انواع تبلیغات
انواع تبلیغات را در زیر نام برده و هر یک را تشریح خواهیم نمود
- تبلیغات محیطی
- تبلیغات بنری
- تبلیغات شخصی
- تبلیغات اینترنتی
- تبلیغات تجاری
تبلیغات محیطی
تبلیغاتی است که در خارج از منزل انجام می شود. تبلیغات محیطی قدیمی ترین روش تبلیغات است یکی از مزیت های تبلیغات محیطی این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات است زیرا برای دیدن زیبایی های محیط اطرافش، این نوع تبلیغات در دید مخاطب قرار می گیرد.
انواع ابزارهای رسانه محیطی
- بیلبورد های تبلیغاتی
- استندهای تبلیغاتی
- لمپوست بنر
- استرابوردهای تبلیغاتی
- تلویزیون های تبلیغاتی شهری
- تبلیغات برروی بدنه تاکسی های شهری
- تبلیغات برروی بدنه اتوبوس های شهری
- تبلیغات پل های هوایی و عابر پیاده
- دیواری نویسی
- دستگیره های تبلیغاتی
- استیکرهای سه بعدی تبلیغاتی
- و ابزارهای خلاقانه و نامتعارف
تبلیغات بنری
تبلیغات بنری دو نوع است :
- تبلیغات بنری در اینترنت
- تبلیغات بنری در محیط
تبلیغات شخصی
تبلیغاتی است که افراد روی خودشان انجام می دهند. یعنی برند خودشون رو تبلیغ می کنند .این تبلیغات برای یک فرد است یا یک تیم تبلیغاتی برای یک فرد انجام می دهند. این نوع تبلیغات می تواند خیلی بیشتر از فضای مجازی تاثیر گذار باشد . بیلبورد هایی که در خیابانها زده می شود به خاطر رفت و آمد زیاد برای تبلیغ برند شخصی بسیار تاثیر گذار است.
تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی برای ارسال تبلیغات به عنوان یک کانال ارتباطی می باشد تا نام تجاری و محصول تان را معرفی کنید تا به هدف نهایی یعنی فروش برسید.
تبلیغ اینترنتی مزیت هایی دارد که شامل:
در تبلیغات اینترنتی به علت اینکه مخاطبان شما را بسیار می بینند ، تاثیر بیشتری روی مخاطبان می گذارد می توانید متمرکز تر با مشتریان هدف در ارتباط باشید.
می توان بازخورد تبلیغات تان را اندازه بگیرید و تبلبغاتتان را اصلاح کنید.
سرعت تبلیغات یعنی مشتریانتان وسیعی بلافاصله بعد از طراحی و قرار دادن در فضای مجازی آن را می بینند.
با مشتریان ارتباط موثر بیشتر و عمیق تری می توانید برقرار کنید.
وهمین طور تبلیغات اینترنتی ارزان تر هستند.
تبلیغات اینترنتی شامل :
تبلیغات تجاری
مجموعه تبلیغاتی است که شما برای تبلیغات و بیزینس و کسب و کار خودتان انجام می دهید. مهم ترین موضوع این است که خودتان تبلیغ نویسی را بلد باشید. بدانید چه متنی را برای تبلیغ بیزینس تان ( چه تبلیغات کاغذی چه تبلیغات تحت وب ) استفاده کنید. که مخاطب به راحتی با شما آشنا شود و با شما ارتباط برقرار کند.