تکنيک های تبليغات اینترنتی

تکنيک های تبليغات اینترنتی انواع تکنيک های تبليغات اینترنتی شامل موارد زیر است: تبليغات بنری بنر پیامی است که به شکل هنری و با تصاویر و متون ثابت یا متحرک بر روی صفحات وبسایت ظاهر میشود و بینندگان را به اطلاعات تکمیلی یا سایت آگه یدهنده هدایت میکند. به عبارت ساده تر، تصویری مستطیلی بر روی صفحۀ وب به منظور اهداف تبلیغاتی است. بنرها به دو شکل ثابت و متحرک هستند و با کلیک بر روی بنر مورد نظر آن تبلیغ میتوان اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورد تبليغات رسانه ای این نوع تبلیغات نیز همانند بنرها هستند با این تفاوت که هدف اصلی تبلیغات با غنای رسانهای جلب توجه مخاطبان با تکنولوژی های پیچیده تر است. تبليغات مبتنی بر بازی در این نوع تبلیغات، تبلیغ مورد نظر به نحوی در بازیهای اینترنتی قرار داده میشود تا مخاطب حین بازی با تبلیغ و پیام تبلیغ تعامل داشته باشد. تبليغات از طریق پست الکترونيک شرکت مذبور با ارسال پیام به آدرس الکترونیکی کاربران، آنها را با محصول خود آشنا و آنان را به خرید محصول خود ترغیب میکند. همچنین با این شیوه مشتریان احتمالی و فعلی خود را تشویق میکند تا پرسشها، …
ادامه مطلب
  • 0

عوامل مهم در فرایند تبلیغ

عوامل مهم در فرایند تبلیغ شناسایی ابزار مناسب تبلیغ به گونه ای که بیشترین تأثیر را بر مخاطب بگذارد از عوامل مهم در فرایند تبلیغ. هرچه پیام تبلیغ کاملتر و آسانتر به مخاطب منتقل شود، تبلیغ گر به هدفش نزدیکتر میشود و ارتباط ژرفتری میان او و مشتری شکل میگیرد. فرایند تبلیغات با توجه به هزینۀ در دسترس، توسط رسانه های مختلفی مانند روزنامه ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و اینترنت انجام میشود. برنامه ریزی برای انجام دادن تبلیغات اینترنتی در مورد کالایی مانند فرش باید با توجه به ابعاد متعدد تبلیغ صورت گیرد با این تفاوت که فرش خود یک رسانه است و در کنار کارکردهای متعدد در محیط وب میتواند نقش بسزایی در افزایش شناخته شدن فرهنگ ایرانی داشته باشد. توأمان شدن قابلیت های متفاوت دو رسانه با هزینۀ اندک نسبت به سایر رسانه ها با تمرکز و هدف گیری مناسب مشتریان راهی کارآمد و مناسب برای تبلیغات فرش است. امروزه تبلیغات الکترونیکی و کاربرد وب از شیوه های جدید تبلیغات در سراسر جهان به شمار میآید و روز به روز بر اهمیت آن افزوده میشود. اما علیرغم اهمیت و جایگاه ویژە تبلیغات الکترونیکی، صاحبان و عرضه کنندگا…
ادامه مطلب
  • 0

مدل رفتاری خرید مشتری در تبلیغات

مدل رفتاری خرید مشتری در تبلیغات مدل رفتاري خرید مشتري داراي 6مرحله اساسی از فرایند خرید است که در زیر به جزئیات مربوط به این مراحل پرداخته میشود : شناسایی نیاز  این مرحله مشخص می کند که خریدار از بعضی از نیازهاي پنهان خود به وسیله دریافت اطلاعات و تبلیغات آگاه شده و براي خرید آن تحریک میشود. تبلیغ نقش مهمی در خریدهاي تکراري و مورد نیاز کاربران و یا خریدهاي ناشی از عادت داشته باشند.و با یک برنامه تبلیغاتی میتوانند خرید و فروشهاي انجام شده در قبل را تجزیه و تحلیل کرده و راهحل و پیشنهادهایی را به مشتري توصیه کنند. در تجارت الکترونیک B2C تامین کنندگان با این عامل ها میتوانند اطلاعات و اولویت هاي مشتریانشان را نگهداري کند و به آنها در زمان آماده شدن محصول مورد نظرشان اطلاع دهند.  کارگزاری الف ( کارگزاري محصولات: وقتی که در خریدار نیاز به خرید ایجاد شود، باید به واسطه ارزیابی اطلاعات کسب شده از محصول، تعیین کند که چه میخواهد بخرد. در حال حاضر تعداد زیادي شرکت ها در این مرحله از فرایند خرید در اینترنت فعال هستند که با جستجو و ارائه انواع محصول مورد نظر، مارك، قیمت و سایر خصوصی…
ادامه مطلب
  • 0

نکاتی در مورد تبلیغات

نکاتی در مورد تبلیغات مواردي از قبیل استفاده از گرافیک هاي خوش ساخت می باشد . هیچ چیزي بدتر از پرچم تبلیغاتی که به طرز نا صحیحی ساخته شده و حسن نیت کار را تحت تاثیر قرار داده نمی باشد و پرداختن پول به یک پرچم تبلیغاتی خوب که براي همیشه می توان از آن استفاده کرد ، ارزنده می باشد. معرفی سایتهاي تبلیغاتی معرفی سایتهاي تبلیغاتی معتبر یکی از دغدغه هاي مشتریان ایرانی است که توسط دولت میتواند معرفی گرددازمشخصات این سایتها می توان أگهی تبلیغاتی در صفحه اصلی با ضمانت و مجوز رسمی از بخش دولتی را ذکر کرد مشتریان ومصرف کنندگان محصول با مقایسه چند محصول در این سایت تصمیم خرید را از فروشگاه معتبر را می گیرند. کاربردهاي تبلیغات در تجارت الکترونیک یکی دیگراز کاربردهاي تبلیغات در تجارت الکترونیک، بررسی مدل رفتار خرید مشتري و سپس ارائه پیشنهاداتی از جمله ارائه تبلیغات اختصاصی، بیان محصولات مورد علاقه مشتري، راهنمایی براي انتخاب عرضه کننده مناسب است. توجه به نحوه فرایند خرید هر مشتري و ذخیره فعالیتهاي او از جمله کلیکها، جستجوها، مطالعه کاتالوگها وغیره، اطلاعات بسیار ارزشمندي را در مورد علا…
ادامه مطلب
  • 0

نکات پس از تهیه برنامه تبلیغاتی

نکات پس از تهیه برنامه تبلیغاتی توجه به این نکات پس از تهیه برنامه تبلیغاتی کمک شایانی به موفقیت در این زمینه می نماید، در این امر ابزارهایی نظیر مکان قرار دادن عوامل زیر می تواند سودمند باشند تبلیغات  نوع تبلیغات  مخاطبان تبلیغات  پیام تبلیغات ترغیب کنندگی تبلیغات مکان قرار دادن تبلیغات انتخاب وسیله و مکان مناسب براي تبلیغات بسیار مهم می باشد. کسب و کارهایی که ماهیت محلی دارند نباید تبلیغات خود را بر روي وب سایت ها قرار دهند. خبر نامه اي که براي آگهی نیازهاي محلی ایجاد شده است ، بهترین انتخاب براي تبلیغات این گونه کسب و کارها می باشد. تبلیغات در وب سایت ها فقط به این دلیل که خیلی ها این کار را انجام میدهند کار بسیار نادرستی می باشد. ابتدا باید مطمئن شد که آیا کسب و کار مورد نظر نیازي به تبلیغات اینترنتی دارد یا نه؟ نوع تبلیغات پرچم، نوشته، متن، دکمه،...؟ یک پرچم تبلیغاتی بهترین انتخاب براي زمانی می باشد که قرار است تبلیغات در بالاي یک صفحه قرار گیرد. اما زمانی که قرار است تبلیغات در صفحه اي که پر از پرچم هاي تبلیغاتی می باشد صورت گیرد ، یک متن ساده …
ادامه مطلب
  • 0

تبلیغات الکترونیکی

تبلیغات الکترونیکی تبلیغات الکترونیکی فرایندی است که، علاوه بر معرفی کالا و خدمات پس از فروش، سعی در ترغیب مشتریان از طریق ابزار اینترنت برای خرید دارد. تبلیغات الکترونیکی به دلیل سرعت بالا و هزینۀ کمتر در بازاریابی انواع کالاها مورد توجه است. لذا، با توجه به گسترش نفوذ این شیوه تبلیغاتی جدید در جامعۀ کنونی، پژوهش حاضر با هدف بررسی دیدگاهها و نظرات دربارۀ تبلیغات اینترنتی فرش به منظور افزایش تأثیر آن بر اساس رفتار مصرف کننده به انجام رسیده اســت. ضرورت و دقت توجه به موضوع از این روست که جایگاه فــرش به عنوان یک کفپوش ایرانی، با توجه به تنوع تولیدات مصرفی و با توجه به ابزارهای موجود و به روزِ تبلیغ و با رویکرد تأثیر بر رفتار مصرف کننده، بیشــتر مورد توجه قرار گیرد. از این رو،با در نظر داشــتن هدف این پژوهش و ضرورت جایگاه تبلیغات الکترونیکی در حوزۀ فرش، ســؤالاتی در این پژوهش مطرح اســت که مهمترین آنها عبارت اســت از اینکه آیــا میتوان مدل تبلیغات الکترونیکی فرش را بر اســاس رفتار مصرف ننده ارزیابی کرد؟ محرکهای ارتباطی و محتوایی کدام یک از محرک های ارتباطی و محتوایی بر واک…
ادامه مطلب
  • 0

ارزیابی تبلیغات اینترنتی

ارزیابی تبلیغات اینترنتی تبلیغات مبتنی بر اینترنت یکی از ساز و کارهای جدید (رسانه جدید ) برای برقراریارتباط با مصرف کننده یا مشتری است. این فضا و رسانه دارای محرک ها، قابلیتها، و به عبارتی عوامل مؤثری است که بر مشتری و مصرف کننده و بویژه نگرش ورفتار او تأثیر گذار است. اینترنت قابلیت توسعه چراکه اینترنت قابلیت توسعه وظیفه تبلیغات را داراست، بطوریکه یک تبلیغ منتشر شده از این رسانه قابلیت تبدیل شدن به یک خرید را دارد.برای درک بهتر اثربخشی تبلیغات اینترنتی باید مشخصه های خاص، شکلها و روشهای تبلیغات اینترنتی مورد ارزیابی و شناسایی قرار گیرد و معیارهای جدیدی که برای اثربخشی تبلیغات اینترنتی قابل اندازه گیری است، ایجاد شود. تشریح مدل پیشنهادی تشریح مدل پیشنهادی مدل راهبردی تبلیغات الکترونیک برای هدایت رفتار مصرف کنندگان نظر به تجزیه و تحلیل مدل های مختلف از جنبه های محرک های تبلیغات. فرآیند تاثیر گذاری ( فرآیند هدایت ). واکنش های مصرف کننده  ،مدل پیشنهادی این تحقیق با نگرش سیستمی در ارائه فرآیند تاثیر گذاری تبلیغات الکترونیک و نیز بیان شاخص ها و عوامل جامع وکامل در بخش…
ادامه مطلب
  • 0

ارزیابی اثربخشی تبلیغات

ارزیابی اثربخشی تبلیغات برنامه ریـزی و کنتـرل خـوب تبلیغات بسـتگی بـه انـدازه گیـری اثربخشـی آن دارد ، تبلیغات ممکن اثرهای متنوعی روی افکار، نگرش ها، احساسات و رفتارهـای مصـرف کنندگان داشته باشد. محققان از ابزارهای گوناگونی برای ارزیابی تبلیغات و تـأثیرات آن استفاده میکنند. برای درك این که تبلیغات چگونه کار می کنند، ابتـدا بایـد تمـامی متغیرهــای آن تشــریح و ســپس رابطــه آنهــا بــا یکــدیگر مشــخص شود. روش مناسب برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات اختلاف بر سر این که روش مناسب برای ارزیابی اثربخشی تبلیغات چیست، همچنـان ادامه دارد. اثربخشی تبلیغات می تواند ازراه های متفاوتی مورد ارزیابی قرار گیرد. از آنجا که محیط بازاریابی بسیار پیچیده است و فرآیند بازاریابی مجموعـاً بـر موفقیـت یک کالا یا خدمت تأثیر می گذارد، ارزیابی اثربخشی تبلیغات کاری بسیار سخت است. محققان معمولا جاذبه ها و محرك های تبلیغات را با متغیرهای محـدودی انـدازه مـیگیرند و تأثیر آنها را روی متغیرهای مسـتقل ارزیـابی مـی کننـد. معیارها و شاخص های اثربخشی تبلیغات معیارها و شاخص های اثربخشی تبلیغات در ادبیات موض…
ادامه مطلب
  • 0

آگهی تبلیغات اینترنتی خلاقانه

آگهی تبلیغات اینترنتی خلاقانه در نگاه عمـومي آگهی تبلیغات اینترنتی خلاقانه و مؤثر بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد: به منظور جذب مخاطبان معين طرح ريزي شده باشد. محتواي پيام آن به حدي قوي باشد كه باعث جلب توجه مخاطب شود. قادر باشد متمايز از ديگر تبليغات در رستة خود عمل كند. انديشه محوري يا به عبارتي شعار آن به گونه اي باشد كه در ياد بماند. علاقه و نگرش مثبت مخاطب را دربارة خريد كالا برانگيزد. نياز مخاطبش را شناسايي كند و در راستاي پاسخ به آن بكوشد. انتقال پيام به درستي انجام شود. وعده ها و مزاياي آگهي مطابق مزايا و ويژگيهاي محصول باشد و به گونه اي نباشـد كه مشتري احساس كند فريب خورده است.   کلیپ تبلیغاتی خلاقانه یاماها و معرفی محصول جدید NIKEN   الگوی مراحل تبليغ موفق اينترنتی پژوهش حاضر در نظر دارد الگوي مراحل تبليغ موفق اينترنتي را براي كسب رضايتمندي و جذب مشتريان الكترونيكي ارائه كند و سودآوري را افزايش دهـد. از مشخصـات ديگـر الگوي ارائه شده در اين پژوهش سهولت اجراي آن براي تبليغ كنندگان است. ايـن الگـو بـا استفاده از …
ادامه مطلب
  • 0

تبليغات اينترنتی موفق

تبليغات اينترنتی موفق مهمترين قسمت تبليغات اينترنتی موفق ارزيابي آن هاست. برنامه هاي تبليغـاتی  معمـولا بايد امكان ارزيابي تأثيرات ارتباطي و تأثيرات بر فروش را فراهم كند. تبليغ كننده با اسـتفاده از روشهاي ميداني يا آزمايشگاهي قادر است به اطلاعـات مربـوط بـه نگـرش مخاطبـان درباره آگهي هاي مختلف و تأثير هريك از آنها در رفتار خريد مصرفك ننـدگان دسترسـي يابد و پس از تجزيه و تحليل اطلاعات به دست آمده، دربارة محتوا يا ساختار پيامها، تغيير رسانه و ديگر عناصر مربوط به راهبرد تبليغات تصميمات بهبودبخشي اتخاذ كند. پس از مطالعة اين مطالب قادر خواهيم بود براي تبليغ مناسب اينترنتي الگويي ارائه دهيم كه در راستاي جذب رضايت مشتريان الكترونيكي است.   در نمودار بالا تبليغكننده قادر است با رعايت تمامي موارد و بر اساس اولويت ذكرشده به تبليغ موفق اينترنتی دست يابد. دربارة برخي موارد در اين الگو توضيح بـيشتـري ارائـه شده است. انتخاب نوع تبليغ بنا بر هدف تبليغ كننده: تبليغ كننده ميتواند بـر اسـاس هـدفي كـه در تبليغش دارد يكي از انواع تبليغات زير را استفاده كند. تبليغات متني: ت…
ادامه مطلب
  • 0