تبليغات اينترنتی موفق
تبليغات اينترنتی موفق
مهمترين قسمت تبليغات اينترنتی موفق ارزيابي آن هاست. برنامه هاي تبليغـاتی معمـولا بايد امكان ارزيابي تأثيرات ارتباطي و تأثيرات بر فروش را فراهم كند. تبليغ كننده با اسـتفاده از روشهاي ميداني يا آزمايشگاهي قادر است به اطلاعـات مربـوط بـه نگـرش مخاطبـان درباره آگهي هاي مختلف و تأثير هريك از آنها در رفتار خريد مصرفك ننـدگان دسترسـي يابد و پس از تجزيه و تحليل اطلاعات به دست آمده، دربارة محتوا يا ساختار پيامها، تغيير رسانه و ديگر عناصر مربوط به راهبرد تبليغات تصميمات بهبودبخشي اتخاذ كند.
پس از مطالعة اين مطالب قادر خواهيم بود براي تبليغ مناسب اينترنتي الگويي ارائه دهيم كه در راستاي جذب رضايت مشتريان الكترونيكي است.
در نمودار بالا تبليغكننده قادر است با رعايت تمامي موارد و بر اساس اولويت ذكرشده به تبليغ موفق اينترنتی دست يابد. دربارة برخي موارد در اين الگو توضيح بـيشتـري ارائـه شده است.
انتخاب نوع تبليغ بنا بر هدف تبليغ كننده: تبليغ كننده ميتواند بـر اسـاس هـدفي كـه در تبليغش دارد يكي از انواع تبليغات زير را استفاده كند.
تبليغات متني: ت…
ادامه مطلب