت

موفقیت اگهی در اینترنت در مقاله موفقیت آگهی در اینترنت که امروزه بخشی از موفقیت کسب وکارها به کیفیت حضورشان در دنیای اینترنت بستگی دارد. این برای شرکتهای کوچک و بزرگ که دارای خدمات و محصولات مختلفی هستند یکسان است. در واقع مهمترین عاملی که همه به دنبال آن هستند: دسترسی به حداکثر سود با مصرف کمترین منابع است. حضور در اینترنت اما حضور در اینترنت فقط به معنای داشتن یک وب سایت نیست، بلکه نحوه ایجاد تعامل و حفظ ارتباط با مخاطب هدف و همینطور معرفی و برندینگ از مهمترین گامهای است که باید توسط کسبوکارها برداشته شود. روش کارآمدی که دستیابی به اهداف و مشتریان بالقوه را فراهم میسازد تبلیغات آنلاین است. برخلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات آنلاین به سهولت برای هر نوع کسبوکاری در دسترس است و به شما امکان میدهد با قدرت و سرعت به سمت اهداف خود در گسترش کسبوکارتان حرکت کنید. بنابراین در حالی که داشتن یک وبسایت ضروری است، حضور در شبکه های اجتماعی و داشتن یک استراتژی بازاریابی آنلاین نیز مهم است. تبلیغات آنلاین واقعیت این است که امروزه تبلیغات آنلاین نیز در حال تبدیل شدن به یک گام ضروری برا…
ادامه مطلب
  • 0

بنرهای بزرگ در آگهی اینترنتی

بنرهای بزرگ در آگهی اینترنتی یکی از ویژگیهای منحصر به فرد تبلیغات و آگهی اینترنتی این است که آگهی دهنده ها و نمایش دهنده ها میتوانند، همه چیز را در آن تحلیل کرده و نتیجه گیری کنند. اخیرا تحقیقاتی روی سایزهای بزرگ بنرهای تبلیغاتی صورت گرفته و در نتایج آن موضوع غیر قابل پیشبینیای عنوان شده است. بنرهای بزرگ به یک سری دلایل تاثیرگذاری بیشتری دارند که عبارت است از : شما میتوانید اطلاعات بیشتری به مخاطب ارائه دهید. با استفاده از طرحهای موثرتر، شما میتوانید راحتتر مخاطب جذب کنید. محیط بزرگتری برای نمایش محصول خود خواهید داشت. این بنرها حجم بیشتری از صفحه را اشغال میکنند. همان طور که در دنیای رسانهها همه به دنبال جلوههای بصری بزرگ و نمایشگرهای بزرگتر هستند، در دنیای تبلیغات دیجیتال. و تبلیغات PPC هم چنین قانونی صدق میکند   بنر آگهی اینترنتی بنر آگهی اینترنتی یکی از مهمترین قسمت های اگهی اینترنتی شما می باشد ، تصویر و اندازه تصویر نقش بسزایی در جذب مشتری و کلیک شدن روی اگهی شما دارد پس همیشه در سایت هایی اقدام به ارسال اگهی نمایید که اندازه بن…
ادامه مطلب
  • 0

سلسه مراتب تأثیرات تبلیغات

سلسه مراتب تأثیرات تبلیغات محققان مدت های مدیدی را به این موضوع که تأثیرات تبلیغات به صورت زنجیره ای متوالی باهم در ارتباط هستند، یعنی پاسخ به یک متغیر به پاسخ به متغیر دیگر منتهی می شود، شک داشته اند. چنین زنجیره پاسخ های متوالی ، سلسله مراتب تأثیرات نامیده می شود.سلسله مراتب تأثیرات چهارچوبی را از رابطه معیارهای سنجش تبلیغات را فراهم می کند. در حقیقت این چهارچوب فرض می کند که رابطه بین تأثیرات گوناگون تبلیغات وجود دارد. محققان متغیرهای متوالی متفاوتی را در این چهارچوب پیشنهاد داده اند این مراحل متوالی بصورت مدلهای متفاوتی از سلسه مراتب تأثیرات معرفی شده اند. تشریح و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات در سلسله مراتب تأثیرات کاتلر، ارزیابی میزان تأثیرگذاری تبلیغات را در دو دسته اندازه گیری آثار ارتباطی واندازه گیری نتایج فروش تبلیغات قرار داده است. در متون ارتباطات تبلیغاتی،  تبلیغات ،ورودی یا محرک محسوب شده است. تبلیغات برای تحریک پردازش های مغزی معینی مانند افکار، احساسات و مقاصد در میان مشتریان به کار گرفته می شود این پردازش ها خروجی های مختلفی را به دنبال خواهد داشت. ورودی ه…
ادامه مطلب
  • 0

مزیت تبلیغات در اینترنت چیست؟

مزیت تبلیغات در اینترنت چیست؟ مهمترین مزیت تبلیغات در اینترنت چیست؟ تبلیغات آنلاین این فرصت را فراهم میسازد تا محصول و خدمات خود را در ۲۴ ساعت شبانه روز و تمام ۳۶۵ روز سال، پیش روی مشتریان قرار دهید. شما قادر خواهید بود تا با کمترین هزینه، ترافیک زیادی را دریافت کنید و برند خود را به هزاران نفر که به دنبال محصول و خدمات شما هستند معرفی کنید. تبلیغات آنلاین به همین دلیل امروز در جهان بودجه ی که برای تبلیغات آنلاین در نظر گرفته میشود بالاتر از بودجه تبلیغات تلویزیون است و اغلب شرکتها در کنار برنامه بازاریابی ویدیویی و بازاریابی محتوایی خود از تبلیغات آنلاین در جهت دسترسی به مخاطب هدف بهره میبرند. از دیگر مزیتهای تبلیغات آنلاین میتوان به امکان رصد لحظه ای و قابلیت اندازه گیری میزان عملکرد در این روش اشاره کرد. مزیت های تبلیغات آنلاین صرفه جویی در زمان گزارش و آنالیز دقیق وفاداری بازخورد آنی اثر بخشی بالا مدیریت هزینه استراتژی محور دسترسی به جامعه هدف گسترش شبکه تبلیغاتی روش های متنوع هدف شما از تبلیغات آنالین چیست؟ بهترین روش های تبلیغات…
ادامه مطلب
  • 0

آگهی اینترنتی و بازاریابی

آگهی اینترنتی و بازاریابی آگهی اینترنتی و بازاریابی ، امروزه بازاریابی و همچنین بازاریابی از طریق اینترنت ( آگهی اینترنتی ) به عنوان یک علم مورد نیاز در فعالیت های اقتصادی شناخته می شود. این دانش که همواره در جوامع به شکل های گوناگون وجود داشته است، در عصر حاضر شکل جدیدی پیدا کرده و از روش های سنتی به روش جدید و متناسب با علم روز یعنی بازاریابی اینترنتی گرایش پیدا کرده است. حضور اینترنت و پیشرفت سریع آن به داخل کشورها و عدم توجه به موقعیت های زمانی و مکانی، جنبه مثبت بازاریابی اینترنتی را برجسته می کند. البته برخی سوء استفاده ها از این نوع بازاریابی، گاه موجب می شود جنبه های مثبت این نوع بازاریابی تحت الشعاع جنبه منفی قرار بگیرد و استفاده از آن را مورد تردید قرار دهد. هدف مقاله حاضر، بیان ویژگی های مثبت بازاریابی اینترنتی و علت یابی عدم استقبال این نوع بازاریابی در ایران است. دانش بازاریابی اینترنتی در حد کافی متاسفانه در ایران به علت عدم برخورداری از دانش بازاریابی در حد کافی، گاهی اوقات بی توجهی به اصول اخلاقی در این نوع بازاریابی، نگرش هزینه آور بودن به مقوله بازاریا…
ادامه مطلب
  • 0

بازاریابی و تبلیغات در اینترنت

بازاریابی و تبلیغات در اینترنت در بازاریابی و تبلیغات در اینترنت امروزه اینترنت، كانال با اهمیتی در بازاریابی و تبلیغات است. دلیل این امر میتواند توانایی اینترنت در كاهش هزینه ها و دسترسی آسان افراد به خدمات برخط باشد. همچنین مبلغان میتوانند به آسانی به انبوهی از كاربران دسترسی پیدا كنند و با هزینه پایین با آنها ارتباط برقرار نمایند در این میان، اگرچه اینترنت، رسانه كارایی برای تبلیغات فراهم نموده است، اما افراد به دنبال حداكثر نمودن سرمایه گذاری خود در این مقوله میباشند. مدل های تبلیغاتی بر این اساس مطالعات و تحقیقات زیادی در طول زمان انجام گرفت و مدل های تبلیغاتی مختلفی مبنی بر این كه افراد چگونه تبلیغات اینترنتی را درك میكنند و چه نگرشی نسبت به آن دارند، طراحی گردید نتایج تحقیقات مختلف نشان داده است كه عقاید و نگرش افراد نسبت به تبلیغات اینترنتی دو عامل مهم ارزیابی تبلیغات اینترنتی میباشد. هزینه تبلیغات بسیاری از شركتها، هر ساله، میلیاردها دلار صرف تبلیغات در رسانه های مختلف میكنند. علیرغم صرف این مبلغ هنگفت، در مورد توانایی تبلیغات اینترنتی در جذب مشتریان به وسیله وبسا…
ادامه مطلب
  • 0

مزایای تبلیغات در تجارت الکترونیک

مزایای تبلیغات در تجارت الکترونیک در مقاله مزایای تبلیغات در تجارت الکترونیک از حالتهاي فیزیکی و الکترونیک ابعاد تجارت، تعیینکننده سطوح تجارت الکترونیک بوده و در صورتی که هر سه بعد حالت الکترونیک داشته باشند، بالاترین سطح در تجارت الکترونیک شکل میگیرد. این در حالی است که در تجارت سنتی هر سه عامل، فیزیکی و کاملا قابل لمس هستند و در نتیجه تجارت الکترونیک می تواند در تمام یا بخشی از مراحل چرخه تجاري به کار گرفته شود. چرخه تجاري از جستجوي کالاها و خدمات متناسب با نیازها، جستجوي عرضه کننده و انجام مذاکره، سفارش، حمل و پرداخت بها، فعالیت ها و خدمات پس از فروش مثل گارانتی تشکیل شده است. دستاوردهاي تجارت الکترونیک از جمله دستاوردهاي تجارت الکترونیک ؛ حضور عرضه کنندگان در یک بازار جهانی قابل رویت براي کلیه خریداران است که مزایاي فراوانی دارد، ولی از سوي دیگر امکان مقایسه با سایر رقبا را نیز براي تقاضاکننده به وجود می آورد و عرضهکننده را از انحصار خارج میکند. دستاورد دیگر، انجام مذاکرات هوشمند در محیط اینترنت است که به وسیله آن عرضه کنندگان میتوانند قیمت هاي متفاوتی براي شرایط گوناگ…
ادامه مطلب
  • 0

اهمیت تبلیغات اینترنتی

اهمیت تبلیغات اینترنتی اهمیت تبلیغات اینترنتی در فرش به عنوان عاملی تأثیرگذار در قیمت، فروش، ارائۀ کیفیت برتر فرش فرصتی برای ترغیب مشتریان فرش به خرید این کالاست. با توجه به محرکهای محتوایی و ارتباطی، خرید فرش دستباف نیاز به شناخت دارد. فرایند خرید فرش در سه مرحله انجام میگیرد. ابتدا مشتری نیاز دارد که در مورد کالای مذبور شناخت کافی داشته باشد. سپس در مواجه با خرید کالا آن را لمس میکند و احساسی که نسبت به رنگ، طرح و بافت فرش مییابد مرحلۀ نهایی را که خرید کالا است شکل میدهد. بر اساس مدل ساختاری نتایج ذیل حاصل میشود: محرکهاي محتوایي بر واکنش شناختي محرکهاي محتوایي بر واکنش احساسي محرکهاي محتوایي بر نگرش مصرف کننده تأثیر محرکهاي ارتباطي بر واکنش شناختي محرکهاي ارتباطي بر واکنش احساسي محرکهاي ارتباطي بر نگرش مصرف کننده تأثیر خروجي نرم افزار نشان دهندۀ مناسب بودن مدل ساختاري برازشیافته براي آزمون فرضیه هاست. نتایج برازش مدل ساختاری پژوهش نشان میدهد که مقدار  2 به 856,3 / 328  df کمتر از  3 و مقدار مناسب و پاییني است. میزان  RMSEA= 0/047 نیز نشان دهندۀ…
ادامه مطلب
  • 0